Hmm, zo swingend is ie niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:46 schreef Gajus het volgende:
Of "eye swing" wat hetzelfde klinkt als "I swing"
ik ben duidelijk geen liefhebber van ellenlange titels
Ahaa, dat is handig, hoef ik die vertaling alvast niet meer op te zoeken.quote:
Voor mij ook wel zo zoetjesaan. Ehm...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:59 schreef Gajus het volgende:
AE-tje, het wordt zoetjesaan tijd om te overwegen te gaan slapen. Voor mij althans.
btw, morgen rond deze tijd verwacht ik Parijs gepasseerd te zijn
Een verbastering van " I'm all alive and kicking " begrijp ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
"Eye'm alEyeve & kEyecking"
Klopt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 05:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Een verbastering van " I'm all alive and kicking " begrijp ik.![]()
Go Go AR!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2Os, wil je mij een schop onder m'n kont geven???
Ik zit weer gruwelijk te klooien....
Tis maar goed dat Fok zo offline gaat...
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Go Go AR!
subtiel schopje geef
Je kunt het!
De werken die ik van je gezien heb zijn veelbelovend.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2Os, wil je mij een schop onder m'n kont geven???
Ik zit weer gruwelijk te klooien....
Tis maar goed dat Fok zo offline gaat...
Nou, ik wou eigenlijk een film gaan kijken, waar ik nu de 3dvdbox van heb..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:39 schreef Augustina het volgende:
AR! Gooi jij er een nieuwe opgave tegen aan?
Welterusten Augustina.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef Augustina het volgende:
Maar ik duikel mijn bed in, AE. Nog een fijne avond allemaal!
In ordnung.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:03 schreef Otherside het volgende:
Ok, jullie je zin:
La Musa Metafisica, 1917 - Carlo Carrà
Mail naar forum@fok.nl dat je voor de nick Do2 een nieuw wachtwoord wenst. En al sal reg kom.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:32 schreef Otherside het volgende:
Naar wie of wat moet ik mijn email sturen om z.s.m. een nieuw wachtwoord te regelen?
Op passmailer is namelijk nooit een reactie gekomen en ik begin "De-oneven-2" nu toch wel een beetje te missen...Dus kom maar op met die alternatieven...
Dat jij zo lief bent geweest om me 't emailadres al een keer eerder te geven, weet ik nog wel...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:43 schreef Augustina het volgende:
[..]
Mail naar forum@fok.nl dat je voor de nick Do2 een nieuw wachtwoord wenst. En al sal reg kom.Maar dat wist je al, toch?
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef Z het volgende:
Bestaat het e-mail adres nog wel waarmee je DO2 geregistreerd hebt?
Ja, en al die meiden vallen ervoor...quote:Op maandag 6 juni 2005 05:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
OH, zie ik daar een piemel onderin het plaatje??
Dan is het nu nog slechts een kwestie van daadwerkelijk doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:20 schreef Otherside het volgende:
[..]
Dat jij zo lief bent geweest om me 't emailadres al een keer eerder te geven, weet ik nog wel...
Het emailadres zelf was ik daarentegen al-lang weer vergeten...
Nogmaals dank, dus..
Al gebeurd.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:22 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dan is het nu nog slechts een kwestie van daadwerkelijk doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |