abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:18:54 #26
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_27735569
Inderdaad moeilijk verhaal, ik zou toch de concequenties van een kind krijgen haar goed duidelijk maken. Dit lijkt me inderdaad niet het beste voor het kind. Ik denk dat ik persoonlijk toch subtiel zou brengen dat het niet verstandig, zowel voor jullie beide, als het kind zelf.
Think about it ... maar inderdaad een kutsituatie.
Deze situatie heb ik nooit meegemaakt, maar ik kan me er zeker wel bij voorstellen hoe dat moet voelen...
DVDkasten voor grotere verzamelingen --> http://www.dvdkast.nl
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:19:40 #28
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27735589
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:15 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Maar denk eraan, trek de oorspronkelijke test in twijfel en niet dus niet haar verhaal, anders heb je gelijk ruzie denk ik.
Ja dat is een goede inderdaad. Zij wilde er nog 1 gaan halen voor de zekerheid. Dus die haal ik dan wel... Maar nogmaals ik geloof haar wel gewoon...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 11:20:53 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27735624
succes met je vaderschap JoeyT
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:20:56 #30
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27735626
sterkte JoeyT
Het is vooral vervelend omdat het een ex van je is.
Wat moet je daarmee
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:21:02 #31
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27735631
Wat een verhaal. Sluit me aan bij de rest, om bewijs vragen, desnoods nog maar een zwangerschapstest doen waar jij bij bent. Kan jou het schelen.
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27735642
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat is een goede inderdaad. Zij wilde er nog 1 gaan halen voor de zekerheid. Dus die haal ik dan wel... Maar nogmaals ik geloof haar wel gewoon...
Een borderliner blind geloven? Al vertrouw je haar blind, ik zou er toch bij zijn bij het tweede testje.
Hopelijk is het een leugen om je weer bij haar te hebben, maar anders heb je echt een probleem. Tenminste, gezien je eerdere uitspraken
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:21:58 #33
88139 JoeyT
pi_27735663
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef innovative het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook... TS geloof ik wel, daar niet van, maar haar??? Heb je zelf de test al gezien? Want inderdaad, ze hééft borderline, daarnaast heb jij onlangs de relatie écht opgegeven en wie weet heeft haar dat tot een wanhoopsdaad gedreven om jou zo terug te krijgen.

@TS, je hoeft haar niet te dwingen tot een abortus, maar zoals zij het recht heeft haar mening te spuien, mag jij ook absoluut aangeven dat je er niet voor bent om het kind te houden, met alle argumenten die voor jou belangrijk zijn bij het maken van deze keuze.

Daarnaast, als ze besluit het te houden, dan kan jij natuurlijk niet anders dan jouw verantwoordelijkheden nemen. Ik ben van mening dat het voor een kind beter is om op te groeien bij twee losse ouders, dan bij ouders die veel te jong door omstandigheden tóch bij elkaar moesten blijven. Wat wel belangrijk is voor jou om over na te denken, is of je wilt dat zíj jouw kind op voedt. Ik weet niet in hoeverre haar ziekte haar leven beïnvloedt, maar het is wel een puntje om rekening mee te houden natuurlijk, want als ze daadwerkelijk door slaat is het niet echt prettig als je kind daar bij zit, en als je dat kind zelf bent dan is het helemaal vreselijk... Overdenk dat in ieder geval.
Zij zou absoluut geen kind kunnen opvoeden op dit moment. Daarvoor moet ze eerst zichzelf op de rails hebben. Echter ik ben bang dat ik het ook niet kan. Ik ben zelf nog bezich om me te ontplooien. Zou niet weten hoe ik een kind moet implementeren in mijn leven. Ik doe een universitaire studie die ik dan gedag kan zwaaien, want ik heb geen rooie cent...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:22:29 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27735679
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef Ynske het volgende:
succes met je vaderschap JoeyT
\
Als het een jongetje is kun je hem leren voetballen en brommers opvoeren enzo
Vampire Romance O+
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:22:37 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27735682
Ben benieuwd wat haar moeder ervan vindt...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:22:55 #36
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27735693
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk ook dat de kans groot is dat het een kulverhaal is.
gelukkig ben ik niet de enige die dat denkt dus!
pi_27735698
Ik ben godsgruwelijk blij dat op de momenten waar het erbij mij in het verleden om spande de vrouw in kwestie nooit zwanger was ( al was de kans vrij klein altijd).

Ik hoop echt dat het bullshit blijkt te zijn man Sterkte!

Pieter hieronder, damn dat is wel heel extreem.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:23:36 #38
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27735705
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je hoeft het kind/ de vrucht niet te erkennen.
Hierdoor heb je geen plichten maar ook geen rechten.
Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..

Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...

Ik heb ook een vriendin gehad die 'dacht'/ bang was dat ze zwanger was... Die wilde ook geen abortus en heb ik het bovenstaande gemeld dat dat mijn standpunt zou zijn.
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_27735726
Neeh, dit is/wordt echt te hilarisch nu

Dit ís de Bold and the Beautiful!
Wat moet ik zeggen, tip: kijk soaps, misschien helpen zij je wat (of Friends )
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:24:32 #40
88139 JoeyT
pi_27735743
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:18 schreef derek0905 het volgende:
Inderdaad moeilijk verhaal, ik zou toch de concequenties van een kind krijgen haar goed duidelijk maken. Dit lijkt me inderdaad niet het beste voor het kind. Ik denk dat ik persoonlijk toch subtiel zou brengen dat het niet verstandig, zowel voor jullie beide, als het kind zelf.
Think about it ... maar inderdaad een kutsituatie.
Deze situatie heb ik nooit meegemaakt, maar ik kan me er zeker wel bij voorstellen hoe dat moet voelen...
Ja dat is ook het enge... Tijdens onze relatie merkte ik al dat ze het hebben van een kind idealiseert en daarom ben ik bang dat ze het wilt houden op basis van de verkeerde redenen. Ik zal ook rustig duidelijk proberen te maken dat het geen goed besluit zou zijn, maar het is wel haar lichaam dus ik zou haar nergens toe dwingen... Zij moet het zelf zien, want anders zal ze getraumatiseerd zijn voor de rest van dr leven en dit kan ze er echt niet bij hebben... Echt een loser ben ik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juni 2005 @ 11:24:58 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27735752
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Dus je mag het kind later ook niet om de 2 weken eeen weekeinde in huis enzo en zal ook niet jou achternaam dragen..

Dat is het makkelijkste en ben jij van het gedoe af als zij toch geen abortus wil...

Ik heb ook een vriendin gehad die 'dacht'/ bang was dat ze zwanger was... Die wilde ook geen abortus en heb ik het bovenstaande gemeld dat dat mijn standpunt zou zijn.
totally not done...
kom op zeg tis van jullie allebei!!!
en niet alleen de verantwoording van de a.s. moeder
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_27735776
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

totally not done...
Ik kan me voorstellen dat JoeyT echt het kind niet wil, maar dan zou ik hem adviseren er eerst uit te proberen te komen met de moeder en niet dit soort rigide stappen te ondernemen zoals PieterCK voorstelt.
pi_27735785
Dit doet me sterk denken aan deze hoax: Zus van vriendin bezwangerd, wat nu??
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:26:27 #44
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_27735790
Waarom zou dit een kulverhaal van JoeyT kunnen zijn? Heeft-ie dit al vaker geflikt?
Heeft-ie zoveel aandacht nodig dan?
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_27735796
quote:

[..]

Damn, hoezo ontlopen van verantwoordelijkheid?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:26:38 #46
88139 JoeyT
pi_27735799
quote:

[..]

Ja en dit vind ik echt walgelijk. Ik hoop dat je NIET serieus bent. Het is net zo goed mijn fout als die van haar. Misschien nog wel meer mijn fout omdat van mij verwacht kan worden dat ik juiste beslissingen neem. Als ze het kind zou houden dan ben ik er ook nog steeds.
pi_27735804
Kunnen topics van JoeyT in R&P voortaan niet gewoon meteen een enkeltje ONZ krijgen, imo zijn het elke keer weer hele sterke kulverhalen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:26:59 #48
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27735808
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

totally not done...
Maar als zij geen abortus wil en jij (als man wel) wat dan..
Ik heb toen die keuze gemaakt en zou het zo weer doen
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_27735818
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef JoeyT het volgende:

Zij zou absoluut geen kind kunnen opvoeden op dit moment. Daarvoor moet ze eerst zichzelf op de rails hebben. Echter ik ben bang dat ik het ook niet kan. Ik ben zelf nog bezich om me te ontplooien. Zou niet weten hoe ik een kind moet implementeren in mijn leven. Ik doe een universitaire studie die ik dan gedag kan zwaaien, want ik heb geen rooie cent...
Het komt voor je ex dan ook wel heel godsgruwelijk goed uit dat jij nog een klein beetje bezig met d'r bent en zij op "deze manier" heerlijk al die aandacht voor haarzelf kan houden. Volgens mij heeft ze je nu volledig zo weten te manipuleren dat je jezelf maar in de ondergeschikte rol gaat plaatsen. Weet waar je aan begint.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27735822
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd wat haar moeder ervan vindt...
. Ze bespraken alles over sex, maar over voorbehoedsmiddelen hebben ze het blijkbaar nooit gehad

die zijn samen al kinderkleedjes gaan kopen natuurlijk, en een afspraakje aan het regelen bij de gynaecoloog.

het is toch nooit eerlijk hé, ik probeer al een tijdje zwanger te worden, en bij hem lukt het weer zo , merde toch
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')