abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27623182
Hoi, daar ben ik ook weer even , en wat gaan de topics snel
Maar paar kleine puntjes:

1. wat gebruik je eigenlijk veel uitroeptekens
2. voor iemand die met zulke slijm-sms-jes aankomt, praat jij mij veels te denigrerend over je (idd) liefste, kleinste borderline meisje en je bent zó trots op haar, kots, is het een klein kind ofzo. Trots zijn ok, maar het klinkt zo..uhhh gruwel gewoon een beetje, hou het dan in je ofzo, komt zo lullig voor haar over, alsof ze het zo goed is dat ze dit en dat heeft bereikt, jeetje, wat is ze? Gewoon mens toch! Geen één of ander.. noem maar wat denigrerend iets
3. ik vind je dus een vat vol met impulsieve tegenstrijdigheden, en ik denk dat het betreffende meisje blij mag zijn als je haar laat vallen, want
4. sluit ik mezelf bij alle anderen aan, want ik vraag me ook af of jij haar wel los kan en wilt laten, vooral met die zgn lieve (over the top) dingetjes en dan weer dit en dan weer dit (lijkt idd wat dat betreft op iets, maar dat had ik al gezegd, over dat betichten ) en
5. ik hoop dat zij dat ook beseft en jou loslaat en/of dat inziet of misschien zelfs al heeft ingezien, zodat ze niet op jou blijft wachten c.q. hunkeren, terwijl jij ondertussen al half A'dam hebt platgekrikt. Want ..
6. dan heb jij uiteindelijk alles, en van alles het beste en zij uiteindelijk niks en
7. ik heb zo'n vermoeden dat jij dat (iig nog) niet waard bent.

Dat was het weer, ciao!
pi_27623385
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:58 schreef sweetgirly het volgende:
en je bent zó trots op haar <knipje> is ze een klein kind ofzo. Trots zijn ok, maar het klinkt zo..<knipje> alsof ze het zo goed is dat ze dit en dat heeft bereikt, jeetje, wat is ze? Gewoon mens toch!
hier ben ik het ook wel mee eens.
Misschien moet je haar eens niet primair zien als iemand met psychische problemen (een beetje het kapstok-idee van Milagro) maar als een meisje dat jij leuk vindt.
pi_27623665
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Wolkje het volgende:

Misschien moet je haar eens niet primair zien als iemand met psychische problemen (een beetje het kapstok-idee van Milagro) maar als een meisje dat jij leuk vindt.
Daarom, en daarom vind ik het maar vreemd.
En krijg ik twijfels bij de oprechtheid van Joey's liefde voor dit allerliefste, kleinste meisje..

Toedeloe
Ik bedoel zombie, sorry hoor, maar als iemand dat tegen mij zo zeggen, dan kan hij een goed knietje verwachten (tenzij het humor was) of niet eens, en dan mag dat borderline whatever overkomen. Opsouten. En ze is erg assertief, dat klinkt ook zo <knip>.

Weet je wat het is Joey, ik weet niet of je mensenkennis hebt, maar juist als je dat soort dingen zegt, kan je begrijpen dat het als het tegenovergestelde overkomt. Je klinkt als zo'n goederlijke ouwe opa die dit en dat vindt van zijn kleinkind, af en toe een schatje, af en toe een onnozel drommel. Maar niet als iemand die oprecht, eerlijk en vooral zijn vriendinnetje als GELIJKWAARDIG ziet. Volgens mij neem je haar amper serieus, tja die mensen heb je, en dat begint bij het eens serieus nemen van jezelf. Just a advice.
pi_27623736
En ja, ik ben streng whatever (misschien), sorry .
Maar van dit soort dingen krijg ik jeuk, erge jeuk, en geen aangename jeuk
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:16:30 #105
82136 Xennia
gekroond
pi_27623762
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:15 schreef sweetgirly het volgende:
En ja, ik ben streng whatever (misschien), sorry .
Maar van dit soort dingen krijg ik jeuk, erge jeuk, en geen aangename jeuk
Bij mij gaan de nekharen overeind staan
pi_27623790
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:16 schreef Xennia het volgende:

Bij mij gaan de nekharen overeind staan
Ook dat een beetje
pi_27624680
Even de geschiedenis van onze Joey in het kort: (ontleend aan de singlestopics)

Hij gaat daten met een meisje waarvan hij weet dat er "wederzijdse spanningen zijn" , het is nog aan met zijn popje, die alles weet en het goedvindt. Iedereen raadt hem deze date af. Maar hij heeft de spanning "nodig"
Vervolgens deelt hij mede dat er de volgende dag gedate gaat worden. En na wat opmerkingen over en weer, zetten een aantal mede-singles een X-aantal euro's in op een slippertje
Volgende dag komt ons te ore (oge) dat (verbazingwekkend) er inderdaad geneukt is.
Onze schat meldt dat hij er niks bij voelde, en al langer twijfelde over de relatie met zijn ukkie!
Na een "goed" gesprek gaat het uit, en gaat de snoes op jacht naar neukertjes. Want seks blijft nodig! Een aziatische schone is zijn volgende slachtoffer.
Ineens treffen de singles het topic vol beertjes en rozenblaadjes aan, waarin aangekondigd wordt dat het schatje hardgrondig terug-veroverd gaat worden!
Uiteindelijk blijkt dit ook niet waar te zijn (of toch wel!) en worden de plannen bijgeschroefd naar een muziekdoosje...
Wat ik verder te zeggen heb?

No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:07:34 #108
82136 Xennia
gekroond
pi_27625030
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:53 schreef Thisbe het volgende:
Even de geschiedenis van onze Joey in het kort: (ontleend aan de singlestopics)

Hij gaat daten met een meisje waarvan hij weet dat er "wederzijdse spanningen zijn" , het is nog aan met zijn popje, die alles weet en het goedvindt. Iedereen raadt hem deze date af. Maar hij heeft de spanning "nodig"
Vervolgens deelt hij mede dat er de volgende dag gedate gaat worden. En na wat opmerkingen over en weer, zetten een aantal mede-singles een X-aantal euro's in op een slippertje
Volgende dag komt ons te ore (oge) dat (verbazingwekkend) er inderdaad geneukt is.
Onze schat meldt dat hij er niks bij voelde, en al langer twijfelde over de relatie met zijn ukkie!
Na een "goed" gesprek gaat het uit, en gaat de snoes op jacht naar neukertjes. Want seks blijft nodig! Een aziatische schone is zijn volgende slachtoffer.
Ineens treffen de singles het topic vol beertjes en rozenblaadjes aan, waarin aangekondigd wordt dat het schatje hardgrondig terug-veroverd gaat worden!
Uiteindelijk blijkt dit ook niet waar te zijn (of toch wel!) en worden de plannen bijgeschroefd naar een muziekdoosje...
Wat ik verder te zeggen heb?

Damn, ik moet me toch eens gaan verdiepen in die single topics. Hilarisch
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:25:36 #109
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_27626257
Mijn analogie van de topicstarter:

Confidence through competence
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:05:11 #110
25690 Mauzer
STAB-Time!
pi_27629516
is dat een naaktslak of een bloedzuiger? :d
Ford Capri MK2 3.0 V6 Ghia
Ford Capri MK3 2.9I Cosworth o/
Triumph SpeedTriple 900
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:22:51 #111
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27632248
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

JoeyT is zich uitermate bewust van wat hij verkeerd heeft gedaan, en weet ook dat hij dit nog niet gaat opgeven, maandag is de start van zijn offensief. Hij is zich ook uitermate bewust van de impact die dit op het meisje zal hebben ( of hij hoopt toch op een zekere reactie)

in al zijn ijdelheid is hij er dan ook van overtuigd dat hij door een leuke mix van zulke acties haar nog lang genoeg warm kan houden, en zij nog een hele tijd geen interesse heeft voor andere mannen zal tonen.

Als hij denkt /hoopt beterschap te zien in haar psychologische conditie, of als hij zin heeft, slaat hij weer toe.

Met deze wetenschap leeft JoeyT nu, en het ontkennen heeft geen zin.
Ik ben idd bewust van wat ik allemaal gedaan heb... Dit meisje zal het leuk vinden als ik maandag wat van me laat horen... Nogmaals dat weet ik 100% zeker, omdat het gewoon een speciale dag is...

Ik ga niet nog meer van zulke acties doen aangezien we geen contact meer zullen hebben... Nogmaals ik weet dat ik het heel moeilijk zal hebben om geen contact op te nemen, maar zij doet dat gewoon ook echt niet. Zij zal andere jongens tegenkomen... Tuurlijk ben ik daar bang voor.... Maar het geeft niet.

Als er beterschap in haar situatie komt zal ik daar alleen achter komen als zij contact met mij opneemt... Dus dat zal verder niet aan mij liggen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:24:15 #112
88139 JoeyT
pi_27632293
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Kijk aan! Joey wat wil je nog meer!?
Drie academische vrouwtjes (PL ook erbij, toch ook academisch?), vier dus, die je van advies voorzien.
Maar wolkje, als ervaringsdeskundigen zijn wij wellicht niet meer zo heeeel objectief?
PetitLapin als deskundige????

Zij ziet alles zooo verkeerd dat ik soms gewoon een glimlach krijg door haar verkeerde analyses...
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:30:14 #113
88139 JoeyT
pi_27632471
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja Joey, waarom ben je zo destructief? Ik denk dat je een grote hang naar drama hebt. Waarom? Zodat je niet met jezelf bezig hoeft te gaan, maar je kunt laten leven door de gebeurtenissen die jij zelf hebt veroorzaakt
Destructief weet ik niet, misschien de zekerheid dat als ik het kapot maak de ander het niet zal kunnen doen? Ben op dit moment trouwens vrij emotieloos dus kan nu even redelijk objectief naar de situatie kijken---> Zij heeft moeite met emoties tonen, dat maakt mij onzeker. Zo onzeker dat ik bang was dat zij niet genoeg voelde... Dus d8 ik als ik het nou stuk maak dan kan ik dat voor mezelf beter relativeren dan wanneer zij het zou afbreken... Totaal onnodig en onlogisch achteraf...

Ik heb zelfs een drang naar drama... Ik hou van uitersten in emoties... Het moet allemaal grootser dan normaal zijn... Normaal vind ik ook echt walgelijk? waarom? Ik weet t niet. Misschien om anders te zijn? Kan t zelf nog niet goed verklaren...

Ik denk niet dat het mezelf uit de weg gaan is... Misschien idd wel in deze situatie maar dat is maar een miniem deel van mijn ik zijn... Ik wil alles in het leven grootser... Mn studie, mn bijbaantjes, mn sport... Alleen t hoogste is goed en als ik t dan heb is er iets anders dat grootsaer moet
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:32:33 #114
88139 JoeyT
pi_27632532
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:50 schreef Moonah het volgende:

[..]

Vergeet niet, zij heeft BL. Ik kan het wel plaatsen dat zíj dergelijke koosnaampjes oké vindt.
Echt en hier twijfel ik dus weer aan je analytisch vermogen... Dat koosnaampje heeft niets met respect en al helemaal niets met haar BL te maken... Ik noem dr ook UK... Is dat ook slecht?

Mn ex noemde ik appeltje... Ook fout?
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:34:35 #115
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_27632583
weg

[ Bericht 92% gewijzigd door Sc0rPi0n op 05-06-2005 12:07:00 (wjzbjz) ]
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:35:05 #116
88139 JoeyT
pi_27632604
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik had haar juist meer moeten zien als iemand met problemen... Omdat ik haar alleen maar als leuk meisje zie, kan ik haar acties moeilijk relativeren en trek ik me alles heel erg aan. Toen ik over BL had gelezen begon ik t te snappen, maar op een gegeven moment begon ik me toch weer gekwetst te voelen.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:40:22 #117
88139 JoeyT
pi_27632741
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:13 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Daarom, en daarom vind ik het maar vreemd.
En krijg ik twijfels bij de oprechtheid van Joey's liefde voor dit allerliefste, kleinste meisje..

Toedeloe
Ik bedoel zombie, sorry hoor, maar als iemand dat tegen mij zo zeggen, dan kan hij een goed knietje verwachten (tenzij het humor was) of niet eens, en dan mag dat borderline whatever overkomen. Opsouten. En ze is erg assertief, dat klinkt ook zo <knip>.

Weet je wat het is Joey, ik weet niet of je mensenkennis hebt, maar juist als je dat soort dingen zegt, kan je begrijpen dat het als het tegenovergestelde overkomt. Je klinkt als zo'n goederlijke ouwe opa die dit en dat vindt van zijn kleinkind, af en toe een schatje, af en toe een onnozel drommel. Maar niet als iemand die oprecht, eerlijk en vooral zijn vriendinnetje als GELIJKWAARDIG ziet. Volgens mij neem je haar amper serieus, tja die mensen heb je, en dat begint bij het eens serieus nemen van jezelf. Just a advice.
Als jij iets niet kent hoeft het niet te betekenen dat iets niet bestaat. Jij hebt nu al zoveel verkeerde uitspraken gedaan dat ik jouw posts niet eens serieus meer kan nemen. Ik weet echt dat je het goed bedoelt, maar jouw analyses en adviezen die kloppen gewoon niet... Verder praat je ook nog anderen na...

Als voorbeeld je knietje opmerking als reactie op zombie... Heb je wel eens in iemands ogen gekeken en niets gezien? Als je dat nooit hebt gezien dan zal je t ook niet begrijpen. Ik weet het nog heel goed. Ik reed met haar in de auto keek opzij en zag een hele lege blik van haar... Ik schrok er gewoon letterlijk van... Het zag er gewoon eng uit...
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:42:18 #118
88139 JoeyT
pi_27632780
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:53 schreef Thisbe het volgende:
! Een aziatische schone is zijn volgende slachtoffer.

Welke aziatische schone ?
  zondag 5 juni 2005 @ 00:31:25 #119
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_27634094
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Kijk aan! Joey wat wil je nog meer!?
Drie academische vrouwtjes (PL ook erbij, toch ook academisch?), vier dus, die je van advies voorzien.
Hopend op enig niveau bekijk ik toch even je profiel, en wat tref ik aan? Sociale Wetenschappen en pabo

Nu begin ik me toch serieus af te vragen hoe lang het duurt voor onze paling jullie aan zijn lijst met gewezen scharrels kan toevoegen
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  zondag 5 juni 2005 @ 00:52:48 #120
82136 Xennia
gekroond
pi_27634650
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Destructief weet ik niet, misschien de zekerheid dat als ik het kapot maak de ander het niet zal kunnen doen?
Dat lijkt me toch wel het toppunt van destructiviteit
quote:
Ik heb zelfs een drang naar drama... Ik hou van uitersten in emoties
Is dat zo? Maar als je iets groots voelt, schrik je je rot en ga je het kapotmaken door vreemd te gaan, zodat je je gevoel weer kunt relativeren. Nogal tegenstrijdig
  zondag 5 juni 2005 @ 00:58:00 #121
82136 Xennia
gekroond
pi_27634767
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik had haar juist meer moeten zien als iemand met problemen... Omdat ik haar alleen maar als leuk meisje zie, kan ik haar acties moeilijk relativeren en trek ik me alles heel erg aan. Toen ik over BL had gelezen begon ik t te snappen
En sindsdien gooi je jullie relatieproblemen op HAAR ziekte, zonder jouw eigen aandeel te erkennen
  zondag 5 juni 2005 @ 03:48:27 #122
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_27636923
quote:
Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!!
Je ging goed tot aan het woord "winnen"
pi_27637177
Arme Joey...de vrouwen hier maken korte metten met je
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 5 juni 2005 @ 05:01:01 #124
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_27637212
Hmm Joey je hebt fukking gelijk
pi_27637218
quote:
Op zondag 5 juni 2005 05:01 schreef tommytheman het volgende:
Hmm Joey je hebt fukking gelijk
jij ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties