Je hoeft niet te twijfelen aan mijn analytisch vermogen Joey. Je kunt er maar beter op vertrouwen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt en hier twijfel ik dus weer aan je analytisch vermogen... Dat koosnaampje heeft niets met respect en al helemaal niets met haar BL te maken... Ik noem dr ook UK... Is dat ook slecht?
Mn ex noemde ik appeltje... Ook fout?
Idd, hi-la-risch!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:31 schreef vbmot het volgende:
[..]
Hopend op enig niveau bekijk ik toch even je profiel, en wat tref ik aan? Sociale Wetenschappen en pabo![]()
![]()
![]()

Met destructief weet ik niet bedoelde ik dat ik niet weet waarom ik dat ben...quote:Op zondag 5 juni 2005 00:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel het toppunt van destructiviteit
[..]
Is dat zo? Maar als je iets groots voelt, schrik je je rot en ga je het kapotmaken door vreemd te gaan, zodat je je gevoel weer kunt relativeren. Nogal tegenstrijdig![]()

Ik zou ook niet weten waar ik het anders op moet gooien... Mijn vreemdgaand gedrag is natuurlijk niet de fout in onze relatie geweest aangezien dat pas de laatste dag is uitgekomen.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
En sindsdien gooi je jullie relatieproblemen op HAAR ziekte, zonder jouw eigen aandeel te erkennen

Wat is er mis met het woordje "winnen'?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:48 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Je ging goed tot aan het woord "winnen"

Zie je dat er mensen zijn die t met me eens zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 05:01 schreef tommytheman het volgende:
Hmm Joey je hebt fukking gelijk

Nogmaals, zo ga ik er dus wel aan twijfelen... Ik verzin altijd bijnamen voor vriendinnetjes, ik had er meerdere voor haar en ja dit was er 1 van... Het gaat niet eens om dr gedrag dat ik dr zo noem maar juist om dr uiterlijk. Ik kan het gewoon niet uitleggen maar je zou t echt begrijpen als je haar zag. Haar karakter past juist echt niet bij haar uiterlijk... Ze is veel harder dan dat... Maja geloof wat je wilt geloven... En als ik dan een denegrerende kijk op vrouwen heb dan zal dat wel... Moet er wel bij zeggen dat ik heel diepgaande relaties heb met vriendinnen en dat ik ze juist ontzettend dankbaar ben dat ze mij hierbij helpen...quote:Op zondag 5 juni 2005 09:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je hoeft niet te twijfelen aan mijn analytisch vermogen Joey. Je kunt er maar beter op vertrouwen.
Iemand met BL weigert op te groeien, blijft hangen in onvolwassenheid. Dus daar past het betuttelende 'liefste kleine meisje' prima bij. Feit dat jij niet inziet dat dat niet van respect getuigt is imo onderdeel van jouw visie op vrouwen de vrouwtjes.
[..]
Idd, hi-la-risch!![]()
![]()
![]()
Voor een IT'er heb je een verrassend gevoel voor humor!

Het gaat er niet om wat ik wil geloven.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:21 schreef JoeyT het volgende:
Maja geloof wat je wilt geloven...

Ja of een blinde vlek voor jou... Als ik trots ben op iemand dan laat ik dat ook merken... Ik doe t ook met vienden en vriendinnen... Ik vind het gewoon knap als andere mensen dingen bereiken die ik niet zo snel voor mekaar zou krijgen...quote:Op zondag 5 juni 2005 10:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil geloven.
Ik ken je niet, ik geef slechts mijn visie op hetgeen je hier op Fok! laat zien.
En je valt in herhaling met je post (ik ws ook).
Ik snap heel goed dat je haar zo noemt omdat ze fysiek klein is. Maar je benadrukt het. Ook door je "Ik ben zo trots op je". Jij houdt haar figuurlijk ook klein. Tenminste, zoals je eea in je 3 (of 4??) topics hebt beschreven. Betuttelen getuigt nooit van respect. Dan zie je iemand niet voor vol aan.
Maar goed, ik kan wel weer alles uit gaan leggen (zoals ook anderen dat hebben geprobeerd), maar dit is dus écht een blinde vlek voor je.

In dat geval is het niet alleen bij mij een blinde vlek.quote:
Jammer. Hij/zij zou je kunnen helpen eea eens écht te ontleden en helder met je te maken.quote:Ik zou het denk ik niet eens durven om naar een psychiater te gaan...

Nogmaals jullie baseren alles op wat IK hier neerzet. Tuurlijk kan je hier neerzetten wat je van mn gedrag vindt en mij adviezen geven, maar het hele verhaal ken je natuurlijk niet. Ik heb hier een paar problemen uitvergroot. Het is natuurlijk niet iets dat mijn hele relatie beschrijft, zeker de laatste tijd hebben we gewoon echt veel mooie dingen meegemaakt. En het is al helemaal niet zo dat de rest van mn leven er zo uit ziet.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
In dat geval is het niet alleen bij mij een blinde vlek.
Het zou idd handig zijn als iemand mij daar echt inzicht in kan geven. Maar nogmaals ik ga niet naar een psychiater om liefdes verdriet. Als de rest van mn leven nou ook zo'n rommeltje was ok...quote:Jammer. Hij/zij zou je kunnen helpen eea eens écht te ontleden en helder met je te maken.
Hiermee suggereer ik niet dat je per sé naar een psychiater/psycholoog zou moeten, dat moet je natuurlijk zelf weten. Maar je zou er zeker baat bij kunnen hebben in de analyse van je (toch minstens opmerkelijke) gedrag.
Hoewel, als je er niet aan wil om kritisch in de spiegel te kijken...

Da's duidelijk Joey. Maar toch.... Dit soort dingen zeggen vaak toch wel veel over iemand als persoon. Hoe je problemen aanpakt, wat je visie is op bepaalde zaken, hoe je met kritiek omgaat.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals jullie baseren alles op wat IK hier neerzet. Tuurlijk kan je hier neerzetten wat je van mn gedrag vindt en mij adviezen geven, maar het hele verhaal ken je natuurlijk niet. Ik heb hier een paar problemen uitvergroot.
Groot gelijk!quote:Het zou idd handig zijn als iemand mij daar echt inzicht in kan geven. Maar nogmaals ik ga niet naar een psychiater om liefdes verdriet. Als de rest van mn leven nou ook zo'n rommeltje was ok...

Ik waardeer je advies echt... En het zegt idd vaak wat over een persoon. Alleen dit is ook nieuw voor mij. Dit ben ik juist niet. Ja ik ben een drama-queen dat weet ik, maar verwardheid is nou net iets waar ik nooit last van heb. Als dit tekenend was voor mn leven dan had ik allang een kogel door mn kop geschotenquote:Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Da's duidelijk Joey. Maar toch.... Dit soort dingen zeggen vaak toch wel veel over iemand als persoon. Hoe je problemen aanpakt, wat je visie is op bepaalde zaken, hoe je met kritiek omgaat.
[..]
Groot gelijk!

Nou, wat ik me daar nog van herinner... Je ehm, exvriendin (quote:Op zondag 5 juni 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
Als iemand zegt dat haar moeder manipulatief is dan vraag ik me echt af waarop dat gebaseerd is...

Ja idd mijn vriendin (quote:Op zondag 5 juni 2005 11:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, wat ik me daar nog van herinner... Je ehm, exvriendin () besprak toch jullie sexleven tot in detail met haar moeder? Dat is toch wel een beetje typisch hoor. Op een gegeven moment maakt je je los van je ouders. Je leidt je eigen leven en hebt behoefte aan privacy. De symbiose die in eerste instantie tussen moeder en kind bestaat wordt overbodig. Jouw ex is daar kennelijk toch een beetje in blijven hangen. En haar moeder gaat daarin mee. Niet echt een heel gezonde situatie, ook al wordt het beschouwd als 'hecht' en steunend.
En ja, ik spreek wederom uit ervaring! Ik sliep op mijn 30e nog regelmatig bij mijn moeder in bed als ik daar logeerde.
Vonden we beiden gewoon gezellig. We beschouwden dat indertijd echt niet als abnormaal, eerder als uiting van onze 'hechte' band.![]()

Wees maar niet bang hoor... Ik zie haar niet meer als mn vriedni, wel als mn liefste kleine meisjequote:

Dat maakt idd geen flikker uit, wat niet weet dat niet deert.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:13 schreef JoeyT het volgende:
Mijn vreemdgaand gedrag is natuurlijk niet de fout in onze relatie geweest aangezien dat pas de laatste dag is uitgekomen.

quote:Op zondag 5 juni 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor... Ik zie haar niet meer als mn vriedni, wel als mn liefste kleine meisje
Oh, maar dat snap ik heel goed hoor.quote:Ik vind ex alleen zo naar klinken... Weet niet waarom. Als iemand mij vraagt wie zij is dan zeg ik ook niet: Dat is mn ex, maar dat is een meisje waar ik in het verleden iets mee gehad heb... JoeyT is tegen t woord ex op dit moment
Good luck!quote:Het komt allemaal wel goed, de pijn begint al wat minder te worden en ik ga er zker overheen kkomen... Pak mn vrijgezellen leventje weer op en wie weet kom ik weer een speciaal meisje tegen

dus er gaat echt geen contact meer zijn ... zelfs niet vriendschappelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben idd bewust van wat ik allemaal gedaan heb... Dit meisje zal het leuk vinden als ik maandag wat van me laat horen... Nogmaals dat weet ik 100% zeker, omdat het gewoon een speciale dag is...
Ik ga niet nog meer van zulke acties doen aangezien we geen contact meer zullen hebben... Nogmaals ik weet dat ik het heel moeilijk zal hebben om geen contact op te nemen, maar zij doet dat gewoon ook echt niet. Zij zal andere jongens tegenkomen... Tuurlijk ben ik daar bang voor.... Maar het geeft niet.
Als er beterschap in haar situatie komt zal ik daar alleen achter komen als zij contact met mij opneemt... Dus dat zal verder niet aan mij liggen...

quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als jij iets niet kent hoeft het niet te betekenen dat iets niet bestaat. Jij hebt nu al zoveel verkeerde uitspraken gedaan dat ik jouw posts niet eens serieus meer kan nemen.

Thx klein konijntje van mequote:Op zondag 5 juni 2005 11:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus er gaat echt geen contact meer zijn ... zelfs niet vriendschappelijk
da's hard, dat weet ik uit ervaring, sterkte
![]()

Dat valt ook wel weer mee hoor. Topics die niet helemaal normaal zijn zijn toch t leukstquote:Op zondag 5 juni 2005 11:57 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Hulde aan de dames die nog een poging doen tot je door te dringen, dit zijn echt topics om zwaar moedeloos van te worden.![]()

Ik weet niet welke meisjes jij bedoelt, maar de dames in dit topic waar ik op doelde, daar is helemaal niks mis mee hoor. De enige hier met wie iets goed moet komen (laat ons bidden) ben jij.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor. Topics die niet helemaal normaal zijn zijn toch t leukst
Maar wees niet bang voor de desbetreffende meisjes, ook met hun komt t weer goed

gewoon, de gedachte dat je nooit meer iemand gaat zien of spreken, dat kan zo'n pijn doenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:
Geen contact is gewoon t beste, voor ons beiden...
Maar wees niet bang... Er zullen nog genoeg freaky topics van mijn hand komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |