De OP staat er al, als jij de opgave(s) van Z en Gajus nog even wil plaatsen? *liefkijk*quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, alleen nu moet ik nog van alles in die OP proppen...
En die opgave van Z moet ook hierheen. God, wat een boel werk...
Je zal maar nodig moeten...quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus zit nog steeds bij het sanitair...
Jammer dat Jipson al slaapt, anders liet ik hem je weer even bellen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik lul teveel...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh? Hebben we vals gespeeld?
Jipson ... is dat het troetelnaampje van AR?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jammer dat Jipson al slaapt, anders liet ik hem je weer even bellen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jipson ... is dat het troetelnaampje van AR?![]()
Tuurlijk, maar daar kan het wel een foute titel zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, ik maak zelf wel uit hoe mijn topic-titels luiden, he...
Die vraag zal ik in de juiste topic beantwoorden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé. maar Gajus, even iets anders; kan jij 15 mei?
Nu herinner ik mij weer (de virus van) Jip.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jip is mijn zoonlief, vandaar dus Jipson.
Mijn woordkennis laat me hierbij in de steek.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nu herinner ik mij weer (de virus van) Jip.![]()
Ik was op een dwaalspoor gebracht vanwege de (telephonische) link met Do2.
begrijp ik hieruit dat een soort familiarisatie proces gaande is?
Wat is kennen he... soms heb ik het idee dat ik je al jaren ken... soms heb ik het gevoel je he-le-maal niet te kennen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of wij elkaar al langer kennen als vandaag, AE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |