Ik tracht hiervan een mental image op te roepen. maar de uitkomst laat ik achterwege ... klopt toch niets vanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gajes, je maakt me verlegen.
Het lijkt mij geen watersport. Ik zie honkballers. Het lijkt mij een honbaltrainingsveld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
... dit (water?)sport? tafereel ...
Het lijkt mij ook geen watersport,. alleen dat blauw geeft de suggestie van water.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:13 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen watersport. Ik zie honkballers. Het lijkt mij een honbaltrainingsveld.
Dit doet mij eerder aan Alfred Hitchcock denken. Die vond het ook zo nodig om even in beeld te verschijnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
... en die man rechtsonder in beeld doet me aan Vincent van Gogh denken
Volgens mij zitten jij en ik op het zelfde moment naar het zelfde te zoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:48 schreef Gajus het volgende:
Wat is Google toch een prachtuitvinding, met de trefwoorden baseball+painting vind ik dit plaatje:
[afbeelding]
Helaas, de betreffende server is momenteel niet bereikbaar.![]()
Blijkbaar wil jij dat ik het resultaat vermeld. Bij deze ... Amerika (Baseball) van Ron B. Kataj.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vervang het woord painting voor het woord art, dat levert wel zichtbaar resultaat.
Klopt, want ik had ongewild al de naam van de schilder gezien toen ik de "thumbnail" van de afbeelding aanklikte om het schilderij beter te bekijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:08 schreef Gajus het volgende:
[..]
Blijkbaar wil jij dat ik het resultaat vermeld. Bij deze ... Amerika (Baseball) van Ron B. Kataj.![]()
Had je dan liever twee tieten willen zien?quote:
Met het woord 'meisje' zeg maar 'girl from ... ' heb je al het eerste deel van de titel te pakken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Geen onaardig portret van een mooi meisje.
Al vind ik het net lijken alsof de dame ineengedoken zit om haar hoofd niet buiten beeld te laten vallen.
Meer weet ik er nog niet over te vertellen.
Perfecto.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is "Girl from Montenegro" van Alphonse Mucha.
Heel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |