Ik walg van de uitspraak van Pieter, nooit zou ik zoiets doen. Ik ga haar leven niet verknallen door me zo te gedragen. T is een onwijs lief meisje en als ik dat zou flikken dan ben ik bang voor de consequenties...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat JoeyT echt het kind niet wil, maar dan zou ik hem adviseren er eerst uit te proberen te komen met de moeder en niet dit soort rigide stappen te ondernemen zoals PieterCK voorstelt.
Precies .. daarom zal je erg subtiel moeten zijn ... en dan alleen maar hopen dat ze het "licht" ziet. Dwingen zou verder geen zin hebben inderdaad .. dat maakt de situatie alleen nog maar complexer. Hou mij (ons) op de hoogte hiervan .. ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat hier uiteindelijk uit rolt. Succes in ieder geval ... 'k zal voor je duimen maat!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat is ook het enge... Tijdens onze relatie merkte ik al dat ze het hebben van een kind idealiseert en daarom ben ik bang dat ze het wilt houden op basis van de verkeerde redenen. Ik zal ook rustig duidelijk proberen te maken dat het geen goed besluit zou zijn, maar het is wel haar lichaam dus ik zou haar nergens toe dwingen... Zij moet het zelf zien, want anders zal ze getraumatiseerd zijn voor de rest van dr leven en dit kan ze er echt niet bij hebben... Echt een loser ben ik
wilde ik ook zeggen.. mijn moeder heeft ook borderline en ik weet uit ervaring dat de hang naar aandacht rare dingen met ze doetquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Weet je zeker dat ze ook echt zwanger is, en dat het niet een of ander kulverhaal van haar is? Ze heeft ten slotte Borderline...
Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd wat haar moeder ervan vindt...
Ben WEL serieus, heb het mijn toemalige vriendin ook verteld....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en dit vind ik echt walgelijk. Ik hoop dat je NIET serieus bent. Het is net zo goed mijn fout als die van haar. Misschien nog wel meer mijn fout omdat van mij verwacht kan worden dat ik juiste beslissingen neem. Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
Het is wel een borderliner he, vergeet dat niet. Zorg dat je zekerheid hebt dat je ook echt de papa bent, wat zij zegt kan een manier zijn je dwangmatig bij zich te houden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het komt voor je ex dan ook wel heel godsgruwelijk goed uit dat jij nog een klein beetje bezig met d'r bent en zij op "deze manier" heerlijk al die aandacht voor haarzelf kan houden. Volgens mij heeft ze je nu volledig zo weten te manipuleren dat je jezelf maar in de ondergeschikte rol gaat plaatsen. Weet waar je aan begint.
Jemig zeg. Als er iets hufterig is is het dat wel. Lekker sexen en als er dan iets niet helemaal volgens planning gaat er tussenuit knijpen. De groeten, veel plezier ermee de rest van je leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
Je hoeft het kind/ de vrucht niet te erkennen.
Hierdoor heb je geen plichten maar ook geen rechten.
Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..
Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...
Die verdomde ooievaar ook hequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Ze bespraken alles over sex, maar over voorbehoedsmiddelen hebben ze het blijkbaar nooit gehad
Das wel een voordeel ja. Als t een meisje is kan je dr vriendjes wegpestenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef MouseOver het volgende:
[..]
\
Als het een jongetje is kun je hem leren voetballen en brommers opvoeren enzo
en FOK!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...
En wijquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...
sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef stefimke het volgende:
Jemig zeg. Als er iets hufterig is is het dat wel. Lekker sexen en als er dan iets niet helemaal volgens planning gaat er tussenuit knijpen. De groeten, veel plezier ermee de rest van je leven.
dan is er een probleem, maar ik vind niet dat je je verantwoordelijkheid zo makkelijk kunt ontlopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar als zij geen abortus wil en jij (als man wel) wat dan..
Ik heb toen die keuze gemaakt en zou het zo weer doen
Thxquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:28 schreef derek0905 het volgende:
[..]
Precies .. daarom zal je erg subtiel moeten zijn ... en dan alleen maar hopen dat ze het "licht" ziet. Dwingen zou verder geen zin hebben inderdaad .. dat maakt de situatie alleen nog maar complexer. Hou mij (ons) op de hoogte hiervan .. ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat hier uiteindelijk uit rolt. Succes in ieder geval ... 'k zal voor je duimen maat!
dank u, wij delen dezelfde mening, wat dat betreft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.
Dank je..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.
Eikel. Neuk dan gewoon veilig of beter helemaal niet, als je niet voor de consequenties op wil draaienquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben WEL serieus, heb het mijn toemalige vriendin ook verteld....
Zei toen ook tegen mijn vriendin, als jij het kind wil houden is het jou keuze en niet de mijne..
allemaal iets te convenient.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik subtiel was.
Jemig ... dit meen je toch niet echt he? Je hebt je ex zwanger gespoten en vervolgens zeg je "uh naja.. succes, ik wil er niks mee te maken hebben, houdoe!". Dan ben je toch wel een uber-oetlul.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef PieterCK het volgende:
Ben WEL serieus, heb het mijn toemalige vriendin ook verteld....
Zei toen ook tegen mijn vriendin, als jij het kind wil houden is het jou keuze en niet de mijne..
het zit in jou buik dus kan er moeilijk verder iets over zeggen....
Kijk als ik mn leven op de rails zou hebben met een behaalde bul, een vaste baan en een leuk huisje dan zou t leed nog te over zien zijn. Maar ik kan toch niet stoppen met school?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef TGT het volgende:
[..]
Das wel een voordeel ja. Als t een meisje is kan je dr vriendjes wegpesten
Magoed, vervelende situatie JoeyT. Zoals iedereen hier zegt: verricht zelf ook maar wat onderzoek. Op deze leeftijd een kleine hebben is niet handig..
Een kind in een achterstandsbuurt laten opgroeien omdat pappa en mamma de studie niet hebben kunnen afronden, lijkt me een prima argument... Enne .. ik kan me er gek genoeg echt iets bij voorstellen, dus vandaar dat ik er ook echt serieus op in ga. Ik heb er ooit weleens over nagedacht, en alleen daarvan krijg ik al de rillingen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ThxWe gaan vanavond gewoon goed praten en ik zal proberen heel kalm te blijven. Ik denk dat zij ook wel kan inzien dat het niet mogelijk is alleen ze heeft een hele erge aversie tegen abortus...
Ook bedankt dat je er serieus op in gaat
ik blijf het ontlopen van je eigen verantwoordelijkheid vinden. Ik ga ervan uit dat je voorlichting hebt gehad, je weet dus hoe makkelijk het te voorkomen is, op een hele klein kans na dat het toch nog mis gaat. Lijkt me niet zo moeilijk dat dan ook te bepraten/regelen voordat je gaat sexxen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
dank u, wij delen dezelfde mening, wat dat betreft.
Waarom zou je moeten stoppen met school, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk als ik mn leven op de rails zou hebben met een behaalde bul, een vaste baan en een leuk huisje dan zou t leed nog te over zien zijn. Maar ik kan toch niet stoppen met school?
Sorry PieterCK maar zulke gedachtengangen verklaren heel goed waarom je single bent, ik ben het helemaal eens met de andere posters. Je leeft maar tot op zekere hoogte voor jezelf en hebt wel degelijk consequenties van je acties te aanvaarden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eikel. Neuk dan gewoon veilig of beter helemaal niet, als je niet voor de consequenties op wil draaien
Even rekenen... 21 dagen bij een 28 daagse cyclus, na 7-10 dagen vruchtbare periode.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet al precies wanneer het gebeurd is... week of 3 geleden, laatste keer dat ik bij dr sliep hadden we t sóchtends zonder condoom gedaan...
Verder heb ik er eigenlijk nooit bij stil gestaal dat t zo zou kunnen lopen... Kzou dr ook alles voor over hebben om dit terug te draaien...
en dat meisje wist niet dat ze zwanger kon worden van te sexen ? Als hij het kind niet wil houden, en zij wel, dat moet ze dat maar alleen doen. Hij heeft daar evenveel inspraak in als zijquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef stefimke het volgende:
Jemig ... dit meen je toch niet echt he? Je hebt je ex zwanger gespoten en vervolgens zeg je "uh naja.. succes, ik wil er niks mee te maken hebben, houdoe!". Dan ben je toch wel een uber-oetlul.
Als ik je ex was zou ik het kind houden, een goede advocaat zoeken en er een principe-kwestie van maken om je financieel helemaal leeg te zuigen totdat het kind voor zichzelf kan zorgen.
Werken zal je ipv neuken (lees: je leuter overal in stoppen)quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef JoeyT het volgende:
Kijk als ik mn leven op de rails zou hebben met een behaalde bul, een vaste baan en een leuk huisje dan zou t leed nog te over zien zijn. Maar ik kan toch niet stoppen met school?
411,37 is de toeslag per maand op je studiefinanciering indien je een kind opvoedt, en 100 euro meer krijg je indien je dat met een partner indien die een gering inkomen heeft doet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef JoeyT het volgende:
Zij zou absoluut geen kind kunnen opvoeden op dit moment. Daarvoor moet ze eerst zichzelf op de rails hebben. Echter ik ben bang dat ik het ook niet kan. Ik ben zelf nog bezich om me te ontplooien. Zou niet weten hoe ik een kind moet implementeren in mijn leven. Ik doe een universitaire studie die ik dan gedag kan zwaaien, want ik heb geen rooie cent...
Ja ik heb er nog niet veel over kunnen nadenken, maar ik kom precies uit om mijn studentenkamer van 300eu te betalen en mn eten en drinken... Een kind neemt natuurlijk kosten met zich mee... Hoe wil ik dat gaan doen als ik nog studeer... Maar ik moet idd eerst vanavond afwachten...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten stoppen met school, als ik vragen mag?
Ik ga het toch niet met je eens zijn hequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Werken zal je ipv neuken (lees: je leuter overal in stoppen)![]()
ja, ik doe ook even mee aan de soap![]()
het is idd schrijnend om te zien hoeveel mensen dit verhaal gelovenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
allemaal iets te convenient.
oorspronkelijke verhaal verliest zijn jeu en hoppa nieuwe ontwikkeling.
het was zijn vriendin joh, neem aan dat ze aan de pil was? Dan doe je het meestal niet met condoom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eikel. Neuk dan gewoon veilig of beter helemaal niet, als je niet voor de consequenties op wil draaien
TS, ik zou niks geloven totdat ze waar jij bij bent het tweede streepje piest.
Mag ik zeggen dat ik NIET de enige was die er zo over denkt (lees maar terug).quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sorry PieterCK maar zulke gedachtengangen verklaren heel goed waarom je single bent, ik ben het helemaal eens met de andere posters. Je leeft maar tot op zekere hoogte voor jezelf en hebt wel degelijk consequenties van je acties te aanvaarden.
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ze zegt dat ze een week over tijd is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Even rekenen... 21 dagen bij een 28 daagse cyclus, na 7-10 dagen vruchtbare periode.
't zou nét kunnen, maar dan is ze érg vroeg geweest met die test. (Tests claimen dat ze na 1 dag over tijd werken, maar dat is twijfelachtig).
Probeer vriendelijk in te kleden dat ze over een week of twee nog eens test.
* Tranceptor denkt aan Shaggy- It wasn't mequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef merdeka het volgende:
Je was er ook zelf bij toen je het verwekte...
In principe is dit een discussieforum en is het compleet niet relevant of het echt zo is, dat kun je niet nagaan namelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is idd schrijnend om te zien hoeveel mensen dit verhaal geloven![]()
Nou ja, ik neem aan dat je niet al te veel alimentatie zal hoeven dokken danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog niet veel over kunnen nadenken, maar ik kom precies uit om mijn studentenkamer van 300eu te betalen en mn eten en drinken... Een kind neemt natuurlijk kosten met zich mee... Hoe wil ik dat gaan doen als ik nog studeer... Maar ik moet idd eerst vanavond afwachten...
Zeg als de vrouw het kind niet wil houden en de man wel wordt het toch ook weggehaald.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef stefimke het volgende:
[..]
Jemig ... dit meen je toch niet echt he? Je hebt je ex zwanger gespoten en vervolgens zeg je "uh naja.. succes, ik wil er niks mee te maken hebben, houdoe!". Dan ben je toch wel een uber-oetlul.
Als ik je ex was zou ik het kind houden, een goede advocaat zoeken en er een principe-kwestie van maken om je financieel helemaal leeg te zuigen totdat het kind voor zichzelf kan zorgen.
Idd, ik ga sowieso niet mn verantwoordelijkheden ontlopen, ik hoop alleen dat een goed gesprek ook haar doet inzien dat het geen goede keuze zou zijn. Ik ga zo meteen een testje halen en haar die vanavond laten doen... Pfff kben nog nooit zo bang geweest in mn levenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sorry PieterCK maar zulke gedachtengangen verklaren heel goed waarom je single bent, ik ben het helemaal eens met de andere posters. Je leeft maar tot op zekere hoogte voor jezelf en hebt wel degelijk consequenties van je acties te aanvaarden.
auw, ik postte mijn niet al te optimistische inkomensindicatie net voor deze opmerkingquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog niet veel over kunnen nadenken, maar ik kom precies uit om mijn studentenkamer van 300eu te betalen en mn eten en drinken... Een kind neemt natuurlijk kosten met zich mee... Hoe wil ik dat gaan doen als ik nog studeer... Maar ik moet idd eerst vanavond afwachten...
Heeft ze een 'regelmatige' cyclus? (Even vragen, lijkt me). Een week kán op zwangerschap wijzen maar dat hoeft zeker nog niet. Een behoorlijk aantal zwangerschappen lopen overigens in de eerste paar weken vanzelf mis (maar daar moet je maar niet op rekenen als het allemaal écht is)quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ze zegt dat ze een week over tijd is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |