Die ze PC was toch stuk?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
WAAR IS AR?
Nu ja... de PC..quote:IN een geheel ander topic, op vrijdag 18 maart 2005 10:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar vertel eens; hoe staat het met de PC?
Nee een neppequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is dit een echte Troel???
SHIT!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee een neppe
Maar het stokje ligt bij AR
Nee, daar trappen we niet inquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vandaag geen tijd om te zoeken hoor
Yepquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een echte AR?
Was idd mijn eerste idee; iets van Do2 te plaatsen...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, daar trappen we niet in![]()
Ik weet het niet
Het is er zeker geen van Do2 he
Google met trefwoord "Paul Klee" leidt tot "Ancient Sound". een titel die ik niet kan plaatsen, btwquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, het is Klee.
Correct.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:47 schreef Gajus het volgende:
[..]
Google met trefwoord "Paul Klee" leidt tot "Ancient Sound". een titel die ik niet kan plaatsen, btw
Of je haar kent?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken dat enge mens ergens van...
Kan dat, Gajus? Is ze bekend?
Correct, maar jouw toelichting op het schilderij bevat enige slordigheden. De titel luidt "Bertha van Antwerpen" en het is geïnspireerd op de Deense actrice Astrid Nielsen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:11 schreef Gellius het volgende:
Een wat volkse vrouw, zoals Ollie ze graag ziet, uit de renstal van Pyke Koch, zou ik zeggen.
De titel is Bertha uit Antwerpen. Het is een later opgetuigd portret van de duitse actrice Asta Nielsen, lees ik hier . Nooit geweten
Ik kan mij niet voorstellen dat Gellius zich verlaagt tot volksmeisjes, stripboeken e.d..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
... Ik zat meer aan een stripboek te denken...
Ja.., daar heb je ook wel een puntje te pakken....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:58 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat Gellius zich verlaagt tot volksmeisjes, stripboeken e.d..![]()
Nou, ik ga zo ook slapenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef Gellius het volgende:
Dit is een werkje van een Tsjechische kunstenaar, mensen. Maar kom, een tussentiteltje kàn, want ik ga even slapen.
... en een lekker volksmeisje laat jou ook niet onberoerd. Maar dergelijke gevoelens zul jij niet op het Forum etaleren.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:34 schreef Gellius het volgende:
Overigens ben ik een groot liefhebber van strips, Gajus. Wat zullen we nou beleven.
....uhmmmmm.... tja.......quote:Op zondag 20 maart 2005 14:25 schreef Troel het volgende:
Ik zat meer te denken richting Roy Liechtenstein ofzo, maar dat is het ook weer neit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |