abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27736774
Wat vinden je ouders JoeyT ??? je moet wat vragen voor een tvp
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27736782
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef diabolotin het volgende:
oneens met innovative

een man heeft geen ruggengraat wanneer hij ZEGT dat hij jou zal steunen. Is het je ooit al eens overkomen? Een (wat voor beest was het ook weer) in het nauw maakt rare sprongen.

Het is de verantwoordelijkheid van jullie beiden, en niet die van de man alleen. Als de vrouw het kind wil houden... prima... maar dat is dan niet altijd de keuze van de man. Daarom hoef je het kind niet te erkennen als man. Ik zou nooit een kind willen krijgen waarvan ik wist dat de vader het niet wenste. Dat zou ik een kind niet aan willen doen en daar doe je hem/haar echt geen plezier mee ofzo.
Het is me ooit bijna overkomen, ik was 15, hij 17 en ik was 2 weken over tijd. We kenden allebei de risico's, en hij is al die tijd heel rustig gebleven. Heeft mij gesteund, aangemoedigd een test te doen, gezegd dat ik alles mocht beslissen en dat hij wel zou gaan werken als het moest, zodat ik mijn school kon afmaken.

Alleen ben ik er dus zo een die zegt "als jij je lul in mij doopt, dan heb je je te richten naar mijn eindwoord". Ben ik van tevoren heel duidelijk in, anders gebeurt het gewoon niet, sim-pel.

Wat betreft ongewenst zijn, er zijn genoeg kinderen op de wereld gezet die alles behalve gepland en gewenst waren, en die toch twee wereldouders hebben gekregen. Het was te laat voor abortus, vrouw wilde geen abortus en man was er zo een die dan in ziet dat hij ook medeverantwoordelijk was... En in het gros van die gevallen zijn de ouders uiteindelijk hartstikke gek met het kind, het was wellicht ooit ongewenst, maar het werd uiteindelijk onmisbaar.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:02:00 #153
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27736819
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren.
Hierna zal iemand anders de keuzes voor haar moeten maken, dan kan je op die manier alsnog een abortus voor elkaar kunnen krijgen
Ja allemaal leuke adviezen van je maar ik ga haar leven niet verwoesten... Moest ik zelf maar niet zo dom zijn geweest. Als uik haar via rechterlijke stappen ga dwingen tot abortus dan zal ik haar helemaal breken en mezelf nooit maar dan ook nooit meer recht kunnen aankijken.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:02:24 #154
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_27736830
quote:

[..]

Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren.
Hierna zal iemand anders de keuzes voor haar moeten maken, dan kan je op die manier alsnog een abortus voor elkaar kunnen krijgen
Dat gaat tever.
Kan ook ernstig traumatisch zijn voor de moeder, ze heeft al borderliner dus dat lijkt me geen goede optie.
Het moet of vrijwillig of niet.
Voices tell me I'm the shit.
pi_27736833
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef innovative het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een risico... En ook één waar je wat aan kunt doen, door condooms te gebruiken. Dan heb je zélf in de hand of er anticonceptie wordt gebruikt (eigen condooms, ken ook verhalen over meisjes met spelden ) Of, als ze het niet met een vooropgezet plan heeft gedaan en er op tijd achter komt, een morning after pil fixen.

Ik ben het niet eens met vrouwen die de pil "vergeten" om een man voor het blok te zetten, hoor, vind dat echt het meest lage wat je kunt doen (naast wegrennen als je een vrouw zwanger maakt). Maar het is wel zo dat het mogelijk is dergelijke "geintjes" goeddeels te voorkomen...
ja en dan komen de tranen bij zo'n dame "je vertrouwt me niet, ik zeg je, ik gebruik de pil, echt geloof me nou" "okay okay okay, rustig maar, je hebt gelijk, ik moet je vertrouwen"

dat zo'n knul dan juist argwaan zou moeten krijgen, okay, maar in the heat of the moment en/of door dergelijke emotionele chantage loopt het dus toch niet zelden anders.

een dame die ZELF willens en wetens ombeschermd sex heeft, neemt zelf het risico haar ongeboren kind een vaderloos leven te geven.
Ze heeft gegokt en verloren, en dat dan over de rug van haar ongeboren kind feitelijk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:02:45 #156
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736839
innovative, jij gaat in al je brave verhalen uit van twee ouders die gelukkig samen zijn. Ik geloof niet dat dat in dit geval aan de orde is
Liefde kan je ook met een baby niet afdwingen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:03:22 #157
88139 JoeyT
pi_27736860
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Weet je ook gelijk of ze de waarheid spreekt. En hij weet vast de mogelijkheden.
Ja idd je hebt gelijk. Weet iemand ook of het kan bij het RIAGG of iets vergelijkbaars... Ze is bang om naar haar eigen arts te gaan namelijk...
pi_27736877
Dit méén je toch niet, wat een soap...
pi_27736878
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ja vind ik nu ook, als een vrouw zwanger raakt is het de schuld van de man alleen..
Nee, dat is het niet. Het is wel zo dat het haar lijf is en dat hij daar helemaal niks over te zeggen heeft in principe. Dat weet je op het moment dat je je lul er in hangt, en je weet ook als man dat er risico's zijn. Als vrouw weet je dat zeer zeker ook, alleen, wederom, zelfbeschikkingsrecht. Daarom vind ik dat vooral mannen goed moeten nadenken alvorens seks te hebben, of ze eventueel zouden kunnen leven met de keuzes van hun (bed)partner. Omdat, als het eenmaal fout is, jij geen rechten meer hebt.

Wederom, ik vind dat het in een goede relatie in overleg hoort te gebeuren, waarbij de argumenten van de man ook net zo zwaar wegen als die van de vrouw. Maar de eindbeslissing, te maken ná dat soort gesprekken, ligt bij de vrouw.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:04:10 #160
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27736886
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:
Ja idd je hebt gelijk. Weet iemand ook of het kan bij het RIAGG of iets vergelijkbaars... Ze is bang om naar haar eigen arts te gaan namelijk...
Waarom bang? Heeft ze iets te verbergen?
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:04:37 #161
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_27736900
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

GGd.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:04:43 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_27736902
Pieter==> ik ben het met je eens w.b. het niet erkennen enzo, maar Joey wil er juist helemaal niet vanaf. Dus doe verder geen moeite
Drop you like an ill, bad habit
pi_27736905
quote:

Weet niet of het kan, maar anders via de rechter kijken of je haar ontoerekeningsvatbaar kan laten verklaren. Hierna zal iemand anders de keuzes voor haar moeten maken, dan kan je op die manier alsnog een abortus voor elkaar kunnen krijgen
En jeetje, wat ben jij voor een koud iemand.
De rechter zal jou even in het ongelijk stellen.
Wie zegt dat ze het expres heeft gedaan, als je dat zeker weet ok, zoniet, dan zijn er twee partijen die naïef zijn geweest. Ze hadden het kunnen weten, dus consequenties aanvaarden, als de man dan te zwak is, of te loser-achtig, zegt dat alleen maar dat hij nog een bottere ... is, gezien je quote . Zo'n man zou ik al niet eens willen, en ben je volgens mij beter zonder af, ja .

Goed, de rest gelezen, niks op te zeggen btw.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:04:48 #164
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27736906
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Weet je zeker dat ze ook echt zwanger is, en dat het niet een of ander kulverhaal van haar is? Ze heeft ten slotte Borderline...
die vraag kwam ook gelijk bij mij op toen ik het las

ik zou als 1e actie met haar SAMEN naar een arts gaan en een test laten doen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_27736924
Schit-ter-end! Nu toch maar die rozenblaadjes en beertjes in haar kamer rondstrooien?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 12:05:39 #166
43556 miss_dynastie
pi_27736930
quote:
In een land waar ook behoorlijk geestelijk gehandicapte mensen zonder problemen een kind mogen krijgen? Dacht het niet
pi_27736936
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef innovative het volgende:

[..]

Het is me ooit bijna overkomen, ik was 15, hij 17 en ik was 2 weken over tijd. We kenden allebei de risico's, en hij is al die tijd heel rustig gebleven. Heeft mij gesteund, aangemoedigd een test te doen, gezegd dat ik alles mocht beslissen en dat hij wel zou gaan werken als het moest, zodat ik mijn school kon afmaken.

Alleen ben ik er dus zo een die zegt "als jij je lul in mij doopt, dan heb je je te richten naar mijn eindwoord". Ben ik van tevoren heel duidelijk in, anders gebeurt het gewoon niet, sim-pel.

Wat betreft ongewenst zijn, er zijn genoeg kinderen op de wereld gezet die alles behalve gepland en gewenst waren, en die toch twee wereldouders hebben gekregen. Het was te laat voor abortus, vrouw wilde geen abortus en man was er zo een die dan in ziet dat hij ook medeverantwoordelijk was... En in het gros van die gevallen zijn de ouders uiteindelijk hartstikke gek met het kind, het was wellicht ooit ongewenst, maar het werd uiteindelijk onmisbaar.
ik respsecteer je standpunt ook wel en ik ben blij dat je je bedpartners daar van tevoren over inlicht. Dan kunnen zij in ieder geval niet voor verrassingen komen te staan. Dat vind ik op zich best wel van je. (Voorbeeld voor andere meiden?)

Maar... ik zou dat risico gewenst/ongewenst niet willen nemen, maar dat is dan weer mijn mening.
Bite me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:06:02 #168
88139 JoeyT
pi_27736941
Ik wil die express zwanger discussie nu een halt toe roepen. Ik heb geen zin in al de reacties van hoe dom ik ben zal krijgen en ik schaam me er ook echt voor. Die laatste keer heb ik geen condoom gebruikt en ze was niet aan de pil.
pi_27736955
Ik heb je topics gelezen maar dit is echt een GTSTplotwending

Zorg in ieder geval dat jullie SAMEN naar een huisarts gaan..
Als ze één of ander vaag klotesmoesje heeft (BV. ik doe aan alternatieve geneeswijze, medische wetenschap is een zonde zegt mijn geloof... en dat soort crap...) dwing háár dan om naar een huisarts te gaan.

Maak je pas zorgen als de huisarts je lachend feliciteerd...
pi_27736967
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil die express zwanger discussie nu een halt toe roepen. Ik heb geen zin in al de reacties van hoe dom ik ben zal krijgen en ik schaam me er ook echt voor. Die laatste keer heb ik geen condoom gebruikt en ze was niet aan de pil.
Zal ik dan de eerste zijn die je feliciteerd ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27736973
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef milagro het volgende:
een dame die ZELF willens en wetens ombeschermd sex heeft, neemt zelf het risico haar ongeboren kind een vaderloos leven te geven.
Ze heeft gegokt en verloren, en dat dan over de rug van haar ongeboren kind feitelijk.
Deels mee eens... bij mij gaat het dan ook om de risico's die je loopt bij juist (of echt per ongeluk onjuist, niet per ongeluk-expres) gebruik van anticonceptie.

Als je als vrouw onbeschermde seks hebt en de man is daar van op de hoogte, dan is het wederom een gok die beiden nemen en dan ben je er ook weer samen verantwoordelijk voor. Als man weet je natuurlijk ook dat daar kinderen van komen. Als een vrouw een man een oor aan naait en hem er niet van op de hoogte stelt dat ze geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, dan is het haar probleem en zoekt ze het inderdaad maar lekker uit.
pi_27736980
quote:
welk meisje van de 21ste eeuw met een vaste relatie is niet aan de pil , en als ze dat niet zou mogen nemen, maakt geen gebruik van een ander voorbehoedsmiddel ( buiten condoom).
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:07:41 #173
88139 JoeyT
pi_27736986
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Waarom bang? Heeft ze iets te verbergen?
Neej omdat ze die man persoonlijk kent...

Maar idd we gaan wel langs de GGD...
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:07:50 #174
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_27736990
quote:
http://www.ggd.nl/kennisnet/statpagina/show_pagina.asp?dmod=statpagina&paginanr=101&style=1&headerparam=1017
Voor als ze niet naar haar eigen arts wil.
pi_27736998
quote:
Die laatste keer heb ik geen condoom gebruikt en ze was niet aan de pil.
Tja. Sommige vrouwen kunnen daar zwanger van worden. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')