Hoezo grapjes?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:54 schreef JAM het volgende:
Ik plaats een TVP'tje omdat ik altijd moet lachen om de grapjes in dit topic.
Mijn leven is als een vulkaan, Gajus. Ik lig rokend in de zon en de mensen zeggen 'Kijk, hij werkt.'quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoezo grapjes?![]()
Als het leven vergeleken wordt met een ui, dan is dat geen grap maar een diep doorleefde gedachte.
Ik vermoed dat die mensen ook zeggen 'Proef eens, die JAM smaakt naar gerookte paling'.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:18 schreef JAM het volgende:
Mijn leven is als een vulkaan, Gajus. Ik lig rokend in de zon en de mensen zeggen 'Kijk, hij werkt.'
Het doet me denken aan een gesprek dat ik met mijn moeder had toen ik een jaartje of zeven was en in bad zat.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die mensen ook zeggen 'Proef eens, die JAM smaakt naar gerookte paling'..
Dat komt omdat je er steeds stiekem naar zit te streven, Do.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik haat perfect!
Kutjes met ingegroeide schaamhaartjes. Olé.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:54 schreef Seborik het volgende:
Dingen met foutjes zijn nu eenmaal sexy.
Ik dacht aan wat anders, maar het is algemeen bekend dat de flamenco schadelijk is voor de volksgezondheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Kutjes met ingegroeide schaamhaartjes. Olé.
Ik streef naar de perfecte imperfectie...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er steeds stiekem naar zit te streven, Do.
Pure zelfhaat.![]()
Kijk, daar was ik al bang voor!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik streef naar de perfecte imperfectie...
Ook groente met rotte plekjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik haat groente!
Ja, sodeju, daar heb je het al.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik haat groente!
in ieder geval een flink verlengstuk van de libidoquote:
Klinkt bekend inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef Gellius het volgende:
Dit is een soort babbeltopic met grapjes en af en toe een plaatje, dat naar keuze straal genegeerd danwel verhit verdedigd kan worden, du_ke. Je kent dat wel.
watch out, the world's behind you, DO2.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ansichtkaarten, piemels, overleden computers, nieuwe gezichten..
Waar ben ik?
Alleen maar omdat hij niet zo goed kon schilderen? Je kan die man ook gewoon in zijn of haar waarden laten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:33 schreef Gellius het volgende: Ik heb het altijd een vreselijke kerel gevonden.
Ik wist het wel, ik wist het wel. Altijd die smerige niet-rokers, volledig mesjogge allemaal. Getuigd weer van geen enige nesjomme. Ik steek er nog eentje op G!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:33 schreef Gellius het volgende:
Ik herken die penseelvoering uit duizenden, JAM. Hitler was overigens één der meest vooraanstaande niet-rokers, wist je dat? Ik heb het altijd een vreselijke kerel gevonden.
Nee, ze houdt hem voor iemand anders vast.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:06 schreef Gellius het volgende:
Maar ze rookt, JAM. Ze róókt! Waarschijnlijk om snel die pondjes eraf te roken die ze door testoppen
erbij had gekregen.
Dus dit is het gymnasiummeisje??? Mwoehahahahahaha.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:57 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zelf meer van de verzenuwde erotiek en de subtiele tortuur:
[afbeelding][afbeelding]
Dit krijg je nou wanneer het tuig van dequote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ansichtkaarten, piemels, overleden computers, nieuwe gezichten..
Waar ben ik?
Nouquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:00 schreef JAM het volgende:
Ik word depressief van dikke vrouwen.
Ik ben er aan onderdoor gegaan, Gellius. Geestelijk kapot...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:18 schreef Gellius het volgende:
Ha die Ollie. Dus hièr heb jij je verstopt tegenwoordig! Kon je het geklier in RJP niet meer aan?
Hm, dat wordt lastig hoor. Dat wordt dan een wel heel klein Marokkaantje.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:50 schreef Gellius het volgende:
Dit prachtige schilderij is denk ik prima om te shoppen tot mevrouw Verdonk met een onwillig Marokkaantje in de armen.
Altijd prettig als 'n ander weet hoe ik me als toeschouwer dien op te stellen. Dat scheelt mij weer een hoop denkwerk. Eigenlijk hoef ik op deze manier zelfs niet eens meer naar een museum te gaan, ouwe Kulturkammerheer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je draait het om, Gellius. Het vergt fantasie om er iets mee te kunnen, als toeschouwer.
En nee, het is zeker geen Griek. Het ligt veel dichter bij huis.
Ach, ik help graag waar ik dat kan, ouwe zuurpruim.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Altijd prettig als 'n ander weet hoe ik me als toeschouwer dien op te stellen. Dat scheelt mij weer een hoop denkwerk. Eigenlijk hoef ik op deze manier zelfs niet eens meer naar een museum te gaan, ouwe Kulturkammerheer.
Gewoon de kift dat die twee elkaar aardig vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:02 schreef Gellius het volgende:
Mijn God, het wordt weer een Janneke Brinkmantopic hoor.
Nûjunnûtzegt, een scheutje zodiakk zou er wel ingaan nu. Precies nu, ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mis alleen zodiakk nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |