abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27736240
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef diabolotin het volgende:
ben ik nou de enige die het eens is met PieterCK?

Het meisje wist net zo goed dat ze zwanger kan worden van te seksen. Als zij het kind wil houden, maar hij niet, dan staat hij in zijn volste recht om het niet te erkennen. Dat is niet het ontlopen van verantwoordelijkheden. Als het meisje voor een abortus zou kiezen, en hij zou dat absoluut niet willen.. dan wordt er ook nergens over gezeurd :S

Je leeft in de eerste plaats voor jezelf. Fijn hoor, voor een kind, om te weten dat zijn/haar vader haar/hem eigenlijk niet wilde hebben...
Wel degelijk, neuken zonder condoom kan zijn effect hebben. Dan moet je je leuter er ook niet insteken unprotected. Dit is echt de weg van de minste weerstand. Je klinkt als een hele grote loser die alleen aan zichzelf denkt en geen flikker voor een ander over heeft. Maar goed zo zijn velen die hier posten net zo goed, jij komt er in ieder geval voor uit.
pi_27736242
quote:

Het meisje wist net zo goed dat ze zwanger kan worden van te seksen. Als zij het kind wil houden, maar hij niet, dan staat hij in zijn volste recht om het niet te erkennen. Dat is niet het ontlopen van verantwoordelijkheden. Als het meisje voor een abortus zou kiezen, en hij zou dat absoluut niet willen.. dan wordt er ook nergens over gezeurd :S

Je leeft in de eerste plaats voor jezelf. Fijn hoor, voor een kind, om te weten dat zijn/haar vader haar/hem eigenlijk niet wilde hebben...
Fijn hoor, voor een kind, om vermoord te worden omdat het niet echt goed uitkwam.....

Hoewel dit nog steeds erg sterk naar een hoax ruikt
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:43:54 #103
43556 miss_dynastie
pi_27736249
quote:
Wat mij betreft is dat voor zowel haar als hem het risico van seks. En dat de vrouw meer stem heeft in de keuze... tja, tis haar lichaam he

Bovendien kan een vrouw een man toch dwingen tot een DNA-test en bijdragen in de kosten?
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:44:36 #104
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27736269
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef Natalie het volgende:
Al een aantal keren lees ik in dit topic 'Ze hééft borderline' als in: 'waarschijnlijk staat ze een potje te liegen en is ze helemaal niet zwanger.' Kort door de bocht. Ja, ze heeft borderline, maar houdt dat meteen in dat ze dan ook een zwangerschap faked (wat toch echt wel uitkomt als ze 't faked)?

Afijn, neem je vriendin mee naar een arts. Laat het daar vaststellen en ga niet alleen uit van zo'n testje.
De TS geeft ook al aan dat ie weet wanneer het mogelijk gebeurd is, dus het zou maar zo kunnen. Het zal echt niet de eerste keer zijn dat 'een foutje' een kind oplevert.
Ze zal t ook echt niet faken...

Maar hoe zit het met de betrouwbaarheid van zo'n test? Wat ik lang geleden op tv hoorde is dat wanneer de test negatief aan geeft het kan zijn dat t een fout is, maar wanneer het positief aan geeft het 100% zeker is dat het positief is... Weet iemand dit?

Ik zoek wel ff op google
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:45:29 #105
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27736295
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Fijn hoor, voor een kind, om vermoord te worden omdat het niet echt goed uitkwam.....

Vermoord
Vampire Romance O+
pi_27736297
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
ik verwacht over twee weken het volgende topic: ex-vriendin heeft miskraam.

Anders lult hij zich hier nooit meer uit, en moet hij weer een account van een andere huisgenoot gaan 'lenen'
Oh ja
Datwas hij ook, of liever, dat was hij zogenaamd niet

Had ik al verteld dat ik zwanger ben zonder sex te hebben gehad, de nieuwe messias zal geboren worden in Den Haag, ws in mijn garage, die ik dus als de sodemieter moet gaan uitruimen, iemand een adresje voor een niet al te prijzige kribbe?
En zou het heel raar zijn als ik de gemeente bel om de bomen hier achter te kortwieken? Ze belemmeren het schijnsel vd ster.
Nu ja, gelukkig woon ik in een multiculti wijk, dus de drie wijzen uit het (midden) oosten, zullen de weg zo ook wel vinden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:45:48 #107
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27736306
quote:

Dank je, ik vond het ook niet leuk maar het is wel mijn en haar keuze..

Helaas niet dezelfde keuze
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_27736309
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ben WEL serieus, heb het mijn toemalige vriendin ook verteld....
Zei toen ook tegen mijn vriendin, als jij het kind wil houden is het jou keuze en niet de mijne..
het zit in jou buik dus kan er moeilijk verder iets over zeggen....
Imo heb je als man al je rechten verspeeld op het moment dat je je lul in een vrouw hangt. Je wéét dat er iets fout kan gaan, dat risico neem je bewust als man en daar zul je dan maar mee moeten leven. Lekker makkelijk is dat... Een abortus is niet zomaar iets, kan zelfs dodelijk zijn, maar ja, dat moet het meisje dan maar ondergaan omdat het jou toevallig even niet uit komt. Lekkere ben jij.

Als iemand mij dat zal flikken zal ik hem echt zó hard naaien. Want je hoeft het niet te erkennen, maar via een DNA test kan er wel afgedwongen worden dat je gaat dokken als blijkt dat jij bewust het risico hebt genomen (en bewust, dat is al weten dat de pil niet 100% veilig is) Maar goed, ik ben dan ook zo verstandig mannen eerst even te polsen of ze wel ruggegraat hebben alvorens met ze het bed in te duiken... En zelfs van mijn huidige lief, hoe erg het hem ook lijkt vader te zijn, weet ik dat hij me uiteindelijk zal steunen (moet er zelf ook niet aan denken, maar je weet niet wat hormonen met je doen). En dát is nou een echte man. Eentje die verantwoordelijkheden neemt in plaats er voor weg te rennen.

Niet zeggende dat er binnen een goede relatie geen ruimte voor discussie moet zijn, want dit soort dingen bespreek je samen natuurlijk en de man heeft ook zeker een stem in een dergelijke beslissing. De uiteindelijke beslissing ligt alleen bij de vrouw, want het is háár lijf. En jíj bent degene die het in haar buik gestopt heeft. Dus wie is er nou verantwoordelijk voor?
pi_27736318
dat kind heeft geen besef van 'zijn' totdat het een paar maanden oud is.
Het is geen kind dat vermoord wordt... het is een vrucht die weggehaald wordt.

Kijk, dit is dan weer het meningsverschil wel/geen abortus. Sommige mensen menen dat een foetus/vrucht al een kind is met gevoelens en een bewustzijn enzo, dus dan is het een puur ethische kwestie...
Bite me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:46:40 #110
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27736330
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Als je in een vroeg stadium abortus pleegt is het nog niet eens een kind, dan is het een klomp vlees.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:46:47 #111
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27736335
Sommige mensen doen twee testen, en de eerste is positief en de tweede negatief. Tja, waar sta je dan? Persoonlijk zou ik dan kiezen voor een bezoekje aan een arts.

Over het algemeen zijn ze overigens wel redelijk betrouwbaar, hoor.
(Un)masking for the greater good.
pi_27736343
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeg als de vrouw het kind niet wil houden en de man wel wordt het toch ook weggehaald.
Is dat zo? Ik zou toch verwachten dat beide biologische ouders (indien deze bekend zijn) het unaniem eens zouden moeten zijn over zo'n beslissing. Er wordt wel heel luchtig gedaan over een abortus, maar het is niet niks he...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:47:58 #113
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27736360
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dat voor zowel haar als hem het risico van seks. En dat de vrouw meer stem heeft in de keuze... tja, tis haar lichaam he

Bovendien kan een vrouw een man toch dwingen tot een DNA-test en bijdragen in de kosten?
Als ze had willen houden dat ik dat niet erg gevonden..

Maar ik had het niet erkend.... En dan hoef je ook niet bij te dragen in de kosten, maar ook niet de leuke dingen doen (zoals bijv. opvoeden).
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:48:08 #114
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736366
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en dat meisje wist niet dat ze zwanger kon worden van te sexen ? Als hij het kind niet wil houden, en zij wel, dat moet ze dat maar alleen doen. Hij heeft daar evenveel inspraak in als zij
Ik ben het zo waar met je eens..
en voor de volle 100 %.
pi_27736377
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef diabolotin het volgende:

Kijk, dit is dan weer het meningsverschil wel/geen abortus. Sommige mensen menen dat een foetus/vrucht al een kind is met gevoelens en een bewustzijn enzo, dus dan is het een puur ethische kwestie...
Eens
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27736379
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef diabolotin het volgende:

Het gaat mij om het feit dat mensen vrolijk gaan lopen beslissen over leven en dood, daar sta ik dus niet achter.

Maar laten we die discussie niet in dit topic gaan houden....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:48:41 #117
88139 JoeyT
pi_27736383
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef NickNEC het volgende:
ik denk hier ook wel eens over na, ik heb nu ook een relatie maar ik studeer nog. Zij heeft een eigen zaak, we hebben er allebei simpelweg de tijd niet voor een kind.

In jou geval is het je ex-vriendin, dat maakt het er niet makkelijker op. echter is praten wel het beste wat je kan doen (wat al eerder is gezegd). verder hoop ik voor je dat het kind gezond is, en dan weet ik zeker, als je eenmaal deze blikseminslag verwerkt hebt, dat je het leuk gaat vinden.

Een kleine, ook al moet je er veel voor inleveren en komt het niet gelegen en als gepland, zal je als ie er eenmaal is zeker niet kunnen missen.

een vriend van me zat in een soortgelijke situatie, hij had een sex vriendin .. ook zwanger.. zij heeft voor abortus gekozen, daarna de doofpot in.. bijna niemand weet het.

De vrouw draagt het kind, haar mening is belangrijk.

suc6 en sterkte. dit gaat je vormen (positief)

dank je

Het is idd haar lichaam en daarom ben ik me ervan bewust dat zij zelf moet in zien dat het de juiste keuze is. Anders zal dit haar haar hele leven blijven achtervolgen...
pi_27736389
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:

Ik ga het toch niet met je eens zijn he

Niet , ik vond het wel een goed argument
Want studeren, Joey opent alleen maar topics, belandt in drama's waar the B&B niks bij is en maakt daarbij ook nog eens ex-vriendinnen zwanger die hij eerst wou bezetelen met roosjes en beertjes.

En ik krijg het idee, zoals Milagro soortgelijk zegt, dat dit een nieuwe poging is om onder zijn daden (hehe) uit te komen. Leuk geprobeerd. Not. De arme man die nog studeert blabla en dat kan toch niet en zijn vriendinnetje heeft bl. Idd, * zakdoekje aanreikt. Take it or leave it. En zelf de consequenties aanvaarden, simpel.

Dus maw woorden, kom ik weer terug op topic 1 van de hele serie, eerst zelf in de spiegel kijken, verantwoording nemen voor jezelf en niet bij anderen je toevlucht zoeken. 'daar distancieer ik me van hoor, dit gaat tever nu, ik kan er niks aan doen'. Yeah right . Daar komen al die mooie soaps ook vandaan

Dus conclusie 2: volgens mij kijken mannen teveel soaps en/of leven ze nog in het ontlopen van hun verantwoording-tijdperk .
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:49:04 #119
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27736397
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef innovative het volgende:
De uiteindelijke beslissing ligt alleen bij de vrouw, want het is háár lijf. En jíj bent degene die het in haar buik gestopt heeft. Dus wie is er nou verantwoordelijk voor?
Aan de andere kant: als zij loopt te klunzen met de pil, en jij gaat ervan uit dat je het veilig doet... dan wordt je dus eigenlijk gewoon een kind aangenaaid. Niks aan te doen pa, betalen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27736401
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik ben het zo waar met je eens..
en voor de volle 100 %.
Alsof je niet weet dat je een vrouw kan bezwangeren door je leuter er onbeschermd in te doppen. Tuurlijk
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:49:57 #121
88139 JoeyT
pi_27736421
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Heeft ze een 'regelmatige' cyclus? (Even vragen, lijkt me). Een week kán op zwangerschap wijzen maar dat hoeft zeker nog niet. Een behoorlijk aantal zwangerschappen lopen overigens in de eerste paar weken vanzelf mis (maar daar moet je maar niet op rekenen als het allemaal écht is)
Ze zij gisteren dat het bij haar hoogstens 1 dag verschilt. Hoe bedoel je het loopt in de eerste weken mis... Ik vind t allemaal maar eng klinken...
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:51:02 #122
43556 miss_dynastie
pi_27736459
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Als ze had willen houden dat ik dat niet erg gevonden..

Maar ik had het niet erkend.... En dan hoef je ook niet bij te dragen in de kosten, maar ook niet de leuke dingen doen (zoals bijv. opvoeden).
En na het afdwingen van een DNA-test bij de rechter ook niet? Waaruit blijkt dat jij de pappie bent?
pi_27736476
oneens met innovative

een man heeft geen ruggengraat wanneer hij ZEGT dat hij jou zal steunen. Is het je ooit al eens overkomen? Een (wat voor beest was het ook weer) in het nauw maakt rare sprongen.

Het is de verantwoordelijkheid van jullie beiden, en niet die van de man alleen. Als de vrouw het kind wil houden... prima... maar dat is dan niet altijd de keuze van de man. Daarom hoef je het kind niet te erkennen als man. Ik zou nooit een kind willen krijgen waarvan ik wist dat de vader het niet wenste. Dat zou ik een kind niet aan willen doen en daar doe je hem/haar echt geen plezier mee ofzo.
Bite me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:52:00 #124
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736492
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef Pheno het volgende:
Alsof je niet weet dat je een vrouw kan bezwangeren door je leuter er onbeschermd in te doppen. Tuurlijk
Er is zoiets als morning after, abortus etc.
Als je echt geen kind wil, dan hoeft het niet.

Ik vind dat je bewust een kind moet nemen. En je beide achter de beslissing moet staan. En dus niet je zin doordrammen als hij er niet in mee wil gaan.

In een relatie is het natuurlijk anders dan bij een one night stand.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:52:23 #125
88139 JoeyT
pi_27736505
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef Natalie het volgende:
Sommige mensen doen twee testen, en de eerste is positief en de tweede negatief. Tja, waar sta je dan? Persoonlijk zou ik dan kiezen voor een bezoekje aan een arts.

Over het algemeen zijn ze overigens wel redelijk betrouwbaar, hoor.
Ik laat haar vanavond nog een testje doen, maar sowieso gaan we ook naar de dokter...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')