Een klein stempeltje is bij lange na niet genoeg Troel...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:03 schreef Troel het volgende:
[..]
nee hoor, valt best mee.
Maar ik heb wel een stempeltje contactgestoord![]()
Whehehehe... Ik weet niet hoe groot het stempeltje is, maar ik had soms gewild dat het kleiner was.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een klein stempeltje is bij lange na niet genoeg Troel...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Copyright? Waarop? De ondertiteling?
Ondanks de ruim 300 Google-hits op het trefwoord "Bea Arthur", ontbreekt dat ene portret.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dat portret van Bea Arthur moet toch te vinden zijn, lijkt me.
*zucht van verlichtingquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef Gajus het volgende:
Robert Heindel met "Portrait of Bea Arthur"
Volgens mij moeten we zelfs iets verder terug, Gelliusquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:17 schreef Gellius het volgende:
Ach, om dat éne borstje nu gelijk tot een geheel naakte dame te promoveren. Hoewel ze er zelf ook wel een tikkeltje van lijkt te blozen. Ik denk aan de jaren dertig-veertig.
Ik ga ook voor Frankrijk. Mevrouw heeft een decadent frans smoeltje...quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ik zit samen met Do2 in het zuiden
Ik gok op Frans..
Precies, die gedachte had ik ook!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Frankrijk. Mevrouw heeft een decadent frans smoeltje...
Parijs? Vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |