Sommige dingen zijn zelfs met een knipoog niet leuk Do2quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Alles met een dikke knipoog, Troel..
Ja, het gaat wel lekker ja.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:36 schreef Z het volgende:
En; lekker aan het pielen Troel?
Volledigheidshalve, de titel luidt "Reve 2003" en de maakster heet Anneke van Brussel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:36 schreef Z het volgende:
Die plaat van Gajus, dat is natuulijk Reve. Een de schilder? An Marcus?
Omdat de zon zo lekker schijnt:quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:21 schreef Gajus het volgende:
Z, hierbij geef ik jou het estafettestokje door.hier fungeert de vork als estafettestok
Dat moet ook niet het uitgangspunt zijn, Troel...quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:09 schreef Troel het volgende:
Tering, het valt nog niet mee om wat moois te maken
Nouja, ik moet het uiteindelijk wel mooi vinden vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat moet ook niet het uitgangspunt zijn, Troel...
whehehe, ik kan gewoon niet beterquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:48 schreef Gellius het volgende:
Kunst met een dikke knipoog! Dat vind ik altijd mooi om te zien.![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:56 schreef Gellius het volgende:
Ik zal het nog even kort uitleggen: de bedoeling is dus dat jullie nu de titel van het schilderij raden. En de maker, dat is wel zo netjes, om die er even bij te vermelden - hoewel er ook een stroming van kunstliefhebbers is die dat soort details niet van zo heel er veel belang vindt, maar daar hoor ik dus niet niet bij.
Bij wijze van opkontje wil ik wel prijsgeven dat het hier om een Italiaanse meester gaat.
Nee, jij maakt ...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:24 schreef Troel het volgende:
Ik vind dat van jou maar een raar schilderij Z.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |