In de sluittopic van deel 11 staat "the falls of the Clyde" als titel genoemd. Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
hoho, ik ben het nog niet eens over de titel!
Niks, hij's goed!!quote:
Maar de titel "to nite" zul jij niet gauw vergeten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niks, hij's goed!!
Maar moest het zelf nog ff nakijken, want ik was de titel alweer vergeten
Anyway, Gajus is 'm!!
Nee, ik werd aan de praat gehoudenquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Neem jij je computer tegenwoordig mee naar bed, AR?
Het grenst eraan. Ik zit volgend week in Maleisië (quasi beroepshalve).quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik gok op India...
AR, ondanks de korte nacht die jou resteert, welterusten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, dit zegt mij dus helemaal niks...
dus ik ga maar eens naar bed toe, weltrusten allemaal
Welterusten!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, dit zegt mij dus helemaal niks...
dus ik ga maar eens naar bed toe, weltrusten allemaal
Maleisie! Mooi land!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het grenst eraan. Ik zit volgend week in Maleisië (quasi beroepshalve).
On topic, maar hier voel ik mij echt thuis:
[afbeelding]
Liever niet ... ik reis met een charmant gezelschap.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou zo met je meegaan, maar m'n huidige saldo laat het helaas niet toe,.
Ongetwijfeld, maar zelfs jij kunt die charmes niet evenaren. Geen enkele man trouwens.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan ook heel charmant zijn, hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |