Dat zou zomaar eens kunnen, Z.quote:Zou het niet iets van Braque kunnen zijn?
Z zit op het goede spoor, het is inderdaad Braque.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Braque lijkt me ook wat ver gezocht..maar ik weet het gewoon echt niet.
Gajus, geef eens een hintje ofzo.
Ik denk niet direct aan 't Cubisme als ik aan Braque denk, hoor.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Bij Braque denk jij aan het Cubisme, maar is ontstaan rond 1910.
Dit is Braque anno 1906, zie signatuur.
Argh! Ik ken dat "schilderij" wel...quote:Op donderdag 4 november 2004 17:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is zeker niet stiekem van Hockney?
En ook die nietquote:Op donderdag 4 november 2004 19:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ook niet van Hamilton, ofzo?
Ja,
ik ben nu gewoon met namen aan het strooien, hoor.
Ik ken de beste man niet..., ik heb wel eens gehoord dat Michael jordan graag een balletje opgooit...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hamilton speelt ook graag basketbal, zie ik.
Nee,quote:Op donderdag 4 november 2004 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ben je nog aan het zoeken Do2???
Oh, de Cosby Show is begonnen, ben over een half uurtje terug
Oh jee...., als we daar op moeten wachtenquote:Op donderdag 4 november 2004 20:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee,
niet echt eigenlijk.
Ik heb besloten om op het "Oh ja!" moment te wachten.
De Cosby Show...Tja, waarom ook niet.
Haha, wel vermakelijk voor mijquote:Op donderdag 4 november 2004 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het vervelende is dat ik dat stomme ding wel ken,
maar het echt nergens kan vinden.
Bah!
Jazeker moet je het in de Pop-art hoek zoeken, je zou inmiddels moeten weten dat ik een groot zwak voor de popart heb...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zit ik wel in de goede hoek te zoeken?
Dat wil zeggen; Moet ik het in de pop-art hoek zoeken, of niet?
Ja, ik vind het ook maar stilletjes hier...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waar zijn de hulptroepen als je ze nodig hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |