Maar die had niet zo'n keurig nette openingspost he?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:32 schreef Gajus het volgende:
Ik had ook een BdT25 geopend met nagenoeg dezelfde titel maar dan in het Duits.![]()
Haal eens diep adem ... neem nog een laatste biertje ... of anderzins ... maar kom met het verlossende antwoord. kan ik ook weer rustig slapenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat komt vandaag niet meer, vrees ik.
Je zou het jezelf niet vergeven als je deze niet raad Do2...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat komt vandaag niet meer, vrees ik.
Om misverstanden te voorkomen... wat versta jij onder "onlangs"?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oké, ik wil 1 ding weten alvorens ik ga zoeken: is ie onlangs nog voorbij gekomen?
Komop Do2... niet zo'n zwartgallige kijk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is zwart.
Ja, dat was die Amerikaan die een serie werken rond de VietNam-oorlog had geproduceerd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gajus, jou schat ik in als iemand met een goed geheugen... heb je een idee?
Wat betreft die Amerikaan zit je goed.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja, dat was die Amerikaan die een serie werken rond de VietNam-oorlog had geproduceerd.
mail alert
Die schilder is in elk geval correct!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:59 schreef Gajus het volgende:
Ik bedoel dus: BdT deel13 -OllieA heeft zich gemeld aan de servicebalie
Betrof toen de schilder Matt Sesow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |