Inderdaad maar de enige manier waarop je voor jezelf afstand kan nemen is dat je niet teveel bij haar stil blijft staan. En daarom moet je dingen gaan doen die je afleiden. Bij mij zijn dat andere vrouwen, bij anderen misschien een hobby ofso...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij zou tips moeten geven in de kunst van het loslaten van een ex, ik vind het echt schitterend hoe je het aanpakt
. Afstand nemen is het sleutelwoord
![]()
Het is toch weer elke keer leuk om die "liefdesperikelen "van jou te lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:35 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga er helemaal niet van uit dat t iets zal worden met dit meisje. Heb 1 date gehad, vind t echt een cool vrouwtje, maar voor de rest weet ik t nog niet... En als het met het nieuwe meisje niets wordt zijn dr altijd nog andere nieuwe meisjes toch
Ik denk dat wanneer ik een maand geen contact meer heb gehad met mn ex (jaja ik noem t nu mn ex) dat de behoefte om contact te hebben ook weg is. Verder vind ik dit nieuwe meisje zo spannend dat ik liever een sms van haar krijg dan van mn ex
Als ik eerlijk ben heeft zij dat beslist... Ik heb er alleen maar ja is goed op gezegdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:56 schreef petitlapin het volgende:
maar wie heeft eigenlijk beslist om het contact echt zo definitief te verbreken![]()
ben je ook zo'n type die iemand niet kan vergeten als het contact niet volledig afgebroken wordt
Ik geloof dat dus niet, dit is gewoon vluchtgedrag, volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben heeft zij dat beslist... Ik heb er alleen maar ja is goed op gezegdMaar vriendschap zou denk ik ook niet werken op dit moment. Toen we elkaar toevallig tegenkwamen was zij echt van stuur en de volgende dag was ik naar de klote... Daar heb ik gewoon geen zin meer in. Dus het is maar beter zo...
Ik denk dus dat ik haar iig sneller vergeet op deze manier.
Ja mn liefdesleven slaat ook echt helemaal nergens op... Maar wat ik al eerder zei... Alles moet bij mij in extremen. Ik hoop dat ik nu een beetje rust kan gaan vinden maar ik betwijfel t zelf natuurlijk ook wel. Maar aan de andere kant zou mn leventje al de rust hebben als mn ex-relatie wat simpeler in mekaar zat. Ik had t zelf ook liever anders gewild. Maja god had een ander plan met me... Ik denk ook dat hij daarboven ook in een deuk ligtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Het is toch weer elke keer leuk om die "liefdesperikelen "van jou te lezen.
Ik kan er soms echt van genieten.![]()
Ik raak maar niet aan die manier van leven van jou gewent..echt niet..![]()
Het is zeker vluchtgedrag. Maar ik denk wel dat dit succes zal hebben. Ik voel me nu al beter dan dat ik me vorige week voelde. Als ik dr steeds blijf zien of horen dan blijf ik aan haar denken en dat werkt gewoon niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dus niet, dit is gewoon vluchtgedrag, volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker...
Ik lig niet in een deuk hoor, zo ben ik niet. Maar ik denk dat jij het voor jezelf (en anderen) vaak zo onnodig lastig maakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef JoeyT het volgende:
Ja mn liefdesleven slaat ook echt helemaal nergens op... Maar wat ik al eerder zei... Alles moet bij mij in extremen. Ik hoop dat ik nu een beetje rust kan gaan vinden maar ik betwijfel t zelf natuurlijk ook wel. Maar aan de andere kant zou mn leventje al de rust hebben als mn ex-relatie wat simpeler in mekaar zat. Ik had t zelf ook liever anders gewild. Maja god had een ander plan met me... Ik denk ook dat hij daarboven ook in een deuk ligt![]()
hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef Myriam7 het volgende:
Ik geloof dat dus niet, dit is gewoon vluchtgedrag, volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker...
Hij vlucht binnen de kortste keren in een nieuwe relatie....in de hoop haar te vergeten. (denk ik)quote:
Ik vlucht niet in een relatie... Er is helemaal geen sprake van een relatie... Ik vlucht idd wel, maar gewoon naar een leuke tijd. Leuke dingen laten mij de minder leuke dingen doen vergeten. Ik heb de laatste maanden genoeg verdriet gehad en heb er gewoon echt geen zin meer inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Hij vlucht binnen de kortste keren in een nieuwe relatie....in de hoop haar te vergeten. (denk ik)
Om ook weer even mn slechte kant te beschrijven: Ik vind het echt heel gemeen van mezelf maar stiekum hoop ik wel heel erg dat mn ex erachter komt dat ik met een ander uitga. waarom weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Hij vlucht binnen de kortste keren in een nieuwe relatie....in de hoop haar te vergeten. (denk ik)
dat is toch positief ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Myriam7 het volgende:
Ik bedoelde niet letterlijk een relatie ik bedoelde eigenlijk je zoekt je heil weer bij vrouwen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vlucht niet in een relatie... Er is helemaal geen sprake van een relatie... Ik vlucht idd wel, maar gewoon naar een leuke tijd. Leuke dingen laten mij de minder leuke dingen doen vergeten. Ik heb de laatste maanden genoeg verdriet gehad en heb er gewoon echt geen zin meer in
En het werkt nblijkbaar want ik voel me op dit moment lekker en verheug me op mn tweede date vrijdag...
Ja hoor ..van mij mag ie...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is toch positief .... hij kan haar best vergeten, toch, en zich met andere dingen/mensen bezighouden ?
het is ook nooit goed héquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef milagro het volgende:
"nee, schatje, ik geef je je vrijheid, jij verdient beter, ga en wees gelukkig, oh mijn God wat zal ik je missen....."![]()
![]()
heerlijk toch, zo'n veer in eigen reet over de rug van een ander
Pfft, hij laat haar (semi) gaan om zich zelf beter te doen voelen : KIJK MIJ EENS HAAR OPGEVEN.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is ook nooit goed hé, nu laat hij haar eens eindelijk gaan.
Maar even hoopt ie nog wel dat ze weet dat hij alweer vrolijk verder neukt Maar ja: 'zo is ie nu eenmaal, dus da's geen issue'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef petitlapin het volgende:
het is ook nooit goed hé, nu laat hij haar eens eindelijk gaan.
Ik heb zowat in al zn topics gereageerd. Wij zijn dermate verschillend van aard, dat ik me helemaal niet waag aan een uitspraak over wat hij moet doen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef petitlapin het volgende:
wat moet hij volgens jou dan doen, Myriam7 ,
Vertel jij mij dan eens hoe t moet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Pfft, hij laat haar (semi) gaan om zich zelf beter te doen voelen : KIJK MIJ EENS HAAR OPGEVEN.
egostreling, niets meer dan dat.
dat het per saldo voor haar ms goed uitpakt, staat er los van.
waar het om draait is meneer zelf vooral.
ja, het feit dat hij wil dat ze weet dat hij weer in het rond neukt getuigt wel niet van veel liefde en respect voor haarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:51 schreef Copycat het volgende:
Maar even hoopt ie nog wel dat ze weet dat hij alweer vrolijk verder neukt Maar ja: 'zo is ie nu eenmaal, dus da's geen issue'.
Just for the drama of it all, lijkt 't.
Zo'n onbaatzuchtige vent, onze Joey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |