abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21848036
William Gear. Zijn schilderijen heten vaak (altijd?) Abstract, Abstract Composition of Composition. Geen idee hoe deze heet.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_21848097
Tja, was je me net voor, lelijke Griek. Moet jij een schilderijtje plaatsen.
Deze heet Landscape structure.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_21848284
Nou ja, jij hebt het geraden dus eigenlijk moet jíj een schilderijtje plaatsen.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  donderdag 9 september 2004 @ 22:31:02 #74
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21848467
Laat maar komen, Batuwu.
...dass wir fliegen.
pi_21848516
Ach, ik heb er al een. Niet zo'n moeilijke. Niet spieken, boeven.

donderdag 9 september 2004 @ 22:39:22 #76
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21848560
Ha! Die weet ik!
Mooi ding!

Ik wacht nog even..
...dass wir fliegen.
pi_21848672
Even wachten is niet aan te raden, oneven-2. Ik doe dat zelf ook altijd in Raad-Je-Plaatje. Ik weet eigenlijk elk plaatje meteen, maar dan ga ik weer zitten wachten "om het spannend te houden" en dan komt OllieA langsgewandeld en die gaat dan heel hard googlen en dan raadt hij het en zeggen ze dat hij echt altijd alles weet. Dat krijg je er dus van. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.
  donderdag 9 september 2004 @ 22:58:32 #78
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21848926
Ik was nog niet helemaal zeker over de titel...maar volgens mij moet dit 'm zijn :

James Ensor - The Entry Of Christ Into Brussels
...dass wir fliegen.
pi_21849024
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was nog niet helemaal zeker over de titel...maar volgens mij moet dit 'm zijn :

James Ensor - The Entry Of Christ Into Brussels
Heel verstandig hoor, om dit ~snel te posten, want ik zat me toch te googlen...! Altijd naar Batuwu luisteren, dat is een ouwe rot!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 9 september 2004 @ 23:04:21 #80
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21849049
Ik heb gewoon geen geduld, Ollie.
...dass wir fliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: