abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:28:13 #51
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27735847
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat JoeyT echt het kind niet wil, maar dan zou ik hem adviseren er eerst uit te proberen te komen met de moeder en niet dit soort rigide stappen te ondernemen zoals PieterCK voorstelt.
Ik walg van de uitspraak van Pieter, nooit zou ik zoiets doen. Ik ga haar leven niet verknallen door me zo te gedragen. T is een onwijs lief meisje en als ik dat zou flikken dan ben ik bang voor de consequenties...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:28:20 #52
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_27735851
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat is ook het enge... Tijdens onze relatie merkte ik al dat ze het hebben van een kind idealiseert en daarom ben ik bang dat ze het wilt houden op basis van de verkeerde redenen. Ik zal ook rustig duidelijk proberen te maken dat het geen goed besluit zou zijn, maar het is wel haar lichaam dus ik zou haar nergens toe dwingen... Zij moet het zelf zien, want anders zal ze getraumatiseerd zijn voor de rest van dr leven en dit kan ze er echt niet bij hebben... Echt een loser ben ik
Precies .. daarom zal je erg subtiel moeten zijn ... en dan alleen maar hopen dat ze het "licht" ziet. Dwingen zou verder geen zin hebben inderdaad .. dat maakt de situatie alleen nog maar complexer. Hou mij (ons) op de hoogte hiervan .. ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat hier uiteindelijk uit rolt. Succes in ieder geval ... 'k zal voor je duimen maat!
DVDkasten voor grotere verzamelingen --> http://www.dvdkast.nl
pi_27735861
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Weet je zeker dat ze ook echt zwanger is, en dat het niet een of ander kulverhaal van haar is? Ze heeft ten slotte Borderline...
wilde ik ook zeggen.. mijn moeder heeft ook borderline en ik weet uit ervaring dat de hang naar aandacht rare dingen met ze doet ik zou niet meteen alles geloven wat ze zegt..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:29:19 #54
88139 JoeyT
pi_27735879
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd wat haar moeder ervan vindt...
Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:29:25 #55
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27735884
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja en dit vind ik echt walgelijk. Ik hoop dat je NIET serieus bent. Het is net zo goed mijn fout als die van haar. Misschien nog wel meer mijn fout omdat van mij verwacht kan worden dat ik juiste beslissingen neem. Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
Ben WEL serieus, heb het mijn toemalige vriendin ook verteld....
Zei toen ook tegen mijn vriendin, als jij het kind wil houden is het jou keuze en niet de mijne..
het zit in jou buik dus kan er moeilijk verder iets over zeggen....
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_27735886
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Het komt voor je ex dan ook wel heel godsgruwelijk goed uit dat jij nog een klein beetje bezig met d'r bent en zij op "deze manier" heerlijk al die aandacht voor haarzelf kan houden. Volgens mij heeft ze je nu volledig zo weten te manipuleren dat je jezelf maar in de ondergeschikte rol gaat plaatsen. Weet waar je aan begint.
Het is wel een borderliner he, vergeet dat niet. Zorg dat je zekerheid hebt dat je ook echt de papa bent, wat zij zegt kan een manier zijn je dwangmatig bij zich te houden.
pi_27735897
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
Je hoeft het kind/ de vrucht niet te erkennen.
Hierdoor heb je geen plichten maar ook geen rechten.
Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..

Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...
Jemig zeg. Als er iets hufterig is is het dat wel. Lekker sexen en als er dan iets niet helemaal volgens planning gaat er tussenuit knijpen. De groeten, veel plezier ermee de rest van je leven.
pi_27735898
ik verwacht over twee weken het volgende topic: ex-vriendin heeft miskraam.

Anders lult hij zich hier nooit meer uit, en moet hij weer een account van een andere huisgenoot gaan 'lenen'
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27735901
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

. Ze bespraken alles over sex, maar over voorbehoedsmiddelen hebben ze het blijkbaar nooit gehad
Die verdomde ooievaar ook he
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27735903
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef MouseOver het volgende:

[..]

\
Als het een jongetje is kun je hem leren voetballen en brommers opvoeren enzo
Das wel een voordeel ja. Als t een meisje is kan je dr vriendjes wegpesten

Magoed, vervelende situatie JoeyT. Zoals iedereen hier zegt: verricht zelf ook maar wat onderzoek. Op deze leeftijd een kleine hebben is niet handig..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 11:30:12 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27735904
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Die weet het nog niet... Enige mensen die het weten zijn haar beste vriendin en mijn beste vriend...
en FOK!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_27735920
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En wij
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27735930
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

en FOK!
Niet te verwaarlozen.....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:31:52 #64
122357 www.marjol3in.com
Sterkte!
pi_27735945
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef stefimke het volgende:

Jemig zeg. Als er iets hufterig is is het dat wel. Lekker sexen en als er dan iets niet helemaal volgens planning gaat er tussenuit knijpen. De groeten, veel plezier ermee de rest van je leven.
sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27735948
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Maar als zij geen abortus wil en jij (als man wel) wat dan..
Ik heb toen die keuze gemaakt en zou het zo weer doen
dan is er een probleem, maar ik vind niet dat je je verantwoordelijkheid zo makkelijk kunt ontlopen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:32:01 #67
88139 JoeyT
pi_27735950
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:28 schreef derek0905 het volgende:

[..]

Precies .. daarom zal je erg subtiel moeten zijn ... en dan alleen maar hopen dat ze het "licht" ziet. Dwingen zou verder geen zin hebben inderdaad .. dat maakt de situatie alleen nog maar complexer. Hou mij (ons) op de hoogte hiervan .. ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat hier uiteindelijk uit rolt. Succes in ieder geval ... 'k zal voor je duimen maat!
Thx We gaan vanavond gewoon goed praten en ik zal proberen heel kalm te blijven. Ik denk dat zij ook wel kan inzien dat het niet mogelijk is alleen ze heeft een hele erge aversie tegen abortus...
Ook bedankt dat je er serieus op in gaat
pi_27735968
ok... wat ik zou doen, als ik een man was, stom genoeg was om het zonder condoom te doen, en mijn ex vertelt dat ze zwanger is

1. ga er vanavond zelf ff langs met een testje, dan weet je het zeker (ter voorkoming van de zoals hierboven beschreven miskraamverhalen)

2. als ze niet zwanger blijkt te zijn... dan zou ik het echt helemaal gehad hebben met haar... dan kan ze dus echt de pot op <einde>

3. is ze wel zwanger... hoe weet je dan zeker dat het van jou is?

4. ze heeft ten slotte borderline... denk in de eerste instantie aan het kind. Heeft het kind iets aan een borderline moeder of aan een onstabiele niet-in-staat-tot-het-nemen-van-veranwoording vaderpersoon. Nee dus.

5. kijk. je hoeft officieel het kind niet te erkennen. Dan kan ze je gaan dreigen met een rechtzaak, dna-test etc. En als het dan toch van jou blijkt te zijn... ben je dus echt wel de sigaar

6. als haar moeder echt zo'n sterke band heeft met haar dochter, en ook een beetje psychologisch ingesteld is.... dan zal ze haar aanraden het kind niet te houden. Ze is dan ten slotte pas drie weken zwanger. Een abortus is geen ramp hoor.

7. laat haar eerst vanavond maar eens een test doen in jouw bijzijn, en dan kun je je morgen pas echt druk gaan maken (mocht het nodig zijn).
Bite me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:32:52 #69
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27735973
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef petitlapin het volgende:

[..]

sorry, de man heeft ook rechten. Als de man het kind niet wil houden en kiest voor abortus, maar de vrouw wil het kind wél houden, dan heeft de man in mijn ogen echt wel het recht om het kind gewoon niet te erkennen.
dank u, wij delen dezelfde mening, wat dat betreft.
pi_27735987
Wat een slappe hap soms zeg, mannen
Ten eerste, mócht zij echt zwanger zijn, dan had jij zelf idd beter kunnen weten.
In die zin ben je net zo naïef bezig, want als je je leuter ergens in stopt, dan tadaa weet je wat ervan komen gaat. Ten tweede, laat het hierbij maar, lijkt me wijs .
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:34:15 #71
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27735993
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Dank je..
Als het kind in mijn buik zou zitten dan zou ik het eruit kunnen halen.
Anders kan het natuurlijk niet....

Vandaar dat de man het kind moet erkennen als hij wil
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat =&gt; PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=&gt; George Orwell
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 11:34:17 #72
43556 miss_dynastie
pi_27735996
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Zei toen ook tegen mijn vriendin, als jij het kind wil houden is het jou keuze en niet de mijne..
Eikel. Neuk dan gewoon veilig of beter helemaal niet, als je niet voor de consequenties op wil draaien

TS, ik zou niks geloven totdat ze waar jij bij bent het tweede streepje piest.
pi_27736004
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ik dacht nog wel dat ik subtiel was .
allemaal iets te convenient.
oorspronkelijke verhaal verliest zijn jeu en hoppa nieuwe ontwikkeling.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27736006
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef PieterCK het volgende:
het zit in jou buik dus kan er moeilijk verder iets over zeggen....
Jemig ... dit meen je toch niet echt he? Je hebt je ex zwanger gespoten en vervolgens zeg je "uh naja.. succes, ik wil er niks mee te maken hebben, houdoe!". Dan ben je toch wel een uber-oetlul.

Als ik je ex was zou ik het kind houden, een goede advocaat zoeken en er een principe-kwestie van maken om je financieel helemaal leeg te zuigen totdat het kind voor zichzelf kan zorgen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:34:47 #75
88139 JoeyT
pi_27736010
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef TGT het volgende:

[..]

Das wel een voordeel ja. Als t een meisje is kan je dr vriendjes wegpesten

Magoed, vervelende situatie JoeyT. Zoals iedereen hier zegt: verricht zelf ook maar wat onderzoek. Op deze leeftijd een kleine hebben is niet handig..
Kijk als ik mn leven op de rails zou hebben met een behaalde bul, een vaste baan en een leuk huisje dan zou t leed nog te over zien zijn. Maar ik kan toch niet stoppen met school?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')