quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Johan-Derksen zegt dat het vrijwilligerswerk is... dus ik zal er niet meer over zeuren, maar ik pas hem ook niet meer aan zodat alle topics erin staan, want dat is niet mijn taak. Als mensen gaan lopen klagen dat ze oude topics niet terug kunnen vinden dan stuur je ze maar naar sdquote:Op zondag 29 mei 2005 21:33 schreef maniack28 het volgende:
sirdalord, wanneer ga je die fucking op eens bijwerken man? Ik heb het vorige week gevraagd en je zou het doen.....
geen eisen, je moet lief zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 21:41 schreef DionysuZ het volgende:
nog steeds 3-0 gelukkig, ondanks al dat ongeluk
mensen wat zijn de eisen voor de fok! federatie. Voor het geval ik binnenkort supporter ben
slomequote:
Dankquote:
Als je eenmaal de smaak te pakken hebt word je vanzelf een die-hard, of je nu wil of niet. Dit spel is zo fucking verslavend..quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dank![]()
Weet niet of ik een echte die-hard ga worden, maar het lijkt me wel grappig. Heb besloten om direct nog maar geen spelers te kopen. Eerst het spel een beetje onder de knie krijgen en dan ga ik me daar wel mee bezig houden.
Ik list hem morgen voor 200k, als ik de TC zo bekijk vanavond moet dat zeker lukken, zijn namelijk wat goeie verkopen bij gekomen..quote:Op zondag 29 mei 2005 21:59 schreef maniack28 het volgende:
100k?
Tjah, ik deed altijd Championship Manager, en dat was erg fuckin verslavendquote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef Uddel het volgende:
[..]
Als je eenmaal de smaak te pakken hebt word je vanzelf een die-hard, of je nu wil of niet. Dit spel is zo fucking verslavend..
idd.... lees eerst eens wat van onze links door die in de op staan en vraag eens wat rond op mIRC. Als advies kan ik je geven: ga spelers onder de 19 in een bepaalde stat (scoren, positiespel, verdedigen, vleugel, keepen) trainen en probeer daar winst mee te maken om je team sterker te makenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dank![]()
Weet niet of ik een echte die-hard ga worden, maar het lijkt me wel grappig. Heb besloten om direct nog maar geen spelers te kopen. Eerst het spel een beetje onder de knie krijgen en dan ga ik me daar wel mee bezig houden.
Doe jij nou de fokcup met komrad? Want hij wist daar nog niets van alleen ik hoorde dat jij dat met komrad zou gaan doen?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef pekel het volgende:
Heb een een kutweekend, en nu ook nog een kut begin met Hattrick.
4-1 verloren, 30-jarige verdediger voor 3 weken eruit, en een rode kaart.
Geeft ook niet, maar als jij of komrad het niet kan doen vanwege tijdgebrek wil ik het wel doen (of helpen). Bijv. site met de stand wil ik wel bijhoudenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:26 schreef pekel het volgende:
Ik weet er ook nog niets van.. Heb nu geen tijd voor discussie, zit tijdens vele gesprekken te Fok!ken. Misschien dat komrad later vanaaf online is, kan ik wel ff met hem erover praten.
.
Heb er nu iig ff geen zin in, en ik heb m'n redenen ervoor..
quote:Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
Ik begrijp dat mijn team slecht is (ik begin nog maar net) maar wat betekenen de waarden tussen haakjes?quote:Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 87
LoddarStats 6.05
quote:Middenveld: zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
Feli!quote:Op zondag 29 mei 2005 23:35 schreef Oldbie het volgende:
Ook is mijn teamgeest geïrriteerd doordat ik twee spelers heb gekocht die niet goed bij mijn begon. Hoe komt dit weer goed?
Verder ben ik uiteraard erg blij met mijn overwinning![]()
![]()
Op naar de kampioenschap
Tussen haakjes staat het subniveau. Dus je haalt bijv. een waardeloos middenveld en dat is dan een zeer laag, laag, hoog of een zeer hoog waardeloos middenveld. Hatstats is een soort van rating van hoe goed je team is, LoddarStats ken ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:35 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie heeft zijn eerste competitiewedstrijd met 3-0 gewonnen![]()
![]()
Toch zijn er dingen die ik niet snap. Ik zie naast mijn wedstrijdverslag een aantal dingen staan:
[..]
Ik begrijp dat mijn team slecht is (ik begin nog maar net) maar wat betekenen de waarden tussen haakjes?
Verder, wat is HatStats en LoddarStats?
Ook is mijn teamgeest geïrriteerd doordat ik twee spelers heb gekocht die niet goed bij mijn begon. Hoe komt dit weer goed?
Verder ben ik uiteraard erg blij met mijn overwinning![]()
![]()
Op naar het kampioenschap
zie mijn laatste daytrade..quote:Op maandag 30 mei 2005 00:15 schreef One_conundrum het volgende:
Vriend van me verdiende afelopen week 500k aan een 17jarige goed verdedigen...
Wie is de nieuwe bondscoach geworden dan? of is degene die er al zat blijven zitten?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:17 schreef Grumpey het volgende:
Ik ga mezelf nog wel eens kandidaat stellen voor U-20, maar lijkt me taktischer dat te doen wanneer ik in de IV zit of de beker gewonnen heb![]()
Nietquote:Op maandag 30 mei 2005 12:06 schreef Grumpey het volgende:
5-3-2 maakt je over het algemeen niet sterker hoor, maar succes...
ben trouwens 3e in de race om het bondscoachschap geworden!
Sd Jammer dat je er mee stopt. Je heb het altijd goed gedaan en daar wil ik je voor bedanken. Hoop dat er iemand is die de op van je wil overnemen maar denk dat dat wel goed gaat komen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef sir_dalord het volgende:
verhaal...
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Dat heb je he... als je geen supporter bent
Ook hoi Komrad!!! Pekel wist van niks over de Fokcup. Hij heeft even een weekje geen tijd (legt ie nog wel uit) en daarna kunnen jullie aan de slag, als het kan zou ik graag de site bijhoudenquote:Op maandag 30 mei 2005 18:11 schreef komrad het volgende:
@ sirda: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
@ jonks, grumpey, lekkere trade
en de rest, hoi maar weer
Beter een WO dan WoW..quote:Op zondag 29 mei 2005 23:06 schreef ASSpirine het volgende:
Dit is om ziek van te worden...
Ik moet 4 wekenlang met een wo doen...
Dat is al erg genoeg
Maar mijn tegenstander van vanavond heeft over 2 weken een wedstrijd tegen de andere, derde en laatste actieve deelnemer van onze poule...
Dit betekend dus dat hij 8 wekenlang een wo na elkaar heeft
Van zoiets raak je je interesse kwijt in hattrick, gevolg, niet meer inloggen en opnieuw een wo...
Dat allemaal om dat kutspel?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef sir_dalord het volgende:
Velen hebben wellicht gemerkt dat ik de laatste weken weinig tot niet aanwezig was of irc en op het forum. Dat heeft te maken, zoals velen wel weten, door een nieuw spel dat mij in zijn greep houdt.
Hierbij heb ik wat dingen laten verslonzen die hoognodig ge-update moesten worden.
Sinds kort was ik weer voorzichtig begonnen met wat dingen te updaten, waaronder de OP, al ging dat niet zo snel als gedacht.
Mijn afwezigheid werd niet door iedereen gewaardeerd, gezien de reacties op zowel irc als het forum. Hoewel ik er bij het begin wel om kon lachen, vind ik dat het aantal beledigingen jegens mij wat vervelender zijn geworden. Zo vervelend zelfs, dat ik het er bij het begin mee in mijn maag zat. En daar heb ik geen zin in.
Daarom heb ik besloten te stoppen met alle activiteiten die ik voor de fokfederatie deed.
Ik maak nog de dingen af waarmee ik bezig was, maar daarna stop ik als vrijwilliger. Ik deed het voor mijn plezier en zodra dat plezier door andere wordt vergald, zie ik geen reden meer om door te gaan. Hoewel ik niet zoveel deed als jd, heb ik toch wel een aantal keren wat tijd opge-offerd. Daarom vind ik het des te jammer.
Ik blijf uiteraard op fok en in de federatie, ik stop gewoon met de dingen die ik deed.
Het zit echt heel diep he, wil je er over praten?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef maniack28 het volgende:
bovendien is het natuurlijk niet leuk als 3 tot 4 heel actieve fokkers opeens niet meer komen omdat ze een ander spelletje spelen....
Over een paar jaar staat er in de schoolboeken Nederlands een nieuwe vergelijking: "de JD-vergelijking". Echt zo'n typische JD vergelijking..quote:Op maandag 30 mei 2005 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik stop niet ....
ik leg alleen wat onrendabele functies neer...
De site leeft niet, dus die dump ik... zonde van de tijd... net zoiets als je tuin elke dag watergeven maar je was vergeten dat je hem al een jaar geleden had geasfalteerd.
De awards zijn in vriendelijke en goede handen.
En ik ben nog steeds verliefd op Hattrick... Dus mij krijg je niet weg... En ook niet op irc...
Dusse... Ik ben en blijf een diehard HT-er...
Als DAT maar FF duidelijk IS!
Hoe doe je dit wilik ookquote:Op maandag 30 mei 2005 19:50 schreef Lortnoc het volgende:
Date From To Price TSI then
30-05-2005 Paralympic Tricy kihoteam 612 000 ¤ 360
26-05-2005 Foxxx United Paralympic Tricy 51 000 ¤ 350
2 van mijn 3 spitsen zijn snel en ik vind et wel lekker. Als ze in het wedstrijdverslag voorkomen dan is het vanwege een loopactie of een versnelling zoals:quote:Op maandag 30 mei 2005 15:34 schreef Jonks het volgende:
@ pvrens
tja ik wil ook niet teveel geld uitgeven.. 1e reden is omdat ik bang ben dat het na 1 seizoen een stuk minder waard geworden is (Grumpey's Zhu Dodo was een goede koop voor 2.3 mln destijds maar staat nu als uitmuntend + zwak passen voor 1.6 mln op de lijst... dat doet pijn :x)
2e reden.. ik wil het geld besteden aan toffe trainees
@ Joralf, yeah koppen is tof maar dan moet je toch minimaal 2 andere mensen in je team hebben met koppen en ik heb dat momenteel niet.. ik wilde meer iets weten over snelle, onvoorspelbare of technische spitsen..
Als iemand graag technisch gebruikt omdat veel mensen wel een koppende def hebben en technisch bijna altijd een gratis kans krijgt dan.. dan ga ik voor zo een b.v.
maar hoe zit het met onvoorspelbaar, die krijgen op 2 manieren toffe kansen, passing + scoring.. gebeuren er dan vaak dingen (in 1 op de 3 wedstrijden wel iets b.v. ?)?
wat zijn de ervaringen!
quote:In de 18e minuut snelde Olavi Wahlstedt langs de verdedigers ...
dus tja ik vind et wel lekker om snelle spitsen te hebben, maar das mijn mening natuurlijk. Er zullen ook vast wel mensen zijn die een andere specialiteit fijner vindenquote:Olavi Wahlstedt kreeg een staande ovatie toen hij in de 18e minuut door de centrale verdediging van de gasten glipte en de gelijkmaker liet noteren: 1 - 1
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:25 schreef maniack28 het volgende:
Herhaling awards!!!
Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie
TimmyASD met sporting amsterdam (afgelopen 3 seizoenen 3x gepromoveerd, nu rechtstreeks van VI naar V)
Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde
Houten 3 eindigde als nummer 3 in IX.294 (seizoen 14). 2x achter elkaar 3e in IX en hij had dit seizoen 2 doelpunten tekort om te promoveren)
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen
Jonks met Fc Der Freddy (enorme progressie qua trainees)
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
De Hovenier met sys rq (Hij dacht dat hij 1e was geworden, ondanks dat hij de laatste wedstrijd tegen de nummer 2 had verloren. Echter was de stand nog niet geupdate en na die update bleek dat hij alsnog 2e was geworden, zie ook [Hattrick] Deel 67: Kampioenen Ole Ole!)
Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden
Blank vote
WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick (met een dikkenatuurlijk)
sirdalord
Het heet niet voor niets WoW^ met een dikke
nee 5e/6e plaatsquote:
let maar opquote:
goed om te horenquote:Op maandag 30 mei 2005 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik stop niet ....
De site leeft niet, dus die dump ik... zonde van de tijd... net zoiets als je tuin elke dag watergeven maar je was vergeten dat je hem al een jaar geleden had geasfalteerd.
En ik ben nog steeds verliefd op Hattrick... Dus mij krijg je niet weg... En ook niet op irc...
psst, over die tuin he....die is groen hoor....quote:Op maandag 30 mei 2005 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik stop niet ....
hahaquote:Op maandag 30 mei 2005 21:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
psst, over die tuin he....die is groen hoor....![]()
Echt niet!!!! AZ wordt kampioenquote:
quote:
Jammer Grumpey, toch niet onverdienstelijk 3equote:AHP - Nederland: Hattrick Beginner Pagina's] SiemBrouwer manager van Siem United in II.3 is de nieuwe bondscoach. Het is een nek aan nek race geweest met bazy, maar met 120 stemmen meer heeft SiemBrouwer de strijd gewonnen.
De top 10:
1. SiemBrouwer, 1073
2. babzy, 851
3. Grumpey, 297
4. the-player, 244
5. Grootveld, 235
6. Robbert, 187
7. Kuppie, 177
8. karlos4, 130
9. balkenende, 99
10. plangers, 98
Idd daar draait het vaak wel om..quote:Op maandag 30 mei 2005 22:41 schreef Lortnoc het volgende:
Je kunt nog zo de beste kandidaat zijn maar zodra je niet in de IV of liefst nog hoger speelt maak je gewoon geen kans. Veel managers lezen de speeches of topics niet en kiezen gewoon de hoogst spelende manager.
hoe meet je dat die goede kandidaat beter is dan de niet zo goede kandidaat? Enige graadmeter lijkt mij het nivo waarop je speelt ( net zoals IRL, uitzonderingen daargelaten )quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:27 schreef Grumpey het volgende:
daar draait het uiteindelijk om, veel hebben alleen gestemt op de hoogste....
want babzy was ook een goede kandidaat maar speelde lager dan de niet zo goede kandidaat siembrouwer....toch wint de 2e...
we kunnen ook gewoon een hele campagne opzettenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:00 schreef pvrens het volgende:
kunnen we twee dingen doen.
- zorgen dat een van ons heel hoog speelt
- nog meer stemmen werven (netwerken heet dat)
Net als toen met sirdalord..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon een hele campagne opzetten
ja, maar het enige resultaat was 6 forum bansquote:
Uddel: zag je hem?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
de op is als een lul voor een travestiet: Je laat het makkelijk los maar na verloop van tijd merk je dat je niet zonder kunt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Uddel: zag je hem?
Hij kan het ook!
En dan te bedenken dat ik zoveel voor jou over had om één van die forumbans op me te nemen..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, maar het enige resultaat was 6 forum bans
Even over mijn reactie gisteren: had nogal een kutdag met wat kutnieuws dus ik was nogal pissed off. Blijf erbij dat sommige te ver zijn gegaan met hun uitlatingen, maar de op is als een lul voor een travestiet: Je laat het makkelijk los maar na verloop van tijd merk je dat je niet zonder kunt.
Met de op wil ik daarom ff doorgaan. Tevens heb ik al wat ideeen opgedaan om een wat overzichterlijkere op te maken.
Met de rest stop ik voorlopig wel....
Fijn te horen dat je doorgaat met de OP!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, maar het enige resultaat was 6 forum bans
Even over mijn reactie gisteren: had nogal een kutdag met wat kutnieuws dus ik was nogal pissed off. Blijf erbij dat sommige te ver zijn gegaan met hun uitlatingen, maar de op is als een lul voor een travestiet: Je laat het makkelijk los maar na verloop van tijd merk je dat je niet zonder kunt.
Met de op wil ik daarom ff doorgaan. Tevens heb ik al wat ideeen opgedaan om een wat overzichterlijkere op te maken.
Met de rest stop ik voorlopig wel....
Tja.......ligt geheel aan jouw?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:14 schreef FortunaHome het volgende:
Ik ga mijn vraag hier maar eens stellen want op de hattrick forums mag het niet...
Ik heb een aantal spelers met hoge marktwaarde en ik heb een beetje advies nodig mbt wat ik er nou mee moet doen...
deze bijvoorbeeld is formidabel +1... ik zit te twijfelen om hem nu weg te doen of nog ff door te trainen:
Vitus Hvilshøj
TSI = 2 640, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
En daarnaast heb ik deze ook nog die ik bij de volgende stijging weg wil doen...
Herald Vares
TSI = 13 780, 21 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Graag wat handige tips
niet mee eens. Het niveau waarop iemand speelt zegt niets over zijn kwaliteiten. Siem is 1 van de eersten in het spel. Dat is de belangrijkste rede dat hij in II speelt. Babzy is begonnen in VII en is gepromoveerd naar III in slechts 6 seizoenen. Daarnaast is babzy al heel ver in beker gekomen met een slechter team. Niveau waarop men speelt is geen graadmeter voor hoe goed iemand is. Iemand die nu Ve speelt maar daar zijn hele leven al speelt is slechter in het spel dan iemand die van IX naar VI is gepromoveerd...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:01 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hoe meet je dat die goede kandidaat beter is dan de niet zo goede kandidaat? Enige graadmeter lijkt mij het nivo waarop je speelt ( net zoals IRL, uitzonderingen daargelaten )
Ja, maar ik train op verdedigen, vandaarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:03 schreef maniack28 het volgende:
haha, ik heb ook oudjes in mn defence, 27, 27 en 29. Ow en b-team defence is 26, 24 en 35
je traint niet verdedigen en je hebt 6 verdedigers?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:03 schreef maniack28 het volgende:
haha, ik heb ook oudjes in mn defence, 27, 27 en 29. Ow en b-team defence is 26, 24 en 35
Gooi het bij deze in de groepquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:37 schreef maniack28 het volgende:
Prima idee ScudRaketIk zal het in overweging nemen.... aan de ene kant een goed idee.. mjah... we moeten wel een vast awardschema gaan krijgen denk ik, dus ik moet er even over nadenken. Misschien 5 vaste awards en 3 wisselende awards ofzow... maar bedankt voor het idee
Heb ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je traint niet verdedigen en je hebt 6 verdedigers?!
Die eerste zou ik nog even doortrainen, als uitmuntend verdien je er namelijk in verhouding veel meer mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:14 schreef FortunaHome het volgende:
Ik ga mijn vraag hier maar eens stellen want op de hattrick forums mag het niet...
Ik heb een aantal spelers met hoge marktwaarde en ik heb een beetje advies nodig mbt wat ik er nou mee moet doen...
deze bijvoorbeeld is formidabel +1... ik zit te twijfelen om hem nu weg te doen of nog ff door te trainen:
Vitus Hvilshøj
TSI = 2 640, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
En daarnaast heb ik deze ook nog die ik bij de volgende stijging weg wil doen...
Herald Vares
TSI = 13 780, 21 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Graag wat handige tips
Ik heb al gezegd dat ik beschikbaar benquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:22 schreef komrad het volgende:
en een toevoeging, graag samen met iemand anders, wellicht toch sirda, hives, JD, joralf, pekel??
dat probleem heb ik dus al eens een keer gehad met spitsen en toen was er natuurlijk op dat moment geen leuk spitsje te koop. Ik heb dus mooi alle posities dubbel bezet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:14 schreef Grumpey het volgende:
turf eens de keren dat je 2 verdedigers mist?
Sja, jij komt gewoon 48 uur na je wedstrijd met de uitslag aankakken, vind je het gek..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
wow, late tvp, het nieuwe seizoen spoedt iedereen op fok! zo te zien. m'n eigen start was niet onverdienstelijk, 6-1 winst
gelukkig maar, want daarmee verdienen teams die het wel laten weer meer geld tov de concurrentiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:55 schreef DionysuZ het volgende:
en die mensen hebben ook dubbel zoveel kans op blessures bij de spelers die ze dubbel opstellen. Dus waar een persoon uit de eerste groep gemiddeld 2 blessures per 10 weken heeft, heeft een persoon uit de 2e groep er gemiddeld 2 per 5 weken. Voor die paar euro's extra laat ik het niet, liever minder kans op blessures dan minder betalen. Als je fysio's afschaft bespaar je ook geld nl.
Je begin stukje kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet mee eens. Het niveau waarop iemand speelt zegt niets over zijn kwaliteiten. Siem is 1 van de eersten in het spel. Dat is de belangrijkste rede dat hij in II speelt. Babzy is begonnen in VII en is gepromoveerd naar III in slechts 6 seizoenen. Daarnaast is babzy al heel ver in beker gekomen met een slechter team. Niveau waarop men speelt is geen graadmeter voor hoe goed iemand is. Iemand die nu Ve speelt maar daar zijn hele leven al speelt is slechter in het spel dan iemand die van IX naar VI is gepromoveerd...
tuurlijk?? Je gaat toch niet het risico lopen dat je A spelers geblesseerd raken in oefenwedstrijden?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je traint niet verdedigen en je hebt 6 verdedigers?!
weet niet met hoeveel geluk jij je seizoenen doorloopt? Maar het gebeurt mij meer dan me lief is hoor! en je zal zien ( bij mij dan ) als er eens 2 reserve defs ( of aanvallers ) geblesseerd zijn en ik gedwongen ben om 1 of 2 A spelers op te stellen. Dat DIE ook nog eens geblesseerd raken!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:14 schreef Grumpey het volgende:
turf eens de keren dat je 2 verdedigers mist?
het kan wellicht ook de reden zijn geweest dat je iets te lang in VI bent blijven hangenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:15 schreef Grumpey het volgende:
goed , laat maar.....
het meer dan 1 reserve voor 1 linie hebben blijkt een gevoelig onderwerp, maar goed, ik verdien veel geld ermee en dus ben ik eigenlijk wel blij dat niemand het ook doet aangezien ik daar onder andere mijn grote winst aan te danken heb.
doe het dus vooral niet mensen
Met welk team speel jij dan friendly's? qyn schopte vorige keer 2 middenvelder eruit, hoe had jij dat opgelost? Tijdje daarna miste ik 2 defs, hoe had jij dat opgelost? Ik ben benieuwd, want je theorie is interessant, alleen ik moet wel zeker weten wat ik doe voor ik ergens aan beginquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:15 schreef Grumpey het volgende:
goed , laat maar.....
het meer dan 1 reserve voor 1 linie hebben blijkt een gevoelig onderwerp, maar goed, ik verdien veel geld ermee en dus ben ik eigenlijk wel blij dat niemand het ook doet aangezien ik daar onder andere mijn grote winst aan te danken heb.
is toch geen gevoelig onderwerp?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:15 schreef Grumpey het volgende:
goed , laat maar.....
werk aan je conditie johquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:28 schreef TearSong het volgende:
Ziet er goed uit idd. die avatars!
Net m'n meest vreemde friendly tot nu toe gehad. Eerste helft 40% balbezit, 2 helft 18% balbezittoch nog gewonnen met 1-2
ben ook benieuwd vanavond. Omdat ik toch wil trainen heb ik niet mijn beste team opgesteld dus waarschijnlijk haal ik ronde 3 niet eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ziet er goed uit! ben erg benieuwd hoe het vanavond in de cup gaat, hopelijk kan ik weer voor een verrassing zorgen. ik heb nu iig de penaltynemmers geselecteerd...
ja dat is blijkbaar nodig. Al zit het gros van de spelers op excellent of solid, een aantal op inadequate maar dat zijn er niet veel. Heb voorheen ook nooit problemen gehad ermee, vandaar dat ik zo verrast was over deze wedstrijd.quote:
Ik heb 1 reservekeeper die tevens ook clown is. Daarnaast kan mijn coach ook goed voetballen en hangt ie tegen 1e aan (middenveld). Dan heb ik 1 waailap spits en 1 waailap wingerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
is toch geen gevoelig onderwerp?![]()
Alleen IS het gewoon niet verstandig om A spelers tijdens je oefenwedstrijden op te stellen.
Grote winst? welke grote winst maak je ermee dan? Al mijn reserves hebben als hoofdstat minimaal goed maar zoveel kost dat niet hoor? Het zijn trouwens ook allemaal spelers die eerst A spelers waren maar niet snel genoeg meegroeiden met het niveau.
Maar nu wil ik dus weten. Jij stelt dus ook echt je A spelers op in oefenwedstrijden behalve je trainees??
ik heb mijn stadion volquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:37 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben een publiekstrekker! 22741 man in het stadion. Ik speel 343 tegen iemand die 442 speelt en ik sta al 1-0 voor
Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheimquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:48 schreef DionysuZ het volgende:
whehe, ben de wedstrijd van n vriend van me ook aant volgen, heeft die tegenstander van em zo'n speler:
Othmar Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim
heet ie. wat n naam
Ja, omdat ik ze gemaakt hebquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Schitterend
Je bent een waardig opvolger!
Mijn complimenten...
Zie je wel dat alles goed komt met die awards, Jorrie?
Kijk daar doen we het voor en ik sta ook nog 3-0 voor.quote:01-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 54 768 ¤ aan entreegeld.
Wel 3-0 achter, met pic weliswaar tegen een V ploegje, dus als ik verlies met 6-0 is dat niet slechtquote:01-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 94 711 ¤ aan entreegeld.
quote:01-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 121 284 ¤ aan entreegeld.
aangenomen op grond van positieve discriminatie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
o ja, komrad: vraag eens hoe het met solliciteren gaat![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
aangenomen op grond van positieve discriminatie?
mag ik alle stemmers danken voor deze geweldige awardquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef maniack28 het volgende:
En de awardwinnars zijn *trommelgeroffel*
Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie is gewonnen door: Grumpey
[afbeelding]
CSKA Moscow-award: Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen is gewonnen door: Verbal Kint![]()
[afbeelding]
Dirk Kuijt-award: Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie en de Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde zijn gewonnen door: Mangoworks![]()
[afbeelding]
Rinus Michels-award: Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie is gewonnen door: Johan Derksen![]()
[afbeelding]
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen is gewonnen door: Jonks![]()
[afbeelding]
Heurelho da Silva Gomes-award: Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie is gewonnen door: Tearsong![]()
[afbeelding]
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen is gewonnen door: De Hovenier![]()
[afbeelding]
Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden is gewonnen door: Komrad![]()
[afbeelding]
WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick is gewonnen door: sirdalord![]()
[afbeelding]
Ik hoop trouwens dat nu dat gezeik over WoW afgelopen is. Ik respecteer het als sirdalord dat graag wil spelen, maar ik hoop dat hij (en ook qyn en madkow) weer wat vaker te vinden zijn op het forum/irc
Overige avatars voor degene die veel taken verrichten bij Fok!
Hives
[afbeelding]
Lortnoc
[afbeelding]
Madkow
[afbeelding]
Veel plezier met je avatar, mocht je zelf nog aanpassingen willen doen ofzow dan moet je me ff aanspreken op IRC of even htmailen![]()
Arme Neilpadquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:01 schreef neilpad het volgende:
Ik heb een flinke klap opgelopen op weg naar de Dirk Kuyt awardmijn reusachtig spits ligt er dus 6 weken uit na het optreden van vanavond.
Overigens wel gewonnen met 0-6 maar toch, me beste verdediger ligt er sinds vorige week ook al 6 weken uit, het seizoen gaat weer door zoals het geïndigd was. (Alleen win ik me competitie wedstrijden nu wel)
was wel 2e gesprek.quote:
das kut, naja dat heb ik over 1,5 maand ook ivm vakantiequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:59 schreef The_Hives het volgende:
ik kan trouwens niet mn vorm update voor zondag mee laten tellen. Heb straks 5 dagen geen internet tot mn beschikking. Moet dus nu mn team instellen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das kut, naja dat heb ik over 1,5 maand ook ivm vakantiedan moet ik voor 3 weken de opstelling bepalen
Je hebt er wel iets aan maar niet met 350 spelers, denk aan 20.000+ voordat het echt accuraat wordt. Zelfs nog meer. Alsje een beetje kunt programmeren kun je vast iets verzinnen dat het importeren sneller maakt (maar let op de regels van hattrick).quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:46 schreef ASSpirine het volgende:
Vraagje:
Gebruiken jullie in je database alleen stats van je eigen spelers?
Of ook van spelers van de TL?
Momenteel heb ik 350 spelers vande TL in mijn database gezet, bijna allemaal zijn 17-jarigen die net zijn gepulled
Heb ik hier iets aan?
of zou ik alleen maar van mijn eigen spelers moeten doen?
iddquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef The_Hives het volgende:
[..], en dan zeur ik over een weekendje rocken
![]()
Hoezo regels van hattrick?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:23 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je hebt er wel iets aan maar niet met 350 spelers, denk aan 20.000+ voordat het echt accuraat wordt. Zelfs nog meer. Alsje een beetje kunt programmeren kun je vast iets verzinnen dat het importeren sneller maakt (maar let op de regels van hattrick).
Dat betekend dus, geen oefenwedstrijden...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das kut, naja dat heb ik over 1,5 maand ook ivm vakantiedan moet ik voor 3 weken de opstelling bepalen
das nog niet eens het ergste van alles. Gewoon 3 weken GEEN hattrickquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat betekend dus, geen oefenwedstrijden...
Geen vervangers na blessures...
Geen jeugdpulls...
OMG
Veel feds houden ook databases bij van spelers die gestegen zijn, misschien ook de wingerfed. Voor meer tips over skilltrading kijk eens op mijn site ( http://www.kielp.com/gijsh/httips ).quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoezo regels van hattrick?
Programmeren kan ik niet
enne, huh
20.000
omg, kan dus nog eventjes door blijven doen.
Heb ik al gelezenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Veel feds houden ook databases bij van spelers die gestegen zijn, misschien ook de wingerfed. Voor meer tips over skilltrading kijk eens op mijn site ( http://www.kielp.com/gijsh/httips ).
Zoek een internetcaféquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das nog niet eens het ergste van alles. Gewoon 3 weken GEEN hattrick
mja ik hoop er dan een te vinden. Ik moet sowieso elke week een oefenpotje hebben en een YPquote:
Zo zou ik t ook niet echt willen noemenquote:
Ik heb je voormalige jeugdpull net verkocht voor 505k (18jr uitstekend def uitstekend vorm TSI 1570).quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:49 schreef komrad het volgende:
ik bne er dus uit maar wel boven de 1000 supporters
Bij mij doet ie het ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:01 schreef ASSpirine het volgende:
hattrick doet het niet bij mij
En er loopt een speler af die ik wil hebben
Deze ga ik maar eens te koop zetten...quote:Mohd Hussein bin Ithnin (53259241)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Ik kan ook antwoorden hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:04 schreef Jonks het volgende:
JJ, wat voor spelers train jij? Welke van die train je kort (minder dan 2 skillstijgingen) en welke train je lang?
Train je vleugel als hoofdstat of als bijstat? Is het mogelijk een beetje te skilltraden en winst te maken op die beestjes?
En vervolg vraag.. hoeveel winst maak je op je 4 100%'s posities? Heb je een paar voorbeelden van speler die je hebt gekocht en getraind en hoeveel winst daar na 1 of 2 seizoenen op zat?
is 722k niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef Jonks het volgende:
100% posities zijn je vleugels op het midden, 50% zijn je Wingbacks.
722k voor een speler die je 2 seizoen traint vind ik schrikbarend... heb je geen leuker voorbeeldje?
B.v. een snelle winger, gekocht als 18 jaar begin seizoen met goed positiespel, goed vleugel matig passen, en nu als 20 jarige briliant ofzo?
Train idd als hoofdstat en er valt zeker winst op te maken, kheb 2 jongens met goed vleugel en goed passen gekocht voor 150k, 1 seizoen later verkocht voor 750k op formidabelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:04 schreef Jonks het volgende:
JJ, wat voor spelers train jij? Welke van die train je kort (minder dan 2 skillstijgingen) en welke train je lang?
Train je vleugel als hoofdstat of als bijstat? Is het mogelijk een beetje te skilltraden en winst te maken op die beestjes?
En vervolg vraag.. hoeveel winst maak je op je 4 100%'s posities? Heb je een paar voorbeelden van speler die je hebt gekocht en getraind en hoeveel winst daar na 1 of 2 seizoenen op zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |