abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:49:29 #26
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750137
drugsgebruik is voor mij een no-go, ook al is het maar wiet.
en als ze het gaat gebruiken tijdens een relatie is het per direct uit.

en ja dat meen ik en nee het interesseert me niet hoe lief of aardig ze wel niet is.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27750171
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef Tranceptor het volgende:

Ja CherryLips ik weet nog wel een vent die veel in het buitenland schijnt te zijn en hij heeft iets met een van de users die hier post. Laat je toch niet tegen houden, een bezette vent is geen hindernis.
als mijn vent verliefd wordt op iemand anders, heb ik dat te pikken. het zal wel nooit gebeuren
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27750203
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef CherryLips het volgende:

Hij is (nog) niet bezet, maar hij begeert een ander, zogezegd
zijn hart is misschien wel groot genoeg dat hij er twee kan begeren, en dan moet je vechten tot hij van jou is

de aanhouder wint
pi_27750225
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zijn hart is misschien wel groot genoeg dat hij er twee kan begeren, en dan moet je vechten tot hij van jou is

de aanhouder wint
Ehm ja, laten we 't zo zeggen; er is een wachtlijst voor hem Iemand anders heeft hem ook al de liefde verklaard
Tap tap tap
pi_27750226
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als mijn vent verliefd wordt op iemand anders, heb ik dat te pikken. het zal wel nooit gebeuren
Ok CherryLips, je hoort het, je hebt vrij spel.
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef Metro2005 het volgende:

en ja dat meen ik en nee het interesseert me niet hoe lief of aardig ze wel niet is.
Ok een wedervraag: heb je zelf ooit wel eens iets aan drugs gedaan behalve dan 1 haaltje aan een joint?
pi_27750242
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ehm ja, laten we 't zo zeggen; er is een wachtlijst voor hem Iemand anders heeft hem ook al de liefde verklaard
Hey ik ken jou toch helemaal niet

woensdag 8 juni 2005 @ 18:53:18 #32
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750263
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

[..]

Ok een wedervraag: heb je zelf ooit wel eens iets aan drugs gedaan behalve dan 1 haaltje aan een joint?
nee, en ik ben het niet van plan ook. Zou niet weten waarom.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27750264
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef Metro2005 het volgende:

voor een beetje wiet , man, mijn vent smoort dat echt regelmatig, who cares, hij heeft dat nodig om te ontspannen, hij heeft een keidrukke job. Als dat al niet mag, amai.
pi_27750271
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

[..]

1) Ja maar, hij is verliefd op een ander, daar kan ik zelf ook niks aan veranderen natuurlijk.

2) Ik heb zelf nog nooit wat met drugs gedaan. Ik rook en drink geeneens
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:54:27 #35
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750305
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

voor een beetje wiet , man, mijn vent smoort dat echt regelmatig, who cares, hij heeft dat nodig om te ontspannen, hij heeft een keidrukke job. Als dat al niet mag, amai.
als hij dat nodig hebt om te ontspannen doe jij niet genoeg je best imho
pi_27750307
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik heb liever dan n vent af en toe blowt dan dat hij de hele dag zit te paffen
Tap tap tap
pi_27750315
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef CherryLips het volgende:

uw hart verloren aan een te populaire jongen

ook meegemaakt ,

schakel de wachtenden voor u één voor één uit
pi_27750368
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:54 schreef CherryLips het volgende:

Ik heb liever dan n vent af en toe blowt dan dat hij de hele dag zit te paffen
hela, mijn vent zit geen hele dag te paffen, maar ik denk wel dat hij ongeveer dagelijks een joint draait ja...

heeft me nog nooit één seconde geboeid . Als hij niet rookt/smoort is hij onhebbelijk
pi_27750371
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nee, en ik ben het niet van plan ook. Zou niet weten waarom.
Dus omdat je er zelf niet naar taant ga je het een ander verbieden? En wat nu als je vriendin jou dingen gaat verbieden want anders kun je oprotten? Dan sta je zeker op hoge poten! Live and let live, het is een kwestie van geven en nemen.

Kijk ik ben geen grootverbruiker en ik zou absoluut geen vriendin willen die van de wereld is de helft van de tijd, maar ik heb wel ervaring met dat soort spul. Als je meisje het nu lekker vind als ze thuiskomt op vrijdag een lekker jointje te roken en jij een lekker biertje te drinken (bijvoorbeeld) wat is dan het probleem?
pi_27750384
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:54 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ook meegemaakt ,

schakel de wachtenden voor u één voor één uit
de wachtende voor me gedraagt zich een beetje té wanhopig dat zelfs ik er bang van word dus daar win ik wel van
Tap tap tap
pi_27750404
Wachten op een jongen

Ik kom weer even lezen, dit is weer grappig!
pi_27750406
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:56 schreef petitlapin het volgende:
Als hij niet rookt/smoort is hij onhebbelijk
Als ik dit serieus zelf zou typen over een meisje zou ik echt serieus gaan nadenken over wat ik had.
pi_27750427
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef Godlike02 het volgende:
Wachten op een jongen
Wat is daar mis mee? Ik heb zelf ook zo'n nummertjesautomaat aangeschaft speciaal voor dat doeleind.
pi_27750431
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef CherryLips het volgende:

de wachtende voor me gedraagt zich een beetje té wanhopig dat zelfs ik er bang van word dus daar win ik wel van
bij de andere die hij meer begeert, zal je subtieler moeten te werk gaan ?

maar wat is eigenlijk de specifieke situatie, heeft hij zijn liefde al verklaard aan iemand, is het wederzijds ... weet hij iets af van wat jij voelt ?
pi_27750440
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Ik heb zelf ook zo'n nummertjesautomaat aangeschaft speciaal voor dat doeleind.
Ik zie me al wachten op een vrouw
That will be the day!
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:59:11 #46
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_27750443
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef CherryLips het volgende:

Ik rook en drink geeneens
Geen alcohol? Helemaal niet? Nooit? Heb ik dan toch nog een gelijkgestemde gevonden?!?
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_27750448
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb toch jou nummer 1
pi_27750454
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:

Als ik dit serieus zelf zou typen over een meisje zou ik echt serieus gaan nadenken over wat ik had.
hoe bedoel je ? ik begrijp het niet
pi_27750455
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:54 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Cherry is verliefd op de hunk-of-hunks van de uni ...

Wat een gezever trouwens over dat blowen... Als iemand graag een jointje rookt, laat ze... Ik drink ook wel eens...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:00:13 #50
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27750472
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dus omdat je er zelf niet naar taant ga je het een ander verbieden? En wat nu als je vriendin jou dingen gaat verbieden want anders kun je oprotten? Dan sta je zeker op hoge poten! Live and let live, het is een kwestie van geven en nemen. Kijk ik ben geen grootverbruiker en ik zou absoluut geen vriendin willen die van de wereld is de helft van de tijd, maar ik heb wel ervaring met dat soort spul. Als je meisje het nu lekker vind als ze thuiskomt op vrijdag een lekker jointje te roken en jij een lekker biertje te drinken (bijvoorbeeld) wat is dan het probleem?
Drugsgebruik vind ik gewoon not done en inderdaad als mijn vriendin dat zou gaan gebruiken dan kan ze inderdaad oprotten.
Het is niet iets waar je niet zonder kan ofzo
Maargoed, ieder z'n mening erover natuurlijk. Maar ik kan gewoon echt niet tegen die vieze stinklucht van wiet ed en dan wil ik niet dat mijn vriendin daar naar meurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')