abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 05:06:42 #126
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_27637223
Denk niet dat er wat fukking inzit voor Joey, anytime soon.
Confidence through competence
  zondag 5 juni 2005 @ 09:49:37 #127
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27637710
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Echt en hier twijfel ik dus weer aan je analytisch vermogen... Dat koosnaampje heeft niets met respect en al helemaal niets met haar BL te maken... Ik noem dr ook UK... Is dat ook slecht?

Mn ex noemde ik appeltje... Ook fout?
Je hoeft niet te twijfelen aan mijn analytisch vermogen Joey. Je kunt er maar beter op vertrouwen.
Iemand met BL weigert op te groeien, blijft hangen in onvolwassenheid. Dus daar past het betuttelende 'liefste kleine meisje' prima bij. Feit dat jij niet inziet dat dat niet van respect getuigt is imo onderdeel van jouw visie op vrouwen de vrouwtjes.
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:31 schreef vbmot het volgende:

[..]

Hopend op enig niveau bekijk ik toch even je profiel, en wat tref ik aan? Sociale Wetenschappen en pabo
Idd, hi-la-risch!
Voor een IT'er heb je een verrassend gevoel voor humor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 5 juni 2005 @ 10:08:58 #128
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27637900
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch wel het toppunt van destructiviteit
[..]

Is dat zo? Maar als je iets groots voelt, schrik je je rot en ga je het kapotmaken door vreemd te gaan, zodat je je gevoel weer kunt relativeren. Nogal tegenstrijdig
Met destructief weet ik niet bedoelde ik dat ik niet weet waarom ik dat ben...

Ja deze situatie is gewoon heel moeilijk geweest om te relativeren. Ik heb een veel serieuzere relatie dan dit gehad, ik heb wel vaker liefdesverdriet gehad... Maar dit is anders...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 5 juni 2005 @ 10:13:18 #129
88139 JoeyT
pi_27637949
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

En sindsdien gooi je jullie relatieproblemen op HAAR ziekte, zonder jouw eigen aandeel te erkennen
Ik zou ook niet weten waar ik het anders op moet gooien... Mijn vreemdgaand gedrag is natuurlijk niet de fout in onze relatie geweest aangezien dat pas de laatste dag is uitgekomen.

Ik weet eigenlijk wel waar ik het op kan gooien. Als ik idd wat meer geduld had gehad dan kon t misschien anders zijn gelopen. Als ik mn eigen ego opzij kon zetten dan was het anders geweest... Alleen ik denk dat maar weinig mensen dat kunnen. Het is moeilijk als je je emoties op tafel gooit en de ander weet niet hoe ze er mee om moet gaan...
  zondag 5 juni 2005 @ 10:14:25 #130
88139 JoeyT
pi_27637967
quote:
Op zondag 5 juni 2005 03:48 schreef Rubber_Soul het volgende:

[..]

Je ging goed tot aan het woord "winnen"
Wat is er mis met het woordje "winnen'?

Het is gewoon een bestaande uitdrukking... Krijg ik daar nu ookal de schuld van ?
  zondag 5 juni 2005 @ 10:15:03 #131
88139 JoeyT
pi_27637972
quote:
Op zondag 5 juni 2005 05:01 schreef tommytheman het volgende:
Hmm Joey je hebt fukking gelijk
Zie je dat er mensen zijn die t met me eens zijn
  zondag 5 juni 2005 @ 10:21:32 #132
88139 JoeyT
pi_27638061
quote:
Op zondag 5 juni 2005 09:49 schreef Moonah het volgende:

[..]

Je hoeft niet te twijfelen aan mijn analytisch vermogen Joey. Je kunt er maar beter op vertrouwen.
Iemand met BL weigert op te groeien, blijft hangen in onvolwassenheid. Dus daar past het betuttelende 'liefste kleine meisje' prima bij. Feit dat jij niet inziet dat dat niet van respect getuigt is imo onderdeel van jouw visie op vrouwen de vrouwtjes.
[..]

Idd, hi-la-risch!
Voor een IT'er heb je een verrassend gevoel voor humor!
Nogmaals, zo ga ik er dus wel aan twijfelen... Ik verzin altijd bijnamen voor vriendinnetjes, ik had er meerdere voor haar en ja dit was er 1 van... Het gaat niet eens om dr gedrag dat ik dr zo noem maar juist om dr uiterlijk. Ik kan het gewoon niet uitleggen maar je zou t echt begrijpen als je haar zag. Haar karakter past juist echt niet bij haar uiterlijk... Ze is veel harder dan dat... Maja geloof wat je wilt geloven... En als ik dan een denegrerende kijk op vrouwen heb dan zal dat wel... Moet er wel bij zeggen dat ik heel diepgaande relaties heb met vriendinnen en dat ik ze juist ontzettend dankbaar ben dat ze mij hierbij helpen...

Als ik 'respectloos' ben tegenover scharrels dan komt dat doordat het scharrels zijn, niet omdat t meisjes zijn...
Verder zie ik t ook niet als respectloos aangezien ik eerlijk zeg dat t voor de sex is en ik ook voor de sex gebruikt word...
  zondag 5 juni 2005 @ 10:29:13 #133
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27638140
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:21 schreef JoeyT het volgende:
Maja geloof wat je wilt geloven...
Het gaat er niet om wat ik wil geloven.
Ik ken je niet, ik geef slechts mijn visie op hetgeen je hier op Fok! laat zien.
En je valt in herhaling met je post (ik ws ook ).
Ik snap heel goed dat je haar zo noemt omdat ze fysiek klein is. Maar je benadrukt het. Ook door je "Ik ben zo trots op je". Jij houdt haar figuurlijk ook klein. Tenminste, zoals je eea in je 3 (of 4??) topics hebt beschreven. Betuttelen getuigt nooit van respect. Dan zie je iemand niet voor vol aan.
Maar goed, ik kan wel weer alles uit gaan leggen (zoals ook anderen dat hebben geprobeerd), maar dit is dus écht een blinde vlek voor je.
  zondag 5 juni 2005 @ 10:34:56 #134
88139 JoeyT
pi_27638218
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:29 schreef Moonah het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik wil geloven.
Ik ken je niet, ik geef slechts mijn visie op hetgeen je hier op Fok! laat zien.
En je valt in herhaling met je post (ik ws ook ).
Ik snap heel goed dat je haar zo noemt omdat ze fysiek klein is. Maar je benadrukt het. Ook door je "Ik ben zo trots op je". Jij houdt haar figuurlijk ook klein. Tenminste, zoals je eea in je 3 (of 4??) topics hebt beschreven. Betuttelen getuigt nooit van respect. Dan zie je iemand niet voor vol aan.
Maar goed, ik kan wel weer alles uit gaan leggen (zoals ook anderen dat hebben geprobeerd), maar dit is dus écht een blinde vlek voor je.
Ja of een blinde vlek voor jou... Als ik trots ben op iemand dan laat ik dat ook merken... Ik doe t ook met vienden en vriendinnen... Ik vind het gewoon knap als andere mensen dingen bereiken die ik niet zo snel voor mekaar zou krijgen...
Bijvoorbeeld het zoeken van prof. hulp... Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Erkennen dat er wat mis met je is. Ik zou het denk ik niet eens durven om naar een psychiater te gaan... En ja dan vind ik het knap dat een ander dat kan.
Maja net als 'het kleine meisje' is ook dit iets wat zo klein was in de relatie... Tis niet dat ik 100 keer heb gezegd ik ben trots op je. Tis niet dat ik haar 20 keer mn liefste kleine meisje heb genoemd... Als ik dr zag zei ik niet hey liefste kleine meisje...
  zondag 5 juni 2005 @ 10:40:33 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27638297
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja of een blinde vlek voor jou...
In dat geval is het niet alleen bij mij een blinde vlek.
quote:
Ik zou het denk ik niet eens durven om naar een psychiater te gaan...
Jammer. Hij/zij zou je kunnen helpen eea eens écht te ontleden en helder met je te maken.
Hiermee suggereer ik niet dat je per sé naar een psychiater/psycholoog zou moeten, dat moet je natuurlijk zelf weten. Maar je zou er zeker baat bij kunnen hebben in de analyse van je (toch minstens opmerkelijke) gedrag.
Hoewel, als je er niet aan wil om kritisch in de spiegel te kijken...
  zondag 5 juni 2005 @ 10:49:15 #136
88139 JoeyT
pi_27638402
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

In dat geval is het niet alleen bij mij een blinde vlek.
Nogmaals jullie baseren alles op wat IK hier neerzet. Tuurlijk kan je hier neerzetten wat je van mn gedrag vindt en mij adviezen geven, maar het hele verhaal ken je natuurlijk niet. Ik heb hier een paar problemen uitvergroot. Het is natuurlijk niet iets dat mijn hele relatie beschrijft, zeker de laatste tijd hebben we gewoon echt veel mooie dingen meegemaakt. En het is al helemaal niet zo dat de rest van mn leven er zo uit ziet.
[..]
quote:
Jammer. Hij/zij zou je kunnen helpen eea eens écht te ontleden en helder met je te maken.
Hiermee suggereer ik niet dat je per sé naar een psychiater/psycholoog zou moeten, dat moet je natuurlijk zelf weten. Maar je zou er zeker baat bij kunnen hebben in de analyse van je (toch minstens opmerkelijke) gedrag.
Hoewel, als je er niet aan wil om kritisch in de spiegel te kijken...
Het zou idd handig zijn als iemand mij daar echt inzicht in kan geven. Maar nogmaals ik ga niet naar een psychiater om liefdes verdriet. Als de rest van mn leven nou ook zo'n rommeltje was ok...
  zondag 5 juni 2005 @ 10:54:04 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27638468
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nogmaals jullie baseren alles op wat IK hier neerzet. Tuurlijk kan je hier neerzetten wat je van mn gedrag vindt en mij adviezen geven, maar het hele verhaal ken je natuurlijk niet. Ik heb hier een paar problemen uitvergroot.
Da's duidelijk Joey. Maar toch.... Dit soort dingen zeggen vaak toch wel veel over iemand als persoon. Hoe je problemen aanpakt, wat je visie is op bepaalde zaken, hoe je met kritiek omgaat.
quote:
Het zou idd handig zijn als iemand mij daar echt inzicht in kan geven. Maar nogmaals ik ga niet naar een psychiater om liefdes verdriet. Als de rest van mn leven nou ook zo'n rommeltje was ok...
Groot gelijk!
  zondag 5 juni 2005 @ 11:02:47 #138
88139 JoeyT
pi_27638598
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Moonah het volgende:

[..]

Da's duidelijk Joey. Maar toch.... Dit soort dingen zeggen vaak toch wel veel over iemand als persoon. Hoe je problemen aanpakt, wat je visie is op bepaalde zaken, hoe je met kritiek omgaat.
[..]

Groot gelijk!
Ik waardeer je advies echt... En het zegt idd vaak wat over een persoon. Alleen dit is ook nieuw voor mij. Dit ben ik juist niet. Ja ik ben een drama-queen dat weet ik, maar verwardheid is nou net iets waar ik nooit last van heb. Als dit tekenend was voor mn leven dan had ik allang een kogel door mn kop geschoten

Maar ik irriteer me ook echt aan FOUTE uitspraken... Als iemand zegt dat haar moeder manipulatief is dan vraag ik me echt af waarop dat gebaseerd is... Net als dat 'kleine meisje'. Ik snap best dat jullie denken dat ik haar niet voor vol aan zie, maar kom gewoon niet aan dat dat blijkt uit een bijnaam die er gewoon verder helemaal niet toe doet...
  zondag 5 juni 2005 @ 11:12:29 #139
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27638760
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
Als iemand zegt dat haar moeder manipulatief is dan vraag ik me echt af waarop dat gebaseerd is...
Nou, wat ik me daar nog van herinner... Je ehm, exvriendin ( ) besprak toch jullie sexleven tot in detail met haar moeder? Dat is toch wel een beetje typisch hoor. Op een gegeven moment maakt je je los van je ouders. Je leidt je eigen leven en hebt behoefte aan privacy. De symbiose die in eerste instantie tussen moeder en kind bestaat wordt overbodig. Jouw ex is daar kennelijk toch een beetje in blijven hangen. En haar moeder gaat daarin mee. Niet echt een heel gezonde situatie, ook al wordt het beschouwd als 'hecht' en steunend.
En ja, ik spreek wederom uit ervaring! Ik sliep op mijn 30e nog regelmatig bij mijn moeder in bed als ik daar logeerde.
Vonden we beiden gewoon gezellig. We beschouwden dat indertijd echt niet als abnormaal, eerder als uiting van onze 'hechte' band.
  zondag 5 juni 2005 @ 11:16:53 #140
88139 JoeyT
pi_27638833
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:12 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, wat ik me daar nog van herinner... Je ehm, exvriendin ( ) besprak toch jullie sexleven tot in detail met haar moeder? Dat is toch wel een beetje typisch hoor. Op een gegeven moment maakt je je los van je ouders. Je leidt je eigen leven en hebt behoefte aan privacy. De symbiose die in eerste instantie tussen moeder en kind bestaat wordt overbodig. Jouw ex is daar kennelijk toch een beetje in blijven hangen. En haar moeder gaat daarin mee. Niet echt een heel gezonde situatie, ook al wordt het beschouwd als 'hecht' en steunend.
En ja, ik spreek wederom uit ervaring! Ik sliep op mijn 30e nog regelmatig bij mijn moeder in bed als ik daar logeerde.
Vonden we beiden gewoon gezellig. We beschouwden dat indertijd echt niet als abnormaal, eerder als uiting van onze 'hechte' band.
Ja idd mijn vriendin ( ) deed dat inderdaad. Ja ik vind de discussie over het al dan niet manipuleren van haar moeder helemaal niet interessant... Ik vind het kwetsend... Mij mag je overal op aanvallen, graag zelfs... Maar dit slaat gewoon nergens op

En nee ze slapen niet samen... Jammergenoeg
  zondag 5 juni 2005 @ 11:22:30 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27638924
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja idd mijn vriendin ( )
*Kreun...
Oohhhh...
  zondag 5 juni 2005 @ 11:26:06 #142
88139 JoeyT
pi_27638978
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:22 schreef Moonah het volgende:

[..]

*Kreun...
Oohhhh...
Wees maar niet bang hoor... Ik zie haar niet meer als mn vriedni, wel als mn liefste kleine meisje
Ik vind ex alleen zo naar klinken... Weet niet waarom. Als iemand mij vraagt wie zij is dan zeg ik ook niet: Dat is mn ex, maar dat is een meisje waar ik in het verleden iets mee gehad heb... JoeyT is tegen t woord ex op dit moment

Het komt allemaal wel goed, de pijn begint al wat minder te worden en ik ga er zker overheen kkomen... Pak mn vrijgezellen leventje weer op en wie weet kom ik weer een speciaal meisje tegen
  zondag 5 juni 2005 @ 11:28:57 #143
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27639026
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:13 schreef JoeyT het volgende:
Mijn vreemdgaand gedrag is natuurlijk niet de fout in onze relatie geweest aangezien dat pas de laatste dag is uitgekomen.
Dat maakt idd geen flikker uit, wat niet weet dat niet deert.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 5 juni 2005 @ 11:30:06 #144
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27639051
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wees maar niet bang hoor... Ik zie haar niet meer als mn vriedni, wel als mn liefste kleine meisje
quote:
Ik vind ex alleen zo naar klinken... Weet niet waarom. Als iemand mij vraagt wie zij is dan zeg ik ook niet: Dat is mn ex, maar dat is een meisje waar ik in het verleden iets mee gehad heb... JoeyT is tegen t woord ex op dit moment
Oh, maar dat snap ik heel goed hoor.
quote:
Het komt allemaal wel goed, de pijn begint al wat minder te worden en ik ga er zker overheen kkomen... Pak mn vrijgezellen leventje weer op en wie weet kom ik weer een speciaal meisje tegen
Good luck!
  zondag 5 juni 2005 @ 11:37:36 #145
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27639181
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik ben idd bewust van wat ik allemaal gedaan heb... Dit meisje zal het leuk vinden als ik maandag wat van me laat horen... Nogmaals dat weet ik 100% zeker, omdat het gewoon een speciale dag is...

Ik ga niet nog meer van zulke acties doen aangezien we geen contact meer zullen hebben... Nogmaals ik weet dat ik het heel moeilijk zal hebben om geen contact op te nemen, maar zij doet dat gewoon ook echt niet. Zij zal andere jongens tegenkomen... Tuurlijk ben ik daar bang voor.... Maar het geeft niet.

Als er beterschap in haar situatie komt zal ik daar alleen achter komen als zij contact met mij opneemt... Dus dat zal verder niet aan mij liggen...
dus er gaat echt geen contact meer zijn ... zelfs niet vriendschappelijk

da's hard , dat weet ik uit ervaring, sterkte
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 5 juni 2005 @ 11:57:22 #146
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_27639689
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als jij iets niet kent hoeft het niet te betekenen dat iets niet bestaat. Jij hebt nu al zoveel verkeerde uitspraken gedaan dat ik jouw posts niet eens serieus meer kan nemen.
En dat uit jouw mond!

Ik kan je niet vertellen wat een ontzettende medelijden ik dankzij jouw topics met je "meisje" heb.
Je bent als dat ene Koot en Bie-tiepetje dat tegen de klippen op blijft roepen "ik ben niet eng".
Man, je bent zo'n enge gladjakker die werkelijk alles wat krom is aan jezelf recht blijft lullen, er is geen beginnen aan om met jou te discussieren.

Hulde aan de dames die nog een poging doen tot je door te dringen, dit zijn echt topics om zwaar moedeloos van te worden.
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 5 juni 2005 @ 11:58:21 #147
88139 JoeyT
pi_27639711
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dus er gaat echt geen contact meer zijn ... zelfs niet vriendschappelijk

da's hard , dat weet ik uit ervaring, sterkte
Thx klein konijntje van me

Geen contact is gewoon t beste, voor ons beiden...

Maar wees niet bang... Er zullen nog genoeg freaky topics van mijn hand komen
  zondag 5 juni 2005 @ 12:00:06 #148
88139 JoeyT
pi_27639755
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:57 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Hulde aan de dames die nog een poging doen tot je door te dringen, dit zijn echt topics om zwaar moedeloos van te worden.
Dat valt ook wel weer mee hoor. Topics die niet helemaal normaal zijn zijn toch t leukst

Maar wees niet bang voor de desbetreffende meisjes, ook met hun komt t weer goed
  zondag 5 juni 2005 @ 12:02:19 #149
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_27639829
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee hoor. Topics die niet helemaal normaal zijn zijn toch t leukst

Maar wees niet bang voor de desbetreffende meisjes, ook met hun komt t weer goed
Ik weet niet welke meisjes jij bedoelt, maar de dames in dit topic waar ik op doelde, daar is helemaal niks mis mee hoor. De enige hier met wie iets goed moet komen (laat ons bidden) ben jij.
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 5 juni 2005 @ 12:04:23 #150
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27639902
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:

Geen contact is gewoon t beste, voor ons beiden...

Maar wees niet bang... Er zullen nog genoeg freaky topics van mijn hand komen
gewoon, de gedachte dat je nooit meer iemand gaat zien of spreken, dat kan zo'n pijn doen , je kan er beter niet te lang bij stilstaan
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')