quote:Op maandag 6 juni 2005 11:33 schreef Augustina het volgende:
AR, ik moet bekennen dat ik jou ook een beetje mis op dit topic, hoor.
Dat lijkt me nu wel een cool idee!!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Augustina het volgende:
Het is nou eenmaal zo. Nog even en ik open er een topic over op Klaagbaak.![]()
Nou, volgens mij heb ik het laagste postaantal van alle modsquote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef Augustina het volgende:
Je zult versteld staan hoe well-known je bent.
je hebt mail
Waar ligt dat dan aan?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb ik het laagste postaantal van alle mods
Ja, je hebt wel een beetje gelijk met je mail..
En wat te doen met het bier?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dank u. Dank u.
Handtekeningen volgen straks wellicht nog...
De bloemen mag u houden...
Ik raad geen piemelsquote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef Augustina het volgende:
Gaat er nog iemand raden naar dat schilderij van Do2 vandaag?
Hmz...Grmbl...Pfrt...Uche...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw kunst Do2???
Ik dacht dat je moeder was.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:09 schreef Augustina het volgende:
Echt niet, ik raak in de war van piemels.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:09 schreef Augustina het volgende:
Echt niet, ik raak in de war van piemels.
Ik zou nooit een dame vergeten Do2quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik had 'm ook geplaatst voor de dames, natuurlijk.
We moeten de dames niet vergeten, he...
Nu ja, ik sta alweer een tijdje droog, AR...quote:
Het is geen onaardige piemel...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik had 'm ook geplaatst voor de dames, natuurlijk.
We moeten de dames niet vergeten, he...
Hmm, schop onder je kont nodig jongeman??quote:Op maandag 6 juni 2005 20:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik sta alweer een tijdje droog, AR...
Ik heb het de afgelopen weken druk gehad...
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, schop onder je kont nodig jongeman??
Ben ik er eindelijk..., wordt ik genegeerd....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:14 schreef Augustina het volgende:
Ik ben ineens icoonloos is mij opgevallen.
Negeert de piemelvraag
Oh, toch niet.
Ohw ik had het over de piemel van die "piemel" .quote:Op maandag 6 juni 2005 20:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is een keurige piemel...
Hij spreekt ook met 2 woorden, en zo...
Valt wel mee hoor, ik voel ze liever....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij kan volgens mij nog u-ren over piemels doorgaan, AE...
Welnee, ik weet mijn lusten prima te beheersen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ik het topic naar SEX moet schoppen, dan geef maar een gil he
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik voel ze liever....
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als het een beetje mee zit, houd ik deze week wat tijd over...
Maar het viel mee gelukkigquote:...om te schilderen...
Daar zal ik dan ook zeker gebruik van maken...
Ik heb dat ook al eens geprobeerd, maar nog niks ontvangen in mijn mail.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Augustina het volgende:
Do2, ik wil wel eens werk van je zien. Zou dat kunnen?
En als dat kan Do2, wil je mij dan een Cc-tje sturen....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Augustina het volgende:
Do2, ik wil wel eens werk van je zien. Zou dat kunnen?
Huphup, mailen jij!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh jee...
Dat is je gerade!!! Anders gaan we je bierglazen ingooien!!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat doe ik niet meer vandaag, hoor.
Deze week ontvangen jullie allemaal een mailtje van me... Beloofd!
Ik teken alleen maar, niet zo'n gesmeer met al die verf en alles.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:27 schreef Augustina het volgende:
Cioran, schilder jij ook?
Is Beck hier??quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga woensdag naar een concert...
Beck... M'n broer wilde persé dat ik meeging...
Veegt zweet van 't voorhoofd...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
dan heb ik het over schilderen he... met zijn 3en
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ik teken alleen maar, niet zo'n gesmeer met al die verf en alles.
Do2 en ik hebben veel overeenkomsten..., maar qua schilderstijl opmerkelijk weinig geloof ik...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR en Do2... wellicht kunnen wij een keer een trio doen?
dan heb ik het over schilderen he... met zijn 3en
Hmm, leek me ook wel leuk om een keer te zienquote:
Verschillende stijlen is juist leuk... en een ideale gelegenheid om elkaar eens flink wat schoppen onder de kont te geven.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Do2 en ik hebben veel overeenkomsten..., maar qua schilderstijl opmerkelijk weinig geloof ik...
Toch Do2?? Of zeg ik dat verkeerd???
Achja, maakt misschien ook niks uit voor een trio
Jaquote:Op maandag 6 juni 2005 20:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Verschillende stijlen is juist leuk... en een ideale gelegenheid om elkaar eens flink wat schoppen onder de kont te geven.
Dan stuur je je broer toch met AR op pad.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo op concerten...
Mij te druk...
Dat kloptquote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij ken je me nog niet zo goed.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar jij mij ook niet toch???
Alhoewel..., als je alle BdT mee gelurkt hebt...
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef cioran63 het volgende:
'Hot Spot' is een goed schilderij, op je site, AR. Maar dat terzijde.
2003 staat erbij, zo oud is dat toch niet? Maar je site bijhouden is wel erg belangrijk, ja, om niet te zeggen van levensbelang. Of het moet je verder niks kunnen schelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is oud..., erg oud....
Maar dankjewel Cioran!![]()
M'n hele site loopt hopeloos achter trouwens....
En er staat een hoop troep op waarvan ik nog steeds niet besloten heb of ik die er nou af moet halen, of gewoon maar laten staan...
Nu ja, oud is relatief natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef cioran63 het volgende:
[..]
2003 staat erbij, zo oud is dat toch niet? Maar je site bijhouden is wel erg belangrijk, ja, om niet te zeggen van levensbelang. Of het moet je verder niks kunnen schelen.
Ja, daar zijn we allemaal begonnen, op ons jongenskamertje. Maar heeft het dan niet veel meer met je recente werk te maken? Ik denk dat ik het een goed schilderij vind (afgezien van het feit dat het wat doet denken aan Freud, in manier van schilderen en raar perspectief) omdat het niet nadrukkelijk een soort surrealistisch idee wil verbeelden, wat ik wel zie bij een paar andere werken op je site. Is dat de richting waarin je nu werkt? Ik bedoel, een soort surrealisme?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, oud is relatief natuurlijk
Maar in 2002/2003 ben ik zo'n beetje begonnen met schilderen. Vandaar dat ik het oud vind. Het schilderij wat jij noemt is het eerste werk wat ik maakte nadat ik een eigen atelierruimte gekregen had. Het handjevol schilderij die ervoor kwamen zijn nog op m'n slaapkamervloer gemaakt![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal begonnen, op ons jongenskamertje. ...
Zo dan AE??quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal begonnen, op ons jongenskamertje. (M/V)
UHmm, 'een soort surrealisme' is misschien wel de beste omschrijving denk ik....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal begonnen, op ons jongenskamertje. Maar heeft het dan niet veel meer met je recente werk te maken? Ik denk dat ik het een goed schilderij vind (afgezien van het feit dat het wat doet denken aan Freud, in manier van schilderen en raar perspectief) omdat het niet nadrukkelijk een soort surrealistisch idee wil verbeelden, wat ik wel zie bij een paar andere werken op je site. Is dat de richting waarin je nu werkt? Ik bedoel, een soort surrealisme?
Eh, ja, jongenskamers hebben meisjes ook hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
UHmm, 'een soort surrealisme' is misschien wel de beste omschrijving denk ik....
Maar ik weet niet precies wat ik er over moet zeggen...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |