Hoezo grapjes?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:54 schreef JAM het volgende:
Ik plaats een TVP'tje omdat ik altijd moet lachen om de grapjes in dit topic.
Mijn leven is als een vulkaan, Gajus. Ik lig rokend in de zon en de mensen zeggen 'Kijk, hij werkt.'quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoezo grapjes?![]()
Als het leven vergeleken wordt met een ui, dan is dat geen grap maar een diep doorleefde gedachte.
Ik vermoed dat die mensen ook zeggen 'Proef eens, die JAM smaakt naar gerookte paling'.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:18 schreef JAM het volgende:
Mijn leven is als een vulkaan, Gajus. Ik lig rokend in de zon en de mensen zeggen 'Kijk, hij werkt.'
Het doet me denken aan een gesprek dat ik met mijn moeder had toen ik een jaartje of zeven was en in bad zat.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die mensen ook zeggen 'Proef eens, die JAM smaakt naar gerookte paling'..
Dat komt omdat je er steeds stiekem naar zit te streven, Do.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik haat perfect!
Kutjes met ingegroeide schaamhaartjes. Olé.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:54 schreef Seborik het volgende:
Dingen met foutjes zijn nu eenmaal sexy.
Ik dacht aan wat anders, maar het is algemeen bekend dat de flamenco schadelijk is voor de volksgezondheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Kutjes met ingegroeide schaamhaartjes. Olé.
Ik streef naar de perfecte imperfectie...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er steeds stiekem naar zit te streven, Do.
Pure zelfhaat.![]()
Kijk, daar was ik al bang voor!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik streef naar de perfecte imperfectie...
Ook groente met rotte plekjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik haat groente!
Ja, sodeju, daar heb je het al.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik haat groente!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |