goh, je meent het.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:31 schreef Z het volgende:
Dit is nou een abstract schilderij Troel.
Ja AR > Betitel Be Titel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Francis Bacon!!!
PS
@Troel.., BBT????
Was geen leuk grapje...quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:50 schreef Z het volgende:
Het was maar een garpje Troel
Deze schildeer is misschien wel mijn favoriete. Maar daar heb je niet echt veel aan denk ik. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij niet eerder is langsgekomen.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:14 schreef Troel het volgende:
Leuke anekdote
Troel krijgt een leuk idee... Schelpenzand verwerken in een schilderij om de boel wat korrelig te krijgen.
Maar als Troel thuis komt, bedenkt ze dat ze geen schelpenzand heeft. Ze heeft ook geen zin om het alsnog te halen.
Plots herinnert ze zich de zakken zout die er nog liggen. Vol goede moed mengt ze de zout met de verf.
Stomme trut! Je gaat toch geen zou in de verf doen! Het zout neemt de vloeistof op
Een beschilderd stuk steen zou ook een schilderij zijn Troelquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:21 schreef Z het volgende:
Is dat een schilderij AR of een beschilderd stuk steen ofzo?
Was je bier op???quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik drinkt nooit meer wijn...
Ik bedoelde Z dus, geen Troelquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een beschilderd stuk steen zou ook een schilderij zijn Z
Maar zover ik weet is dit schilderij gewoon op doek gemaakt.., maar weet het niet zeker hoor
Je mag rustig zeggen dat je met je gedachten bij mij zat hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |