abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:58:46 #201
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27721357
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ja, het feit dat hij wil dat ze weet dat hij weer in het rond neukt getuigt wel niet van veel liefde en respect voor haar

maar ergens is dit allemaal wel weer begrijpelijk, we zijn allemaal mensjes hé, ons eigen belang gaat meestal toch voor . En uiteindelijk kan je dan elke handeling dooranalyseren tot het egoïstisch wordt...

het is uit egoisme, maar het meisje vaart er ook wel bij ...
Ja ik zeg toch dat ik het ook niet goed van mezelf vind. En ze zal er niet achterkomen hoor... Ik snap het ook niet. Ik wil haar niet pijn doen, echt niet... Maar ik wil stiekum zo graag dat ze mij net zo erg mist als ik haar... Maja ik ben misschien gewoon echt raar op dit gebied...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27721404
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Vertel jij mij dan eens hoe t moet?

Hoe lang moet ik volgens jou gaan rouwen? Zou t beter zijn als ik nu 2 maanden me kut zou voelen en netjes op de bank bleef zitten?

Nog maals ik hou heel veel van dit meisje. Ik zou niets liever willen dan weer bij haar gelukkig te zijn. Maar dat gaat nou eenmaal niet. Het liefst knip ik met mn vingers en heb ik een perfecte relatie met dit meisje...
Vorige week heb ik me elke nacht in slaap gehuild, droomde ik over haar en moest ik toen ik wakker werd weer huilen. Ik werd echt gek van mezelf...
Nu heb ik gewoon iets dat me iig even beter doet voelen... En ik ben ook echt blij dat dit meisje mij ook ziet zitten...
jij moet gewoon vooral van jezelf genieten, Joey
En die tranen, nou boehoe, hoor, ik ben om, je deugt!

Flikker op, zeg, met je drama, ik zag je elders posten over je veroveringen, nou het gaat allemaal diep, hoor

dus puhlease, jij houdt vooral van Joey, zij is ms wel een lichtpuntje in je leven, maar ze moet vooral op jou schijnen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:08:11 #203
88139 JoeyT
pi_27721738
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Flikker op, zeg, met je drama, ik zag je elders posten over je veroveringen, nou het gaat allemaal diep, hoor

dus puhlease, jij houdt vooral van Joey, zij is ms wel een lichtpuntje in je leven, maar ze moet vooral op jou schijnen
Ja ik ben idd wel een egoist, zeker hoe ik hier overkom. in het echte leven valt het allemaal gelukkig nog mee... En idd ik hoopte dat ze vooral op mij scheen, maar helaas ...

Dat ik elders over de leuke dingen in mn leven praat hoeft niet te betekenen dat dit minder pijn doet.

Ik laat het mezelf gewoon niet toe om mn hele leven door dit gedoe te laten beinvloeden... Ik moet door en dat doe ik op deze manier. Volgens jou een foute keuze, maar voor mij de beste keuze...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:13:25 #204
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27721938
quote:

[..]

pijn hebben na een verbroken relatie is toch altijd egoïstisch.

jij bent het die iemand mist, jij hebt pijn ... dat heeft weinig met de ander te maken. Liefde is voor een groot stuk iets egoïstisch ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27722153
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

pijn hebben na een verbroken relatie is toch altijd egoïstisch.

jij bent het die iemand mist, jij hebt pijn ... dat heeft weinig met de ander te maken. Liefde is voor een groot stuk iets egoïstisch ...
het gaat om het koketteren ermee.

doen alsof je het zo goed meent met de ander, doen alsof je dingen/haar opgeeft, 2 topics lang maar doorzagen (aandacht!!!!!!!) maar in feite is het een strategie gewoon

tot en met de tranen aan toe .

oh en die tranen kunnen echt zijn, hoor, maar ze vallen vooral vanwege het dramagehalte, er moet geleden worden, want dat maakt de liefde mooi, de opoffering echt.

en tussen de bedrijven door van dit drama, neuk je gewoon wat in het rond hier dan weer daar, want hey, je bent ms een lul, maar je hebt er ook één.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:21:45 #206
96937 Myriam7
En amor..
pi_27722252
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef milagro het volgende:

[..]

en tussen de bedrijven door van dit drama, neuk je gewoon wat in het rond hier dan weer daar, want hey, je bent ms een lul, maar je hebt er ook één.
Dat is precies wat mij bij hem zo tegen de borst stoot.....
En ik kan er gewoon geen begrip voor opbrengen.
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:23:49 #207
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27722331
quote:

doen alsof je het zo goed meent met de ander, doen alsof je dingen/haar opgeeft, 2 topics lang maar doorzagen (aandacht!!!!!!!) maar in feite is het een strategie gewoon
je bent een slim mens, Milagro , volledig akkoord
pi_27722632
Joey, je bent gewoon een slet!
En dan kan je nog zo mooi recht lullen wat krom is (of lees: zielig doen), je blijft een Joey, niets meer en niet minder .

Over dat ego gedoe, juist.
Hij zoekt idd zijn heil in andere vrouwen, zo zag/zie ik dat ook.
En over dat rouwen, dat het dan te lang duurt blabla, be a man en kijk in de spiegel ipv juist hoogtij drama te vieren en je rouw diep in andere meisjes te botvieren, want was dat ook niet wat je juist in je andere topic deed? Vreemdgaan, omdat je te zwak was voor je eigen gevoelens uit te komen en/of omdat je niet wist wat je ermee aan moest. Dus precies vlucht maar! * Insert chicken alert

Goed, dat dat andere meisje (of is het meisjes, in de zin van gebruiksvoorwerpen) er beter van wordt (worden), nou fantastisch, zal wel weer zo'n weerloos schepseltje zijn, zoals al werd gezegd. Man, jij maakt er een soap van hoor, niet zij. Maar dat is mijn gevoel maar. Dus wat moet zij er nou mee? Niks! En ik vind het getuigen van lef ook nog dat zij degene is geweest die dus mazzel tegen jou heeft gezegd. Maar dat krijg je met die drama's hé. Bold and the Beautiful is er niks bij kennelijk .

Nu eerst
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:48:10 #209
82136 Xennia
gekroond
pi_27723340
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik zeg toch dat ik het ook niet goed van mezelf vind. En ze zal er niet achterkomen hoor... Ik snap het ook niet. Ik wil haar niet pijn doen, echt niet... Maar ik wil stiekum zo graag dat ze mij net zo erg mist als ik haar... Maja ik ben misschien gewoon echt raar op dit gebied...
Dat is niet raar, ik denk alleen dat de boodschap dat je haar mist niet helemaal overkomt op deze manier
Reboundgirls zijn overigens prima, zolang je maar wel eerlijk bent over je motieven.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:58:50 #210
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_27723734
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is niet raar, ik denk alleen dat de boodschap dat je haar mist niet helemaal overkomt op deze manier
Reboundgirls zijn overigens prima, zolang je maar wel eerlijk bent over je motieven.
heeeee lieverd!

mag ik je msn?
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:09:39 #211
82136 Xennia
gekroond
pi_27724134
quote:
pi_27724710
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Xennia het volgende:

Mee eens, en (vooral) eerlijk bent/blijft tegenover jezelf.
Maar boeit mij een worst voor de rest, heb dus zelf altijd zoiets met dit soort dingen, 'wie neemt wie nou in de maling', Joey die vrouwtjes, of zichzelf?

Maargoed, ook dat is boeiuh ergens, ben geen analyticus etc.
En de reacties van de laatste pagina zijn idd 'oei en '.

beetje dubbeldik van mijn kant uit zie ik nu, krijg ik achteraf nog medelijden ook , naja wat gezegd is gezegd, en voor de rest, hij/iedereen doet maar wat ie niet laten kan
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:55:00 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27726008
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef milagro het volgende:

Maar goed, het werkt, dit topic zit vol met dames
En nu heeft hij jou toch ook weten te verleiden, he milagro?!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_27726981
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef milagro het volgende:
JoeyT, wat een aandachtsziek, behaagziek kereltje ben jij
Maar goed, het werkt, dit topic zit vol met dames

Neuk ze verder, hè.

Je was zelf ook nieuwsgierig?
pi_27728531
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:21 schreef dawg het volgende:

[..]

Je was zelf ook nieuwsgierig?
duh!
ik zie de titel, en denk, is dat die knul die zo te koop liep met zijn rondneuken in eerdere posts elders, een meneer die schermt met "ik kan dat scheiden, liefde en sex" ...en dan nu ineens zo'n janktopic dat-ie zijn kleine meisje terug wil
wel komisch om te zien hoe men tracht hem tot inkeer te brengen, dat dan weer wel

"je doet haar pijn, Joey" "Ik weet het, ik weet het, ik mag dit niet doen, ik laat haar gaan, ik laat haar... " doos Kleenex aangeeft "bedankt, het werd me even te veel, ik ben niet die ploert, die jullie denken dat ik ben, echt niet, ik ik ik.......ben zo in de war"

en zo werd het bedtijd
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:38:09 #216
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27729975
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:18 schreef milagro het volgende:
ik zie de titel, en denk, is dat die knul die zo te koop liep met zijn rondneuken in eerdere posts elders, een meneer die schermt met "ik kan dat scheiden, liefde en sex" ...en dan nu ineens zo'n janktopic dat-ie zijn kleine meisje terug wil
wel komisch om te zien hoe men tracht hem tot inkeer te brengen, dat dan weer wel

"je doet haar pijn, Joey" "Ik weet het, ik weet het, ik mag dit niet doen, ik laat haar gaan, ik laat haar... " doos Kleenex aangeeft "bedankt, het werd me even te veel, ik ben niet die ploert, die jullie denken dat ik ben, echt niet, ik ik ik.......ben zo in de war"
Dit is echt kostelijk En oh zo waar.... Ik zou me helemaal kapot schamen als ik TS was.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:49:35 #217
82136 Xennia
gekroond
pi_27730105
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:38 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dit is echt kostelijk En oh zo waar.... Ik zou me helemaal kapot schamen als ik TS was.
Welnee, hij rolt gewoon flierefluitend van het ene drama in het andere
  woensdag 8 juni 2005 @ 03:07:10 #218
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27730595
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wentelen in zelfmedelijden is ook zo enorm bevredigend...
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:50:16 #219
88139 JoeyT
pi_27733145
quote:

[..]

tot en met de tranen aan toe .

oh en die tranen kunnen echt zijn, hoor, maar ze vallen vooral vanwege het dramagehalte, er moet geleden worden, want dat maakt de liefde mooi, de opoffering echt.

Ik ben nu gewoon echt onder de indruk... Goeie analyse vooral dit stuk "er moet geleden worden, want dat maakt de liefde mooi, de opoffering echt." klopt ook echt als ik eerlijk ben...
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:00:38 #220
88139 JoeyT
pi_27733446
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Idd ik schaam me echt niet, heb alleen wel spijt hoe ik t gedaan heb...
Maar waar ik d8 dat dit verhaal over zou zijn wordt het nog veel erger. Zo veel erger dat ik er nu helemaal niet meer bij kan en ik niet eens weet hoe ik verder met mn leven moet.
Ik ben gister door haar gebeld en dit heeft nu zo'n ongeloofwaardige wending gekregen dat ik twijfel of ik het onder deze naam moet posten. Want opzich is t wel heel serieus. Aan de andere kant vind ik dat er hier wel een aantal mensen zijn die me oprechte en hele goede adviezen geven...
Ik denk er nog even over na of ik een heel nieuw topic open.

Nogmaals: Ik ben echt onder de indruk van het analytisch vermogen van Xennia en Moonah en zelfs Milagro heeft me laten zien dat ze niet alleen onzin kan uitkramen
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:03:50 #221
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27733546
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:00 schreef JoeyT het volgende:
Idd ik schaam me echt niet, heb alleen wel spijt hoe ik t gedaan heb...
Maar waar ik d8 dat dit verhaal over zou zijn wordt het nog veel erger. Zo veel erger dat ik er nu helemaal niet meer bij kan en ik niet eens weet hoe ik verder met mn leven moet.
Ik ben gister door haar gebeld en dit heeft nu zo'n ongeloofwaardige wending gekregen dat ik twijfel of ik het onder deze naam moet posten. Want opzich is t wel heel serieus. Aan de andere kant vind ik dat er hier wel een aantal mensen zijn die me oprechte en hele goede adviezen geven...
Ik denk er nog even over na of ik een heel nieuw topic open.
Mán, jij moet soaps gaan schrijven!
Goud geld met dergelijke cliffhangers!
quote:
Nogmaals: Ik ben echt onder de indruk van het analytisch vermogen van Xennia en Moonah en zelfs Milagro heeft me laten zien dat ze niet alleen onzin kan uitkramen
Oeh dames, die kunnen we toch maar mooi in onze zak steken.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:08:19 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27733663
Ze is toch niet zwanger van je, mag ik hopen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:14:34 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27733854
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:08 schreef Copycat het volgende:
Ze is toch niet zwanger van je, mag ik hopen?
Oeh..
pi_27733880
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:00 schreef JoeyT het volgende:

Ik ben gister door haar gebeld en dit heeft nu zo'n ongeloofwaardige wending gekregen dat ik twijfel of ik het onder deze naam moet posten.
beloftes en afspraken om elkaar los te laten, zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:21:40 #225
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_27734082
nergens ECHT op gebasseerd, maar oh oh oh wat gaan er een hoop belletjes rinkelen...
projectie joey? ik geloof geen zak van je hele verhaal... zij heeft helemaal geen borderline, als ze uberhaupt al bestaat... als ze bestaat is ze hoogstens erg naief... ik denk dat jij en jij alleen degene met borderline bent in dit hele verhaal, nogmaals als ze al bestaat.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:28:23 #226
88139 JoeyT
pi_27734276
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef raistlin6 het volgende:
nergens ECHT op gebasseerd, maar oh oh oh wat gaan er een hoop belletjes rinkelen...
projectie joey? ik geloof geen zak van je hele verhaal... zij heeft helemaal geen borderline, als ze uberhaupt al bestaat... als ze bestaat is ze hoogstens erg naief... ik denk dat jij en jij alleen degene met borderline bent in dit hele verhaal, nogmaals als ze al bestaat.
Ik kan t me heel goed voorstellen dat je het allemaal niet gelooft. Ik zou t zelf ook niet geloven ware t niet dat ik in deze kut shit zit. Ik maak zo een nieuw topic, zal de link daarvan in dit topic zetten, maar als mensen het verhaal niet geloven post er dan ook niet in. Heb jezelf niets aan en ik al helemaal niet. Dit is gewoon te serieus geworden om het als bash topic te laten staan...
pi_27734388
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik kan t me heel goed voorstellen dat je het allemaal niet gelooft. Ik zou t zelf ook niet geloven ware t niet dat ik in deze kut shit zit. Ik maak zo een nieuw topic, zal de link daarvan in dit topic zetten, maar als mensen het verhaal niet geloven post er dan ook niet in. Heb jezelf niets aan en ik al helemaal niet. Dit is gewoon te serieus geworden om het als bash topic te laten staan...
open dan gewoon geen topic, je wordt ongeloofwaardiger met de minuut, meneer, de manier waarop je nu ook dit weer brengt : eerst een soort teaser plaatsen , spanning erin houden, kom op zeg.

maar als het allemaal waar is, waarom dan dit gekoketteer in godsnaam?
het is niet alsof jij niet weet wat te doen, je wilt er gewoon even lekker over doorzagen, aandacht trekken dus.

komediant en dramaqueen ben je, of het verhaal nu waar is of niet.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:33:50 #228
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_27734437
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

ok, je hebt gelijk (doe je leuk ) ik moet nu naar mijn werk, maar ik zal vanavond reageren alsof dit stuk waarheid bevat,
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:35:49 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27734484
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef milagro het volgende:
open dan gewoon geen topic, je wordt ongeloofwaardiger met de minuut, meneer, de manier waarop je nu ook dit weer brengt : eerst een soort teaser plaatsen , spanning erin houden, kom op zeg.
Als ik eerlijk ben zie ik een nieuw JoeyT's drama lovelife topic ook niet echt zitten...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:36:00 #230
88139 JoeyT
pi_27734492
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef milagro het volgende:

[..]

maar als het allemaal waar is, waarom dan dit gekoketteer in godsnaam?
het is niet alsof jij niet weet wat te doen, je wilt er gewoon even lekker over doorzagen, aandacht trekken dus.

komediant en dramaqueen ben je, of het verhaal nu waar is of niet.
Je hebt gelijk, zal t nu doen...
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:36:46 #231
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27734514
Joey, je maakt er een zooitje van!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_27734629
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:35 schreef Copycat het volgende:

Als ik eerlijk ben zie ik een nieuw JoeyT's drama lovelife topic ook niet echt zitten...
het vivi-effect. gewoon teveel

en ik vind het wel grappig, hij krijgt een spreekwoordelijke klets op zijn poep van Milagro voor zijn triest gedrag, en slechte verliezer als hij is, komt hij nu weer met een hele nieuwe verhaallijn af.

ach ja ...
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:53:47 #233
88139 JoeyT
pi_27734876
Op dit topic kan een slotje

Het vervolg: Je leven wordt omgegooid: EX-vriendin is zwanger...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:00:53 #234
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27735073
slot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: