hier ben ik het ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:58 schreef sweetgirly het volgende:
en je bent zó trots op haar <knipje> is ze een klein kind ofzo. Trots zijn ok, maar het klinkt zo..<knipje> alsof ze het zo goed is dat ze dit en dat heeft bereikt, jeetje, wat is ze? Gewoon mens toch!
Daarom, en daarom vind ik het maar vreemd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Wolkje het volgende:
hier ben ik het ook wel mee eens.
Misschien moet je haar eens niet primair zien als iemand met psychische problemen (een beetje het kapstok-idee van Milagro) maar als een meisje dat jij leuk vindt.
Bij mij gaan de nekharen overeind staanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:15 schreef sweetgirly het volgende:
En ja, ik ben streng whatever (misschien), sorry.
Maar van dit soort dingen krijg ik jeuk, erge jeuk, en geen aangename jeuk
Damn, ik moet me toch eens gaan verdiepen in die single topics. Hilarischquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:53 schreef Thisbe het volgende:
Even de geschiedenis van onze Joey in het kort: (ontleend aan de singlestopics)
Hij gaat daten met een meisje waarvan hij weet dat er "wederzijdse spanningen zijn" , het is nog aan met zijn popje, die alles weet en het goedvindt. Iedereen raadt hem deze date af. Maar hij heeft de spanning "nodig"
Vervolgens deelt hij mede dat er de volgende dag gedate gaat worden. En na wat opmerkingen over en weer, zetten een aantal mede-singles een X-aantal euro's in op een slippertje![]()
Volgende dag komt ons te ore (oge) dat (verbazingwekkend) er inderdaad geneukt is.
Onze schat meldt dat hij er niks bij voelde, en al langer twijfelde over de relatie met zijn ukkie!
Na een "goed" gesprek gaat het uit, en gaat de snoes op jacht naar neukertjes. Want seks blijft nodig! Een aziatische schone is zijn volgende slachtoffer.
Ineens treffen de singles het topic vol beertjes en rozenblaadjes aan, waarin aangekondigd wordt dat het schatje hardgrondig terug-veroverd gaat worden!
Uiteindelijk blijkt dit ook niet waar te zijn (of toch wel!) en worden de plannen bijgeschroefd naar een muziekdoosje...
Wat ik verder te zeggen heb?
![]()
Ik ben idd bewust van wat ik allemaal gedaan heb... Dit meisje zal het leuk vinden als ik maandag wat van me laat horen... Nogmaals dat weet ik 100% zeker, omdat het gewoon een speciale dag is...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
JoeyT is zich uitermate bewust van wat hij verkeerd heeft gedaan, en weet ook dat hij dit nog niet gaat opgeven, maandag is de start van zijn offensief. Hij is zich ook uitermate bewust van de impact die dit op het meisje zal hebben ( of hij hoopt toch op een zekere reactie)
in al zijn ijdelheid is hij er dan ook van overtuigd dat hij door een leuke mix van zulke acties haar nog lang genoeg warm kan houden, en zij nog een hele tijd geen interesse heeft voor andere mannen zal tonen.
Als hij denkt /hoopt beterschap te zien in haar psychologische conditie, of als hij zin heeft, slaat hij weer toe.
Met deze wetenschap leeft JoeyT nu, en het ontkennen heeft geen zin.
PetitLapin als deskundige????quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kijk aan! Joey wat wil je nog meer!?
Drie academische vrouwtjes (PL ook erbij, toch ook academisch?), vier dus, die je van advies voorzien.
Maar wolkje, als ervaringsdeskundigen zijn wij wellicht niet meer zo heeeel objectief?![]()
![]()
Destructief weet ik niet, misschien de zekerheid dat als ik het kapot maak de ander het niet zal kunnen doen? Ben op dit moment trouwens vrij emotieloos dus kan nu even redelijk objectief naar de situatie kijken---> Zij heeft moeite met emoties tonen, dat maakt mij onzeker. Zo onzeker dat ik bang was dat zij niet genoeg voelde... Dus d8 ik als ik het nou stuk maak dan kan ik dat voor mezelf beter relativeren dan wanneer zij het zou afbreken... Totaal onnodig en onlogisch achteraf...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja Joey, waarom ben je zo destructief? Ik denk dat je een grote hang naar drama hebt. Waarom? Zodat je niet met jezelf bezig hoeft te gaan, maar je kunt laten leven door de gebeurtenissen die jij zelf hebt veroorzaakt
Echt en hier twijfel ik dus weer aan je analytisch vermogen... Dat koosnaampje heeft niets met respect en al helemaal niets met haar BL te maken... Ik noem dr ook UK... Is dat ook slecht?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Vergeet niet, zij heeft BL. Ik kan het wel plaatsen dat zíj dergelijke koosnaampjes oké vindt.
Ik had haar juist meer moeten zien als iemand met problemen... Omdat ik haar alleen maar als leuk meisje zie, kan ik haar acties moeilijk relativeren en trek ik me alles heel erg aan. Toen ik over BL had gelezen begon ik t te snappen, maar op een gegeven moment begon ik me toch weer gekwetst te voelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Wolkje het volgende:
[..]
hier ben ik het ook wel mee eens.
Misschien moet je haar eens niet primair zien als iemand met psychische problemen (een beetje het kapstok-idee van Milagro) maar als een meisje dat jij leuk vindt.
Als jij iets niet kent hoeft het niet te betekenen dat iets niet bestaat. Jij hebt nu al zoveel verkeerde uitspraken gedaan dat ik jouw posts niet eens serieus meer kan nemen. Ik weet echt dat je het goed bedoelt, maar jouw analyses en adviezen die kloppen gewoon niet... Verder praat je ook nog anderen na...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Daarom, en daarom vind ik het maar vreemd.
En krijg ik twijfels bij de oprechtheid van Joey's liefde voor dit allerliefste, kleinste meisje..
Toedeloe
Ik bedoel zombie, sorry hoor, maar als iemand dat tegen mij zo zeggen, dan kan hij een goed knietje verwachten (tenzij het humor was) of niet eens, en dan mag dat borderline whatever overkomen. Opsouten. En ze is erg assertief, dat klinkt ook zo <knip>.
Weet je wat het is Joey, ik weet niet of je mensenkennis hebt, maar juist als je dat soort dingen zegt, kan je begrijpen dat het als het tegenovergestelde overkomt. Je klinkt als zo'n goederlijke ouwe opa die dit en dat vindt van zijn kleinkind, af en toe een schatje, af en toe een onnozel drommel. Maar niet als iemand die oprecht, eerlijk en vooral zijn vriendinnetje als GELIJKWAARDIG ziet. Volgens mij neem je haar amper serieus, tja die mensen heb je, en dat begint bij het eens serieus nemen van jezelf. Just a advice.
Welke aziatische schonequote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:53 schreef Thisbe het volgende:
! Een aziatische schone is zijn volgende slachtoffer.
![]()
Hopend op enig niveau bekijk ik toch even je profiel, en wat tref ik aan? Sociale Wetenschappen en paboquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kijk aan! Joey wat wil je nog meer!?
Drie academische vrouwtjes (PL ook erbij, toch ook academisch?), vier dus, die je van advies voorzien.
Dat lijkt me toch wel het toppunt van destructiviteitquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Destructief weet ik niet, misschien de zekerheid dat als ik het kapot maak de ander het niet zal kunnen doen?
Is dat zo? Maar als je iets groots voelt, schrik je je rot en ga je het kapotmaken door vreemd te gaan, zodat je je gevoel weer kunt relativeren. Nogal tegenstrijdigquote:Ik heb zelfs een drang naar drama... Ik hou van uitersten in emoties
En sindsdien gooi je jullie relatieproblemen op HAAR ziekte, zonder jouw eigen aandeel te erkennenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had haar juist meer moeten zien als iemand met problemen... Omdat ik haar alleen maar als leuk meisje zie, kan ik haar acties moeilijk relativeren en trek ik me alles heel erg aan. Toen ik over BL had gelezen begon ik t te snappen
jij ookquote:Op zondag 5 juni 2005 05:01 schreef tommytheman het volgende:
Hmm Joey je hebt fukking gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |