Ik las het verkeerdquote:Op zondag 5 juni 2005 12:02 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik weet niet welke meisjes jij bedoelt, maar de dames in dit topic waar ik op doelde, daar is helemaal niks mis mee hoor. De enige hier met wie iets goed moet komen (laat ons bidden) ben jij.
ja inderdaad dat doet mij ongelooflijk veel pijn. Het is ook een heel raar idee, maar wie weet heeft het lot een veel leuker plan met me... Wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus misschien komen we ooit nog eens samenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gewoon, de gedachte dat je nooit meer iemand gaat zien of spreken, dat kan zo'n pijn doen, je kan er beter niet te lang bij stilstaan
![]()
Thxquote:Op zondag 5 juni 2005 14:20 schreef Wolkje het volgende:
Succes met de beslissing die je genomen hebt, Joey.
Het zal zeker niet makkelijk worden, maar het is wel een dappere keuze.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:40 schreef JoeyT het volgende:
Als jij iets niet kent hoeft het niet te betekenen dat iets niet bestaat.
Yeah right!quote:Jij hebt nu al zoveel verkeerde uitspraken gedaan dat ik jouw posts niet eens serieus meer kan nemen.
Dan niet.quote:Ik weet echt dat je het goed bedoelt, maar jouw analyses en adviezen die kloppen gewoon niet... Verder praat je ook nog anderen na...
Ok, ik vooroordeel je ook niet.quote:Als voorbeeld je knietje opmerking als reactie op zombie... Heb je wel eens in iemands ogen gekeken en niets gezien? Als je dat nooit hebt gezien dan zal je t ook niet begrijpen. Ik weet het nog heel goed. Ik reed met haar in de auto keek opzij en zag een hele lege blik van haar... Ik schrok er gewoon letterlijk van... Het zag er gewoon eng uit...
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thxen als ik eerlijk ben gaat t nu steeds beter. Zal vast wel een terugval krijgen maar zie nu ook in dat het makkelijker is als we elkaar niet meer zien... Ze krijgt een speciaal plekje in mn hart en misschien komen we ooit nog samen... Tot die tijd worden we gelukkig zonder mekaar
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
![]()
Kut, nu moet ik weer een nieuw project zoeken
Aah wees maar niet bang hoor, kga zo een kaartje kopen en in dr brievenbus gooien. En Joey heeft vanavond een datequote:
vanavond een date, volgende week weer een nieuw topicquote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah wees maar niet bang hoor, kga zo een kaartje kopen en in dr brievenbus gooien. En Joey heeft vanavond een date
Dus er komen nog genoeg problemen hoor...![]()
Hehehe dat zou best eens kunnenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef Shreever het volgende:
[..]
vanavond een date, volgende week weer een nieuw topic
Dat denk je nu al? Je had een date... nothing more....quote:Op maandag 6 juni 2005 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe dat zou best eens kunnen
/Alhoewel ik DENK dat t bij deze wat relaxter gaat lopen, maja dat dacht ik bij de vorige ook
Ik bedoel het gaat relaxter lopen omdat ik toch zo goed als nooit gevoelens krijg voor meisjes... En zolang er geen sprake is van gevoel komen er ook geen problemen sneppie...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:43 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat denk je nu al? Je had een date... nothing more....
Neej ik onderneem helemaal geen actie meer... T is nu mooi geweest. Ik merk al dat mn leventje gewoon weer doorgaat zoals t was voordat ik haar kende... Beetje leeg gevoel is er natuurlijk wel maar ook dat zal verdwijnen. Ze zeggen wel eens uit t oog uit t hart... En ik denk ook dat dat klopt. Als ik haar helemaal niet meer zie en niets meer van haar hoor (heb tegen mn omgeving gezegd dat dr naam niet meer genoemd hoeft te worden) dan zal ze alleen nog maar een herinnering voor me zijn... En dat is waarschijnlijk t beste...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef star_gazer het volgende:
JoeyT,
Ik ben na het lezen van je topics de draad volledig kwijt geraakt. Je komt lichtelijk labiel over om eerlijk te zijn...
Wat wil je? Wat wil je niet? Zet eerst een voor jezelf goed op een rijtje wat dit meisje voor jou betekent en wat je met haar wilt. Pas op het moment dat je dat *zeker weet* zou ik actie ondernemen
Nou, ik vraag me af waar die soap dan voor nodig was.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:44 schreef JoeyT het volgende:
Neej ik onderneem helemaal geen actie meer... T is nu mooi geweest. Ik merk al dat mn leventje gewoon weer doorgaat zoals t was voordat ik haar kende... Beetje leeg gevoel is er natuurlijk wel maar ook dat zal verdwijnen. Ze zeggen wel eens uit t oog uit t hart... En ik denk ook dat dat klopt. Als ik haar helemaal niet meer zie en niets meer van haar hoor (heb tegen mn omgeving gezegd dat dr naam niet meer genoemd hoeft te worden) dan zal ze alleen nog maar een herinnering voor me zijn... En dat is waarschijnlijk t beste...
I rest my kaasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36[/url] schreef JoeyT het volgende:
Op mijn baantjes--->
Collega: Hoe gaat t met de vrouwtjes?
JoeyT: Ja wel ok beetje liggen scharrelen de laatste tijd, maar nu wel een cool vrouwtje op t oog.
Collega: Ken ik dr?
JoeyT: Ja zou best kunnen tis een klant van ons
Collega: Wat geef je dr?
JoeyT: mwoah qwa uiterlijk een 8, maar ik denk dat ze me wel helemaal suf kan neuken...
wat is daar mis meequote:
Drama is leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af waar die soap dan voor nodig was.
Over drama gesproken zeg.
mannen, sommige zijn echt .. moet ik het spellen![]()
Ik ga er helemaal niet van uit dat t iets zal worden met dit meisje. Heb 1 date gehad, vind t echt een cool vrouwtje, maar voor de rest weet ik t nog niet... En als het met het nieuwe meisje niets wordt zijn dr altijd nog andere nieuwe meisjes tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:20 schreef petitlapin het volgende:
ik hoop voor jou dat als het met dat nieuwe meisje niets wordt, je je gaat kunnen inhouden om toch nooit meer contact met je oude vlam op te nemen
jij zou tips moeten geven in de kunst van het loslaten van een exquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:35 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat wanneer ik een maand geen contact meer heb gehad met mn ex (jaja ik noem t nu mn ex) dat de behoefte om contact te hebben ook weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |