Janet Dawson is niet de schilderes van het plaatje van de te raden titel Gajus.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:58 schreef Gajus het volgende:
Na enig spitwerk in het kunstenaarsregister stuit ik op ene Janet Dawson, Australische geboren in 1935.
Ter illustratie plaats ik een van haar werken:
[afbeelding]
maar het lukt mij niet het door AE aangereikte werk te attribueren aan genoemde schilderes.
off topic: ik ga mij nu storten op mijn huishoudelijke taken ... tot vanavond.
Dat kan ik niet doen AR, 'k ben van peace enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
AE....
schiet mij maar lek hoor, ik krijg die opgave van je echt niet gevonden
Perfect correct Gajus.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:14 schreef Gajus het volgende:
AR, dit keer overtref ik jou als speurneus.![]()
Het schilderij draagt de titel "The Horse Race" en is geproduceerd door Judy Hall Grieve.
Ik gun het je van harte Gajusquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:14 schreef Gajus het volgende:
AR, dit keer overtref ik jou als speurneus.![]()
Het schilderij draagt de titel "The Horse Race" en is geproduceerd door Judy Hall Grieve.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:55 schreef Gajus het volgende:
Ja, in mijn volgende post komt mijn nieuwe opgave. Maar eerst iets anders.
In de vorige topic hadden wij het over posters. Naderhand, bij het updaten van mijn geheugen, herinnerde ik mij een gebeurtenis. Een anecdotische gebeurtenis die wel past in deze context.
In mijn studententijd gaf ik bijles o.a. wiskunde aan een Zodiakkaans gymnasiummeisje, dochter van een kunsthandelaar. Op een dag werd mijn leerlinge opgehaald door haar moeder en haar ca. zes jaar oude zusje. Terwijl ik met de moeder de financiën afwikkelde, blikte het zusje wat rond. "Die poster is van Renoir", merkte zij op. "Goh, wat goed dat jij dat weet", reageerde ik met oprechte verbazing. "Ach ... ", zei zij relativerend, "bij ons thuis hangt ook een Renoir ... maar die is wel echt."
Huh? Ben je ziek ofzo?quote:Op zondag 17 april 2005 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zit aan de cola.
Nu je het zegt... was me nog niet opgevallen dat er tekst staat onderaan het plaatje.quote:Op zondag 17 april 2005 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hoeft trouwens niet te zoeken, hoor. Het antwoord staat er gewoon.
Jaja, wrijf het er maar in dat ik dat niet ben...quote:Op zondag 17 april 2005 00:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook enorm ervaren, he.
Ja dank, zo is het een makkie.quote:Op zondag 17 april 2005 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er staat Alvarez, AE.
Zo, dat scheelt jou weer werk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |