abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:52:35 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27734841
Een aantal van jullie zullen mijn verhaal wel kennen, maar dit is dus een vervolg op Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2
Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat mn leven zo'n wending heeft gekregen dat ik er geen heil in zie om het verhaal in het oude topic voort te zetten. Als je mijn verhaal niet gelooft, wat ik overigens helemaal kan begrijpen, dan heb ik t liefst dat je niet reageert en bij jezelf denkt van: "laat die gozer maar lullen". Als je wel reageert onthou dan wel dat ik t nu echt ff niet meer weet.

Ik heb dus een relatie gehad van ongeveer 9 maanden met een meisje dat borderline heeft. In deze relatie hebben we heel veel problemen gehad wat dus te lezen is in vorige topics.
Vorige week hebben we de relatie beeindigd en afgesproken het contact helemaal af te breken. Op zich ging het steeds beter met me en begon ik mn leventje weer op te pakken...

Totdat ik gister een telefoontje van dr kreeg... Ze moest me iets vertellen, maar wilde t niet over de telefoon doen... Ik vond t sowieso raar dat ze me belde en t irriteerde mij een beetje. Ik zei dus dat ze t me gewoon over de telefoon moest vertellen, want ik kon dr morgen (vandaag dus) pas zien. Ik ging er vanuit dat of ze een ander had leren kennen of mij weer terug wilde.

Na lang geaarzel kwam het er dus uit. Ze is zwanger van me... Ze heeft gisteren een test gedaan en die is positief uitgevallen. Eerste wat ik vroeg was of het van mij is en dat viel natuurlijk niet echt in de smaak. Maar het is dus van mij... Ik stond gewoon met mn bek vol tanden... Wist echt niet wat ik moest zeggen. Het erge is dat ik haar een beetje ken en weet dat ze niet zo snel abortus zou laten plegen. En ik wil haar ook echt niet tot abortus dwingen tegen haar zin i, maar ik zie mij nu ook niet als vader. Daar ben ik veels te onverantwoordelijk voor en ik ben van mening dat een kindje een gezin verdient zoals ik dat heb gehad. Ik vertelde dus dat ik niet wil dat mijn kind opgevoed wordt in een gebroken relatie. Waarop zij zei dat we weer bij mekaar kunnen komen... Maar dat lost natuurlijk al helemaal niets op...

Ik weet het echt ff niet meer, het liefst schiet ik een kogel door mn kop (niet al te letterlijk opvatten)...
Hoe kan ik dit hebben laten gebeuren,,, WTF moet ik hier in godsnaam mee... Ik ben helemaal niet toe aan een kind. Ik studeer nog en zou dat graag willen afmaken... Graag zou ik ook adviezen krijgen van mensen die zelf voor deze keuze hebben gestaan... Hebben jullie t gehouden of weggehaald?

Ik ga vanavond naar haar toe en dan gaan we erover praten...

Ik weet t niet...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27734928
Is een van je andere scharrels ondertussen ook zwanger?
pi_27734943
ik dacht dat je het altijd veilig deed
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27734965
Ik denk dat je bij jezelf eens heel goed te rade moet gaan over wat je nu wil.
Oké, ze is zwanger van een kind van jou! (gefeliciteerd!)
Maar om nou weer bij elkaar te komen voor een relatie die toch niet werkt?
Ik denk dat het kind dan beter af is bij een 1-oudergezin in plaats van een 2-ouder-constant-ruzie-gezin.

Maar praat erover met je ex. Heel veel!!!
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:57:24 #5
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27734972
Weet je zeker dat ze ook echt zwanger is, en dat het niet een of ander kulverhaal van haar is? Ze heeft ten slotte Borderline...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27735021
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef HenryHill het volgende:
Weet je zeker dat ze ook echt zwanger is, en dat het niet een of ander kulverhaal van haar is? Ze heeft ten slotte Borderline...
Ook waar.
Vraag om bewijs.
Straks is het enkel en alleen een kutsmoes van d'r.
speciaal voor Pep:
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:00:31 #7
88139 JoeyT
pi_27735063
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik denk dat je bij jezelf eens heel goed te rade moet gaan over wat je nu wil.
Oké, ze is zwanger van een kind van jou! (gefeliciteerd!)
Maar om nou weer bij elkaar te komen voor een relatie die toch niet werkt?
Ik denk dat het kind dan beter af is bij een 1-oudergezin in plaats van een 2-ouder-constant-ruzie-gezin.

Maar praat erover met je ex. Heel veel!!!
Ja het is sowieso beter af als we niet bij elkaar zijn, maar ik ben echt geen prototype vader. Ik zou niet eens weten hoe dat zou moeten. Sterker ik wil het helemaal niet...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:01:43 #8
88139 JoeyT
pi_27735098
quote:
Ja inderdaad, ik zal haar om bewijs vragen, maar ik weet eigenlijk zeker dat ze er niet om liegt... Als ze gewoon naar me toe zou komen om me terug te willen dan was de kans veel groter...
pi_27735101
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:
ik ben echt geen prototype vader.
Dat weet je niet. En dat kun je ook niet weten.
speciaal voor Pep:
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:02:34 #10
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_27735116
quote:
Ik dacht dit ook gelijk

Vooral gezien de borderline en jullie warrige verleden en zo, het kan een soort poging zijn om je tot dingen te dwingen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_27735148
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja het is sowieso beter af als we niet bij elkaar zijn, maar ik ben echt geen prototype vader. Ik zou niet eens weten hoe dat zou moeten. Sterker ik wil het helemaal niet...
Als het waar is dat ze van jou zwanger is dan moet je wel je verantwoordelijkheden nemen. Geen gelul dat je geen vader wilt zijn. Dan had je maar niet aan sex moeten beginnen.
#geen
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:03:50 #12
88139 JoeyT
pi_27735152
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
ik dacht dat je het altijd veilig deed
Ik weet al precies wanneer het gebeurd is... week of 3 geleden, laatste keer dat ik bij dr sliep hadden we t sóchtends zonder condoom gedaan...
Verder heb ik er eigenlijk nooit bij stil gestaal dat t zo zou kunnen lopen... Kzou dr ook alles voor over hebben om dit terug te draaien...
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:04:16 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27735161
quote:
Denk ook dat de kans groot is dat het een kulverhaal is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27735183
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja van Joey dan, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27735190
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:

van het meisje of van JoeyT ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:05:38 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27735199
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef milagro het volgende:

Ja van Joey dan, hè
En ik dacht nog wel dat ik subtiel was .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:05:40 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_27735200
the plot thickens.. weet je zeker dat je geen soap-script schrijver bent?

Edit: en als het geen kulverhaal is, kun je zo Jerry Springer in
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_27735203
"No offense schat, maar hier heb je een zwangerschapstestje van mij. Doet maar even daar op plassen voor me, dan wacht ik hier wel even op de gang. Daarna praten we verder."

Scheelt misschien weer neppe 'oh, ik heb een miskraam gehad' verhalen over een week of 4. Paranoide? Neuh, gewoon zeker van je zaak zijn. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:06:43 #19
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_27735231
Als je het mij vraagt staan mensen die borderline hebben nogal bekend om hun leugens.
Ik heb het ook wel eens meegemaakt en later bleek het toch niet zo te zijn, was eerder om te kijken wat mijn reactie was.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:07:01 #20
88139 JoeyT
pi_27735235
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Als het waar is dat ze van jou zwanger is dan moet je wel je verantwoordelijkheden nemen. Geen gelul dat je geen vader wilt zijn. Dan had je maar niet aan sex moeten beginnen.
Ik heb haar ook gezegd dat ik altijd voor haar klaar sta, maar het zou zo'n slechte beslissing zijn om het te behouden. Daar gaat ons leven. We hebben niet eens een relatie en tot gister zouden we elkaar nooit meer spreken...
pi_27735245
quote:
Dat dacht ik ook... TS geloof ik wel, daar niet van, maar haar??? Heb je zelf de test al gezien? Want inderdaad, ze hééft borderline, daarnaast heb jij onlangs de relatie écht opgegeven en wie weet heeft haar dat tot een wanhoopsdaad gedreven om jou zo terug te krijgen.

@TS, je hoeft haar niet te dwingen tot een abortus, maar zoals zij het recht heeft haar mening te spuien, mag jij ook absoluut aangeven dat je er niet voor bent om het kind te houden, met alle argumenten die voor jou belangrijk zijn bij het maken van deze keuze.

Daarnaast, als ze besluit het te houden, dan kan jij natuurlijk niet anders dan jouw verantwoordelijkheden nemen. Ik ben van mening dat het voor een kind beter is om op te groeien bij twee losse ouders, dan bij ouders die veel te jong door omstandigheden tóch bij elkaar moesten blijven. Wat wel belangrijk is voor jou om over na te denken, is of je wilt dat zíj jouw kind op voedt. Ik weet niet in hoeverre haar ziekte haar leven beïnvloedt, maar het is wel een puntje om rekening mee te houden natuurlijk, want als ze daadwerkelijk door slaat is het niet echt prettig als je kind daar bij zit, en als je dat kind zelf bent dan is het helemaal vreselijk... Overdenk dat in ieder geval.
pi_27735308
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb haar ook gezegd dat ik altijd voor haar klaar sta, maar het zou zo'n slechte beslissing zijn om het te behouden. Daar gaat ons leven. We hebben niet eens een relatie en tot gister zouden we elkaar nooit meer spreken...
Sja moeilijk hoor. Áls het waar is dat ze zwanger is zul je er toch samen uit moeten komen. Enne, is het wel zeker dat ze zwanger is van jóu?
#geen
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:15:45 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27735487
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef MUUS het volgende:
"No offense schat, maar hier heb je een zwangerschapstestje van mij. Doet maar even daar op plassen voor me, dan wacht ik hier wel even op de gang. Daarna praten we verder."

Scheelt misschien weer neppe 'oh, ik heb een miskraam gehad' verhalen over een week of 4. Paranoide? Neuh, gewoon zeker van je zaak zijn. .

Maar denk eraan, trek de oorspronkelijke test in twijfel en niet dus niet haar verhaal, anders heb je gelijk ruzie denk ik.
Vampire Romance O+
pi_27735503
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ten eerste: maar eens subtiel (of niet) checken of het waar is, voordat je jezelf helemaal gek maakt (voor zover je dat al nu niet doet).
Ten tweede (maar te laat als het even tegen zit): Condoom? Pil?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:17:10 #25
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27735528
OMG

Ik zou inderdaad wel even om iets van een bewijs vragen. Je hoort het wel vaker namelijk en ook met haar "ziekte".

Sterkte in ieder geval
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')