Jammer ... dan zoek ik verder.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
En Marilyn McAvoy is het niet.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jammer ... dan zoek ik verder.![]()
plaats jij opnieuw het plaatje?
Nee het is niet Margot Lovejoy.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:00 schreef Gajus het volgende:
Uit mijn encyclopedie heb ik alle hedendaagse Canadese schilderessen geselecteerd en hun werk bekeken. De enige die nog in aanmerking komt is ene Margot Lovejoy (1930): http://www.margotlovejoy.com/
Durf dat maar eens hardop in mijn gezicht te zeggen...quote:
Had ik dat nog niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Durf dat maar eens hardop in mijn gezicht te zeggen...
Daar kijk ik nu al naar uit...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:24 schreef Otherside het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet gedaan dan?
Zo niet, dan zet ik 't bij deze alsnog op mijn "to do" lijstje...
Laat ik het zo zeggen, JAM;quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:27 schreef JAM het volgende:
Ha, Do2, heb jij je jezelf vandaag ook afgetrokken in bad?
Sjoe roel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:29 schreef Gajus het volgende:
Schilderij getiteld "Hibernia and Snow Crab Markings" door Susan Feindel.![]()
BTW: Ann Murray was born on June 20, 1945 in Springhill, Nova Scotia.
Rocky is fantasie maar dit schilderij is gebaseerd op een historische gebeurtenis (uit 1923). Volgens bokskenners was dit het meest sensationele zwaargewicht titelgevecht ooit (degene die uit de ring geslagen werd, krabbelde op en sloeg in de volgende ronde zijn tegenstander k.o.). Onderstaande foto toont hetzelfde moment.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:59 schreef Otherside het volgende:
Rocky ( deelweetikveel ) was vandaag nog op tv...
Als jij dat wil, doen we dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:06 schreef JAM het volgende:
Zullen we van de volgende 'Kunst betitelen is ook kunst'-maken?.
Dat is snel, 't lijkt Jipson wel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
"Dempsey vs. Firpo" van George Bellows dus.
Met het jaartal 1923 had ik het snel gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:31 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat is snel, 't lijkt Jipson wel!![]()
zijn mijn hints zo onthullend of zijn jullie zo goed?![]()
Nee hoor, maar ik ben (ook) verdiept in het redigeren van een post voor de kunstboeken topic.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ben ik hier nog in gezelschap, of zit ik hier echt in mijn uppie?
Wat locatie betreft denk ik dat je vermoeden juist is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:21 schreef Gajus het volgende:
Gelet op de entourage vermoed ik Harlem (New York) omstreeks 1960.![]()
Dat is een mooie zaak, daar moet ook aan gewerkt worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben (ook) verdiept in het redigeren van een post voor de kunstboeken topic.![]()
Ook welterusten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij voel ik iets wat op slaap lijkt.
Wellicht een geschikt moment om mijn bed én mijn nachtrust op te zoeken.
althans, een poging daartoe
Gajus, maak het ook niet te laat.
Welterusten.
Inderdaad - bij nader inzien - die hoeden en petten verwijzen naar de 30 / 40-er jaren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat locatie betreft denk ik dat je vermoeden juist is.
Alleen het jaartal waarin dit werk gemaakt werd, was eerder, in 1943.
Jazeker.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Plus nog een welterustenvoor oppernachtbraker cioran.
as if je hier nog komt kijken vannacht
Dat moet dan Jackson Pollock zijn. Even aan de google.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 04:35 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Citaat: "Painting is a state of being…Painting is self-discovery. Every good painter paints what he is."
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:11 schreef buzzer het volgende:
Wat ook nog wel aardig is voor een TT: de kunst van het weglaten
Helemaal correct.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:16 schreef cioran63 het volgende:
Francis Picabia, Very Rare Picture on the Earth (Très rare tableau sur la terre), 1915.
Alsnog mijn goedkeuring voor het juiste antwoord.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 04:01 schreef Gajus het volgende:
[..]
Inderdaad - bij nader inzien - die hoeden en petten verwijzen naar de 30 / 40-er jaren.
Kijkend naar het 'assortiment' aan kunststromingen, kwam ik een zeer aparte maar ook zeer toepasselijke stroming tegen: the Harlem Renaissance. Bingo!
Het schilderij is getiteld Nightlife en is gemaakt door Archibald Motley.![]()
Het voordeel van dit topic, is dat je hier leert over kunst.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef buzzer het volgende:
Soms vind ik het wel eens jammer dat ik zo weinig van kunst weet, dit is best een heel leuk topic
Wat een grappige afbeelding.quote:
Dat is behoorlijk groot... zou het best in het echt willen zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef cioran63 het volgende:
In het echt is het een enorm groot schilderij, wel een meter of drie breed.
Zie nu pas deze post... en nou heb ik hem al gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:01 schreef cioran63 het volgende:
Veel groter kan ik m niet leveren:
http://cioran63.com/ww33.jpg
De schilder komt alweer uit België en dit schilderij bevindt zich in New York.
Is "de kunst van het weglaten" niet het uitgangspunt van de beeldhouwkunst?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:11 schreef buzzer het volgende:
Wat ook nog wel aardig is voor een TT: de kunst van het weglaten
Uit het rijke BdT-verleden, 9 maanden geleden alweer: Betitel-de-titel. ( Kietel, kietel, kietel. )quote:
ahhhquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:43 schreef Gajus het volgende:
[..]
Uit het rijke BdT-verleden, 9 maanden geleden alweer: Betitel-de-titel. ( Kietel, kietel, kietel. )
![]()
Wat is er mis met heden AR?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ahhh
Het aller eerste deel, waar alles nog fris en helder was, en waar Do2 nog rijkelijk het bier liet vloeien.. Ah, vroeger..
Alsof ik het bier nu niet rijkelijk laat vloeien...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ahhh
Het aller eerste deel, waar alles nog fris en helder was, en waar Do2 nog rijkelijk het bier liet vloeien.. Ah, vroeger..
Als je tekort komt... ik heb staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:46 schreef Otherside het volgende:
[..]
Alsof ik het bier nu niet rijkelijk laat vloeien...
Ha!
Wie, wat waar?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef Otherside het volgende:
De jager...
Dat is waar, dan was ik niet helemaal duidelijk..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:55 schreef Otherside het volgende:
Je vroeg om een titel...
Wellicht kan de jager de gevlogen vogels terug naar dit topic jagen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef Otherside het volgende:
De jager...
Volgens mij heeft AR het te druk met zijn nieuwste vlam. Dus laat mij die vraag beantwoorden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat is er mis met heden AR?
Als dat is waardoor AR ietwat afwezig is, geef ik hem groot gelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:39 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft AR het te druk met zijn nieuwste vlam. Dus laat mij die vraag beantwoorden.
Wat is er mis met het heden? Ofwel, wat is er tussentijds veranderd? Er is een gemankeerde operazangeres vertrokken en er zijn een stel (potentiële) schilderessen gekomen. Al die transfers overziend, is er geen enkele reden tot klagen. Integendeel.![]()
Voor jou, trouwe speurder, immer.quote:
Hier begrijp ik uit dat jij ook de voorkeur geeft aan de afbeelding als hint.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:55 schreef Gajus het volgende:
Zijn (haar?) nationaliteit is meestal een bruikbare hint. Als die tweede afbeelding zijn nationaliteit openbaart, dan ben ik reuze benieuwd hiernaar.![]()
Ik gok op de Duitse nationaliteit.
Je bedoelt, de persoon met een James Bond imago, die ons telkens weet te verrassen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
al zie je nog een waardevolle aanwinst in dit team over het hoofd...
Nou kijk ik nooit James Bond films... zodoende heb ik geen idee wat een James Bond imago inhoudt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:01 schreef Gajus het volgende:
[..]
Je bedoelt, de persoon met een James Bond imago, die ons telkens weet te verrassen.![]()
Buiten de gun, zie ik zelfs met een ruime fantasie geen enkele overeenkomst.quote:
Als je daarmee weer een titel bedoeld... neen!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:56 schreef Otherside het volgende:
BIG PIMPIN
Uitstekend zoekwerk verricht weer Gajus.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:58 schreef Gajus het volgende:
Jiri Georg Dokoupil was born in 1954 in Krnov, then Czechoslovakia, and in the seventies he studied fine art in Cologne, Frankfurt and New York. In 1982 he had one-man exhibitions in Cologne, Rotterdam, Amsterdam and Paris.
At the beginning of the eighties Dokoupil was a prominent member of the German neo-expressionist group Mülheimer Freiheit (together with Walter Dahn and four other artists). The artistic propositions of this group which coincided with similar ideas in the USA and in Italy, were greeted by excitement from art critics and, in retrospect, belong to one of the most influential movements of the international art scene of the eighties.
Since 1983 Dokoupil has taught as a guest professor at the art academies of Dusseldorf, Madrid and Kassel.
That's my boy.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:59 schreef Otherside het volgende:
Bier en muziek.
En toen was ik de weg kwijt...
Dat klopt, het staat ook onder dat plaatje:quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:04 schreef Gajus het volgende:
Op deze site http://www.deutsche-bank-(...)ellungen-giganti.php staat het gezochte werk. Maar ik kan géén titel ontdekken. Is het misschien "ohne Titel" ?
Jij weet het keer op keer te presteren om je post te editten terwijl ik hem aan het beantwoorden ben.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:04 schreef Gajus het volgende:
Natuurlijk, in het bijschrift staat o.T. ofwel "ohne Titel"![]()
Wanneer jij je goed voelt, voel ik dat met je mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:04 schreef Otherside het volgende:
Ik voel me goed, mensen...
Het regent hier klatergoud en maanzaad...!
De eerste ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:09 schreef Otherside het volgende:
Die tweede is mooi.
Ligt er natuurlijk maar aan op wat voor muziek...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:11 schreef Otherside het volgende:
Dansen? Iemand?
Dansmuziek...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar aan op wat voor muziek...
Van de 2e afbeelding is "Schlüssel zum Erfolg: niemals den Anderen folgen" niet de titel van het werk. Die is net als bij de eerste afbeelding, "Ohne titel".quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:12 schreef Gajus het volgende:
Het is mij gelukt de kunstenaar te vinden door die tekst te ontcijferen. Na een hoop gepuzzel kwam ik uit op "Schlüssel zum Erfolg: niemals den Anderen folgen." En dat bleek ook de titel te zijn van het tweede werkje.
[afbeelding]![]()
als uitsmijter nog een derde werkje van Herr Dokoupil.
Zet even een tandje hoger ouwe, opdat ik het ook kan horen... dan pas kan ik je vertellen of mijn ledematen daarvan los gaan....quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:22 schreef Otherside het volgende:
Mag LCD Soundsystem met Daft Punk is Playing at My House ook?
Want daar luister ik nu naar, en ik wil daarbij ontzettend bewegen, en zo.......
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:25 schreef Otherside het volgende:
Het maakt trouwens geen donder uit waar ik naar luister...
Ik wil namelijk gewoon ontzettend bewegen, en zo...
Die vind ik ook erg mooi ja...quote:
nee, neequote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gajus, is het een schilderij van een Fransman?
Heeft 't al effect?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:57 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
![]()
willen jullie mij psychotisch maken met die flikkerende avatars?
Nee, not at all.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:57 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
![]()
willen jullie mij psychotisch maken met die flikkerende avatars?
Dan ga ik eens op zoek.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:18 schreef Gajus het volgende:
Op AE's gokje "is het een Fransman?" geef ik alsnog een gedetailleerder antwoord.
Noch iemand van de Franse nationaliteit, noch iemand van het mannelijk geslacht.![]()
De persoon in kwestie heeft wel veel innige contacten gehad met Fransmannen, met name Degas.
quote:The jury accepted her first painting for the Paris Salon in 1872. The Salon critics claimed that her colors were too bright and that her portraits too accurate to be flattering to the subject.
Upon seeing pastels by Edgar Degas in an art dealer's window, though, she knew she was not alone in her rebellion against the Salon. "I used to go and flatten my nose against that window and absorb all I could of his art," she wrote to a friend. "It changed my life. I saw art then as I wanted to see it."
She met Edgar Degas in 1874, and he invited her to exhibit with the impressionists and her work hung in the 1879 impressionist show.
AE ... jou kunnen ze voor een boodschap sturen ... helemaal goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het gaat om "Summertime" van Mary Cassatt.
Nou... kunst zoeken is toch iets anders dan boodschappen doen hoor... dat zoeken doe ik vele malen liever.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:53 schreef Gajus het volgende:
[..]
AE ... jou kunnen ze voor een boodschap sturen ... helemaal goed.![]()
[afbeelding]
en dit schilderij heet "Summertime Blues" ... kwam ik tegen tijdens het googelen ... gewoon een lekker plaatje
Dank je, jouw lonkende oog is wel een lust voor mijn oog.quote:
Lonkende?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:39 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dank je, jouw lonkende oog is wel een lust voor mijn oog.![]()
ik kom net terug van mijn nachtelijke wandeling (a.k.a. de nachwacht) maar niets te merken van summertime
hierbinnen voel ik die wel, zo door het openstaande raam.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:02 schreef Gajus het volgende:
Als het echt summertime is, dan voel je 's-nachts zo'n zwoele zomerbries (ook zonder zon).![]()
Maar plaats jij nog een plaatje voor Cioran en/of de ochtendploeg?
Hoe bedoel je? Wat is er zo anders aan deze opgave?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan doen we het deze ronde eens anders...
Anders in de zin van... Betitel de titel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat is er zo anders aan deze opgave?![]()
ja, het is wel een raar plaatje (viltstift?) maar wij hebben wel vaker rare plaatjes mogen aanschouwen![]()
Bij mijn weten niet hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:19 schreef Gajus het volgende:
Zie ik een hanenkop ondersteboven getekend ?
Aha ... jij bedoelt dat hier sprake is van een eigen maaksel en dat de titel nog ontbreekt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Anders in de zin van... Betitel de titel.
Geef er eens een titel aan...
Kunstwerken zijn toch altijd eigen maaksels... van iemand dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Aha ... jij bedoelt dat hier sprake is van een eigen maaksel en dat de titel nog ontbreekt.![]()
Maar die 'iemand', wie is dat dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kunstwerken zijn toch altijd eigen maaksels... van iemand dan.
Enige aanvullende informatie die ik bij de opgave kan geven:quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:26 schreef Gajus het volgende:
Qua kunststroming houd ik het op Art Brut Barbare.![]()
Het ging toch om de titel?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:29 schreef Gajus het volgende:
[..]
Maar die 'iemand', wie is dat dan?jij?
"mood swing" dusquote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
- Het is een momentopname waarin overgang van negatieve vibes naar positieve ontstaat.
Juist, dat soort suggesties wil ik graag horen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:36 schreef Gajus het volgende:
Titelsuggesties:
"het stralend oog"
"het vurige oog"
"oog en blik"
Nee niet eens.quote:
ontlading -> "decontraction"quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Was meer een ontlading van onnodige negatieve invloeden....
Hmm, zo swingend is ie niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:46 schreef Gajus het volgende:
Of "eye swing" wat hetzelfde klinkt als "I swing"
ik ben duidelijk geen liefhebber van ellenlange titels
Ahaa, dat is handig, hoef ik die vertaling alvast niet meer op te zoeken.quote:
Voor mij ook wel zo zoetjesaan. Ehm...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:59 schreef Gajus het volgende:
AE-tje, het wordt zoetjesaan tijd om te overwegen te gaan slapen. Voor mij althans.
btw, morgen rond deze tijd verwacht ik Parijs gepasseerd te zijn
Een verbastering van " I'm all alive and kicking " begrijp ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
"Eye'm alEyeve & kEyecking"
Klopt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 05:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Een verbastering van " I'm all alive and kicking " begrijp ik.![]()
Go Go AR!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2Os, wil je mij een schop onder m'n kont geven???
Ik zit weer gruwelijk te klooien....
Tis maar goed dat Fok zo offline gaat...
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Go Go AR!
subtiel schopje geef
Je kunt het!
De werken die ik van je gezien heb zijn veelbelovend.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2Os, wil je mij een schop onder m'n kont geven???
Ik zit weer gruwelijk te klooien....
Tis maar goed dat Fok zo offline gaat...
Nou, ik wou eigenlijk een film gaan kijken, waar ik nu de 3dvdbox van heb..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:39 schreef Augustina het volgende:
AR! Gooi jij er een nieuwe opgave tegen aan?
Welterusten Augustina.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef Augustina het volgende:
Maar ik duikel mijn bed in, AE. Nog een fijne avond allemaal!
In ordnung.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:03 schreef Otherside het volgende:
Ok, jullie je zin:
La Musa Metafisica, 1917 - Carlo Carrà
Mail naar forum@fok.nl dat je voor de nick Do2 een nieuw wachtwoord wenst. En al sal reg kom.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:32 schreef Otherside het volgende:
Naar wie of wat moet ik mijn email sturen om z.s.m. een nieuw wachtwoord te regelen?
Op passmailer is namelijk nooit een reactie gekomen en ik begin "De-oneven-2" nu toch wel een beetje te missen...Dus kom maar op met die alternatieven...
Dat jij zo lief bent geweest om me 't emailadres al een keer eerder te geven, weet ik nog wel...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:43 schreef Augustina het volgende:
[..]
Mail naar forum@fok.nl dat je voor de nick Do2 een nieuw wachtwoord wenst. En al sal reg kom.Maar dat wist je al, toch?
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef Z het volgende:
Bestaat het e-mail adres nog wel waarmee je DO2 geregistreerd hebt?
Ja, en al die meiden vallen ervoor...quote:Op maandag 6 juni 2005 05:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
OH, zie ik daar een piemel onderin het plaatje??
Dan is het nu nog slechts een kwestie van daadwerkelijk doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:20 schreef Otherside het volgende:
[..]
Dat jij zo lief bent geweest om me 't emailadres al een keer eerder te geven, weet ik nog wel...
Het emailadres zelf was ik daarentegen al-lang weer vergeten...
Nogmaals dank, dus..
Al gebeurd.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:22 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dan is het nu nog slechts een kwestie van daadwerkelijk doen.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:33 schreef Augustina het volgende:
AR, ik moet bekennen dat ik jou ook een beetje mis op dit topic, hoor.
Dat lijkt me nu wel een cool idee!!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Augustina het volgende:
Het is nou eenmaal zo. Nog even en ik open er een topic over op Klaagbaak.![]()
Nou, volgens mij heb ik het laagste postaantal van alle modsquote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef Augustina het volgende:
Je zult versteld staan hoe well-known je bent.
je hebt mail
Waar ligt dat dan aan?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb ik het laagste postaantal van alle mods
Ja, je hebt wel een beetje gelijk met je mail..
En wat te doen met het bier?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dank u. Dank u.
Handtekeningen volgen straks wellicht nog...
De bloemen mag u houden...
Ik raad geen piemelsquote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef Augustina het volgende:
Gaat er nog iemand raden naar dat schilderij van Do2 vandaag?
Hmz...Grmbl...Pfrt...Uche...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw kunst Do2???
Ik dacht dat je moeder was.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:09 schreef Augustina het volgende:
Echt niet, ik raak in de war van piemels.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:09 schreef Augustina het volgende:
Echt niet, ik raak in de war van piemels.
Ik zou nooit een dame vergeten Do2quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik had 'm ook geplaatst voor de dames, natuurlijk.
We moeten de dames niet vergeten, he...
Nu ja, ik sta alweer een tijdje droog, AR...quote:
Het is geen onaardige piemel...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik had 'm ook geplaatst voor de dames, natuurlijk.
We moeten de dames niet vergeten, he...
Hmm, schop onder je kont nodig jongeman??quote:Op maandag 6 juni 2005 20:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik sta alweer een tijdje droog, AR...
Ik heb het de afgelopen weken druk gehad...
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, schop onder je kont nodig jongeman??
Ben ik er eindelijk..., wordt ik genegeerd....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:14 schreef Augustina het volgende:
Ik ben ineens icoonloos is mij opgevallen.
Negeert de piemelvraag
Oh, toch niet.
Ohw ik had het over de piemel van die "piemel" .quote:Op maandag 6 juni 2005 20:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is een keurige piemel...
Hij spreekt ook met 2 woorden, en zo...
Valt wel mee hoor, ik voel ze liever....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij kan volgens mij nog u-ren over piemels doorgaan, AE...
Welnee, ik weet mijn lusten prima te beheersen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ik het topic naar SEX moet schoppen, dan geef maar een gil he
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik voel ze liever....
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als het een beetje mee zit, houd ik deze week wat tijd over...
Maar het viel mee gelukkigquote:...om te schilderen...
Daar zal ik dan ook zeker gebruik van maken...
Ik heb dat ook al eens geprobeerd, maar nog niks ontvangen in mijn mail.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Augustina het volgende:
Do2, ik wil wel eens werk van je zien. Zou dat kunnen?
En als dat kan Do2, wil je mij dan een Cc-tje sturen....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Augustina het volgende:
Do2, ik wil wel eens werk van je zien. Zou dat kunnen?
Huphup, mailen jij!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh jee...
Dat is je gerade!!! Anders gaan we je bierglazen ingooien!!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat doe ik niet meer vandaag, hoor.
Deze week ontvangen jullie allemaal een mailtje van me... Beloofd!
Ik teken alleen maar, niet zo'n gesmeer met al die verf en alles.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:27 schreef Augustina het volgende:
Cioran, schilder jij ook?
Is Beck hier??quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga woensdag naar een concert...
Beck... M'n broer wilde persé dat ik meeging...
Veegt zweet van 't voorhoofd...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
dan heb ik het over schilderen he... met zijn 3en
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ik teken alleen maar, niet zo'n gesmeer met al die verf en alles.
Do2 en ik hebben veel overeenkomsten..., maar qua schilderstijl opmerkelijk weinig geloof ik...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR en Do2... wellicht kunnen wij een keer een trio doen?
dan heb ik het over schilderen he... met zijn 3en
Hmm, leek me ook wel leuk om een keer te zienquote:
Verschillende stijlen is juist leuk... en een ideale gelegenheid om elkaar eens flink wat schoppen onder de kont te geven.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Do2 en ik hebben veel overeenkomsten..., maar qua schilderstijl opmerkelijk weinig geloof ik...
Toch Do2?? Of zeg ik dat verkeerd???
Achja, maakt misschien ook niks uit voor een trio
Jaquote:Op maandag 6 juni 2005 20:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Verschillende stijlen is juist leuk... en een ideale gelegenheid om elkaar eens flink wat schoppen onder de kont te geven.
Dan stuur je je broer toch met AR op pad.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo op concerten...
Mij te druk...
Dat kloptquote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij ken je me nog niet zo goed.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar jij mij ook niet toch???
Alhoewel..., als je alle BdT mee gelurkt hebt...
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef cioran63 het volgende:
'Hot Spot' is een goed schilderij, op je site, AR. Maar dat terzijde.
2003 staat erbij, zo oud is dat toch niet? Maar je site bijhouden is wel erg belangrijk, ja, om niet te zeggen van levensbelang. Of het moet je verder niks kunnen schelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is oud..., erg oud....
Maar dankjewel Cioran!![]()
M'n hele site loopt hopeloos achter trouwens....
En er staat een hoop troep op waarvan ik nog steeds niet besloten heb of ik die er nou af moet halen, of gewoon maar laten staan...
Nu ja, oud is relatief natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef cioran63 het volgende:
[..]
2003 staat erbij, zo oud is dat toch niet? Maar je site bijhouden is wel erg belangrijk, ja, om niet te zeggen van levensbelang. Of het moet je verder niks kunnen schelen.
Ja, daar zijn we allemaal begonnen, op ons jongenskamertje. Maar heeft het dan niet veel meer met je recente werk te maken? Ik denk dat ik het een goed schilderij vind (afgezien van het feit dat het wat doet denken aan Freud, in manier van schilderen en raar perspectief) omdat het niet nadrukkelijk een soort surrealistisch idee wil verbeelden, wat ik wel zie bij een paar andere werken op je site. Is dat de richting waarin je nu werkt? Ik bedoel, een soort surrealisme?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, oud is relatief natuurlijk
Maar in 2002/2003 ben ik zo'n beetje begonnen met schilderen. Vandaar dat ik het oud vind. Het schilderij wat jij noemt is het eerste werk wat ik maakte nadat ik een eigen atelierruimte gekregen had. Het handjevol schilderij die ervoor kwamen zijn nog op m'n slaapkamervloer gemaakt![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal begonnen, op ons jongenskamertje. ...
Zo dan AE??quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal begonnen, op ons jongenskamertje. (M/V)
UHmm, 'een soort surrealisme' is misschien wel de beste omschrijving denk ik....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal begonnen, op ons jongenskamertje. Maar heeft het dan niet veel meer met je recente werk te maken? Ik denk dat ik het een goed schilderij vind (afgezien van het feit dat het wat doet denken aan Freud, in manier van schilderen en raar perspectief) omdat het niet nadrukkelijk een soort surrealistisch idee wil verbeelden, wat ik wel zie bij een paar andere werken op je site. Is dat de richting waarin je nu werkt? Ik bedoel, een soort surrealisme?
Eh, ja, jongenskamers hebben meisjes ook hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
UHmm, 'een soort surrealisme' is misschien wel de beste omschrijving denk ik....
Maar ik weet niet precies wat ik er over moet zeggen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |