Hoezo grapjes?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:54 schreef JAM het volgende:
Ik plaats een TVP'tje omdat ik altijd moet lachen om de grapjes in dit topic.
Mijn leven is als een vulkaan, Gajus. Ik lig rokend in de zon en de mensen zeggen 'Kijk, hij werkt.'quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoezo grapjes?![]()
Als het leven vergeleken wordt met een ui, dan is dat geen grap maar een diep doorleefde gedachte.
Ik vermoed dat die mensen ook zeggen 'Proef eens, die JAM smaakt naar gerookte paling'.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:18 schreef JAM het volgende:
Mijn leven is als een vulkaan, Gajus. Ik lig rokend in de zon en de mensen zeggen 'Kijk, hij werkt.'
Het doet me denken aan een gesprek dat ik met mijn moeder had toen ik een jaartje of zeven was en in bad zat.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die mensen ook zeggen 'Proef eens, die JAM smaakt naar gerookte paling'..
Dat komt omdat je er steeds stiekem naar zit te streven, Do.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik haat perfect!
Kutjes met ingegroeide schaamhaartjes. Olé.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:54 schreef Seborik het volgende:
Dingen met foutjes zijn nu eenmaal sexy.
Ik dacht aan wat anders, maar het is algemeen bekend dat de flamenco schadelijk is voor de volksgezondheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Kutjes met ingegroeide schaamhaartjes. Olé.
Ik streef naar de perfecte imperfectie...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er steeds stiekem naar zit te streven, Do.
Pure zelfhaat.![]()
Kijk, daar was ik al bang voor!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik streef naar de perfecte imperfectie...
Ook groente met rotte plekjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik haat groente!
Ja, sodeju, daar heb je het al.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik haat groente!
in ieder geval een flink verlengstuk van de libidoquote:
Klinkt bekend inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef Gellius het volgende:
Dit is een soort babbeltopic met grapjes en af en toe een plaatje, dat naar keuze straal genegeerd danwel verhit verdedigd kan worden, du_ke. Je kent dat wel.
watch out, the world's behind you, DO2.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ansichtkaarten, piemels, overleden computers, nieuwe gezichten..
Waar ben ik?
Alleen maar omdat hij niet zo goed kon schilderen? Je kan die man ook gewoon in zijn of haar waarden laten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:33 schreef Gellius het volgende: Ik heb het altijd een vreselijke kerel gevonden.
Ik wist het wel, ik wist het wel. Altijd die smerige niet-rokers, volledig mesjogge allemaal. Getuigd weer van geen enige nesjomme. Ik steek er nog eentje op G!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:33 schreef Gellius het volgende:
Ik herken die penseelvoering uit duizenden, JAM. Hitler was overigens één der meest vooraanstaande niet-rokers, wist je dat? Ik heb het altijd een vreselijke kerel gevonden.
Nee, ze houdt hem voor iemand anders vast.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:06 schreef Gellius het volgende:
Maar ze rookt, JAM. Ze róókt! Waarschijnlijk om snel die pondjes eraf te roken die ze door testoppen
erbij had gekregen.
Dus dit is het gymnasiummeisje??? Mwoehahahahahaha.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:57 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zelf meer van de verzenuwde erotiek en de subtiele tortuur:
[afbeelding][afbeelding]
Dit krijg je nou wanneer het tuig van dequote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ansichtkaarten, piemels, overleden computers, nieuwe gezichten..
Waar ben ik?
Nouquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:00 schreef JAM het volgende:
Ik word depressief van dikke vrouwen.
Ik ben er aan onderdoor gegaan, Gellius. Geestelijk kapot...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:18 schreef Gellius het volgende:
Ha die Ollie. Dus hièr heb jij je verstopt tegenwoordig! Kon je het geklier in RJP niet meer aan?
Hm, dat wordt lastig hoor. Dat wordt dan een wel heel klein Marokkaantje.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:50 schreef Gellius het volgende:
Dit prachtige schilderij is denk ik prima om te shoppen tot mevrouw Verdonk met een onwillig Marokkaantje in de armen.
Altijd prettig als 'n ander weet hoe ik me als toeschouwer dien op te stellen. Dat scheelt mij weer een hoop denkwerk. Eigenlijk hoef ik op deze manier zelfs niet eens meer naar een museum te gaan, ouwe Kulturkammerheer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je draait het om, Gellius. Het vergt fantasie om er iets mee te kunnen, als toeschouwer.
En nee, het is zeker geen Griek. Het ligt veel dichter bij huis.
Ach, ik help graag waar ik dat kan, ouwe zuurpruim.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Altijd prettig als 'n ander weet hoe ik me als toeschouwer dien op te stellen. Dat scheelt mij weer een hoop denkwerk. Eigenlijk hoef ik op deze manier zelfs niet eens meer naar een museum te gaan, ouwe Kulturkammerheer.
Gewoon de kift dat die twee elkaar aardig vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:02 schreef Gellius het volgende:
Mijn God, het wordt weer een Janneke Brinkmantopic hoor.
Nûjunnûtzegt, een scheutje zodiakk zou er wel ingaan nu. Precies nu, ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mis alleen zodiakk nog...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:08 schreef Gajus het volgende:
[..]
Gewoon de kift dat die twee elkaar aardig vinden.
Do2 evolueert wellicht in Eventjes 2
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:37 schreef OllieA het volgende:
Zeg JAM, waar blijft dat topic?
Alles met een dikke knipoog, Troel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:37 schreef Troel het volgende:
Nou, wat een gezelligheid toch allemaal hier...
Sommige dingen zijn zelfs met een knipoog niet leuk Do2quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Alles met een dikke knipoog, Troel..
Ja, het gaat wel lekker ja.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:36 schreef Z het volgende:
En; lekker aan het pielen Troel?
Volledigheidshalve, de titel luidt "Reve 2003" en de maakster heet Anneke van Brussel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:36 schreef Z het volgende:
Die plaat van Gajus, dat is natuulijk Reve. Een de schilder? An Marcus?
Omdat de zon zo lekker schijnt:quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:21 schreef Gajus het volgende:
Z, hierbij geef ik jou het estafettestokje door.hier fungeert de vork als estafettestok
Dat moet ook niet het uitgangspunt zijn, Troel...quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:09 schreef Troel het volgende:
Tering, het valt nog niet mee om wat moois te maken
Nouja, ik moet het uiteindelijk wel mooi vinden vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat moet ook niet het uitgangspunt zijn, Troel...
whehehe, ik kan gewoon niet beterquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:48 schreef Gellius het volgende:
Kunst met een dikke knipoog! Dat vind ik altijd mooi om te zien.![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:56 schreef Gellius het volgende:
Ik zal het nog even kort uitleggen: de bedoeling is dus dat jullie nu de titel van het schilderij raden. En de maker, dat is wel zo netjes, om die er even bij te vermelden - hoewel er ook een stroming van kunstliefhebbers is die dat soort details niet van zo heel er veel belang vindt, maar daar hoor ik dus niet niet bij.
Bij wijze van opkontje wil ik wel prijsgeven dat het hier om een Italiaanse meester gaat.
Nee, jij maakt ...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:24 schreef Troel het volgende:
Ik vind dat van jou maar een raar schilderij Z.
Die ze PC was toch stuk?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
WAAR IS AR?
Nu ja... de PC..quote:IN een geheel ander topic, op vrijdag 18 maart 2005 10:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar vertel eens; hoe staat het met de PC?
Nee een neppequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is dit een echte Troel???
SHIT!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee een neppe
Maar het stokje ligt bij AR
Nee, daar trappen we niet inquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vandaag geen tijd om te zoeken hoor
Yepquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een echte AR?
Was idd mijn eerste idee; iets van Do2 te plaatsen...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, daar trappen we niet in![]()
Ik weet het niet
Het is er zeker geen van Do2 he
Google met trefwoord "Paul Klee" leidt tot "Ancient Sound". een titel die ik niet kan plaatsen, btwquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, het is Klee.
Correct.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:47 schreef Gajus het volgende:
[..]
Google met trefwoord "Paul Klee" leidt tot "Ancient Sound". een titel die ik niet kan plaatsen, btw
Of je haar kent?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken dat enge mens ergens van...
Kan dat, Gajus? Is ze bekend?
Correct, maar jouw toelichting op het schilderij bevat enige slordigheden. De titel luidt "Bertha van Antwerpen" en het is geïnspireerd op de Deense actrice Astrid Nielsen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:11 schreef Gellius het volgende:
Een wat volkse vrouw, zoals Ollie ze graag ziet, uit de renstal van Pyke Koch, zou ik zeggen.
De titel is Bertha uit Antwerpen. Het is een later opgetuigd portret van de duitse actrice Asta Nielsen, lees ik hier . Nooit geweten
Ik kan mij niet voorstellen dat Gellius zich verlaagt tot volksmeisjes, stripboeken e.d..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
... Ik zat meer aan een stripboek te denken...
Ja.., daar heb je ook wel een puntje te pakken....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:58 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat Gellius zich verlaagt tot volksmeisjes, stripboeken e.d..![]()
Nou, ik ga zo ook slapenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef Gellius het volgende:
Dit is een werkje van een Tsjechische kunstenaar, mensen. Maar kom, een tussentiteltje kàn, want ik ga even slapen.
... en een lekker volksmeisje laat jou ook niet onberoerd. Maar dergelijke gevoelens zul jij niet op het Forum etaleren.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:34 schreef Gellius het volgende:
Overigens ben ik een groot liefhebber van strips, Gajus. Wat zullen we nou beleven.
....uhmmmmm.... tja.......quote:Op zondag 20 maart 2005 14:25 schreef Troel het volgende:
Ik zat meer te denken richting Roy Liechtenstein ofzo, maar dat is het ook weer neit
nee, maar die doet strips!quote:Op zondag 20 maart 2005 14:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
....uhmmmmm.... tja.......
Volgens mij lijkt het daar niet echt op Troel.., not even close!!
Très bien, Gajus!quote:Op zondag 20 maart 2005 18:14 schreef Gajus het volgende:
De maker is Josef Vachal en de titel luidt Ruce.
gevonden door filatelistisch gespit ... en nu hoogste tijd voor het culinaire gebeuren
quote:
Even inspired by mystical sources from the past century, and inspired by the woodcuts of Paul Gauguin, Vachal's work remained decisively modern in its approach, not directed by any trends but rather by Vachal's instinct. Not fully-schooled, largely self-taught, there was no one really like Vachal before: his oil paintings, water-colours, and wood-carvings containing elements of sarcasm and irony, with his subjects charged, rough-edged, and blunt. Especially his use of colour was incredibly original, a palette that crossed hues and themes that normally would clash, not mix.
Maar dan mogen wij op zijn minst verwachten dat jij een toelichting geeft op jouw ogenschijnlijk voordringgedrag.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:51 schreef Gellius het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn: ...
Ik mag toch aannemen dat je hier geen toelichting voor nodig hebt Gajus..quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef Gajus het volgende:
[..]
Maar dan mogen wij op zijn minst verwachten dat jij een toelichting geeft op jouw ogenschijnlijk voordringgedrag.![]()
en/of een toelichting op dit breiwerkje zal ik ook waarderen.
Ja daag, nee, ik wil de volgende niet doen. Ik hield al expres mijn mondquote:Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Troel, roep maar!
Je hoeft de volgende niet te doen, want Gajus is eigenlijk aan de beurtquote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja daag, nee, ik wil de volgende niet doen. Ik hield al expres mijn mond![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja daag, nee, ik wil de volgende niet doen. Ik hield al expres mijn mond![]()
Heb jij ff pechtquote:Op zondag 20 maart 2005 22:28 schreef Gellius het volgende:
[..]Ik plaats hem no-ta-bè-ne voor jou, Troel
.
Getiteld "Painting on canvas" van TroyLichtenstein.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:43 schreef Gellius het volgende:
Wees jij anders de wijste, Gajus. Kunnen we verderder.
Met peren.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:02 schreef OllieA het volgende:
Lichtenstein is kut.
sorry, was in bed gekropenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:01 schreef Gajus het volgende:
[..]
Getiteld "Painting on canvas" van TroyLichtenstein.
van mij mag een vrouw best weigerachtig zijn, maar het moet niet hardnekkig zijn.
Ik herinner mij vaag dat standbeeldje gezien te hebben tijdens de Elfstedentocht, bij de passage van Balk.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:49 schreef Gellius het volgende:
Een standbeeldje maar eens vandaag ...
Zo'n contactgestoorde kunstenaar, die alleen nog maar gezien is met een kop koffie voor z'n gezicht..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie?
Prima plan!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:02 schreef Gellius het volgende:
Gooi jij er anders nog es een verse schijf in, AR.
Wel #$%^%$*quote:
Zo zou het over mij kunnen gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zo'n contactgestoorde kunstenaar...
Achja, gewoon een dierbare fokker voor mij
Ken je haar??
nee hoor, valt best mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:53 schreef Gellius het volgende:
Betekent dit dan ook dat je 'best wel een gek mens' bent, troel?
Een klein stempeltje is bij lange na niet genoeg Troel...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:03 schreef Troel het volgende:
[..]
nee hoor, valt best mee.
Maar ik heb wel een stempeltje contactgestoord![]()
Whehehehe... Ik weet niet hoe groot het stempeltje is, maar ik had soms gewild dat het kleiner was.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een klein stempeltje is bij lange na niet genoeg Troel...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Copyright? Waarop? De ondertiteling?
Ondanks de ruim 300 Google-hits op het trefwoord "Bea Arthur", ontbreekt dat ene portret.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dat portret van Bea Arthur moet toch te vinden zijn, lijkt me.
*zucht van verlichtingquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef Gajus het volgende:
Robert Heindel met "Portrait of Bea Arthur"
Volgens mij moeten we zelfs iets verder terug, Gelliusquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:17 schreef Gellius het volgende:
Ach, om dat éne borstje nu gelijk tot een geheel naakte dame te promoveren. Hoewel ze er zelf ook wel een tikkeltje van lijkt te blozen. Ik denk aan de jaren dertig-veertig.
Ik ga ook voor Frankrijk. Mevrouw heeft een decadent frans smoeltje...quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ik zit samen met Do2 in het zuiden
Ik gok op Frans..
Precies, die gedachte had ik ook!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Frankrijk. Mevrouw heeft een decadent frans smoeltje...
Parijs? Vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |