quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Johan-Derksen zegt dat het vrijwilligerswerk is... dus ik zal er niet meer over zeuren, maar ik pas hem ook niet meer aan zodat alle topics erin staan, want dat is niet mijn taak. Als mensen gaan lopen klagen dat ze oude topics niet terug kunnen vinden dan stuur je ze maar naar sdquote:Op zondag 29 mei 2005 21:33 schreef maniack28 het volgende:
sirdalord, wanneer ga je die fucking op eens bijwerken man? Ik heb het vorige week gevraagd en je zou het doen.....
geen eisen, je moet lief zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 21:41 schreef DionysuZ het volgende:
nog steeds 3-0 gelukkig, ondanks al dat ongeluk
mensen wat zijn de eisen voor de fok! federatie. Voor het geval ik binnenkort supporter ben
slomequote:
Dankquote:
Als je eenmaal de smaak te pakken hebt word je vanzelf een die-hard, of je nu wil of niet. Dit spel is zo fucking verslavend..quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dank![]()
Weet niet of ik een echte die-hard ga worden, maar het lijkt me wel grappig. Heb besloten om direct nog maar geen spelers te kopen. Eerst het spel een beetje onder de knie krijgen en dan ga ik me daar wel mee bezig houden.
Ik list hem morgen voor 200k, als ik de TC zo bekijk vanavond moet dat zeker lukken, zijn namelijk wat goeie verkopen bij gekomen..quote:Op zondag 29 mei 2005 21:59 schreef maniack28 het volgende:
100k?
Tjah, ik deed altijd Championship Manager, en dat was erg fuckin verslavendquote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef Uddel het volgende:
[..]
Als je eenmaal de smaak te pakken hebt word je vanzelf een die-hard, of je nu wil of niet. Dit spel is zo fucking verslavend..
idd.... lees eerst eens wat van onze links door die in de op staan en vraag eens wat rond op mIRC. Als advies kan ik je geven: ga spelers onder de 19 in een bepaalde stat (scoren, positiespel, verdedigen, vleugel, keepen) trainen en probeer daar winst mee te maken om je team sterker te makenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dank![]()
Weet niet of ik een echte die-hard ga worden, maar het lijkt me wel grappig. Heb besloten om direct nog maar geen spelers te kopen. Eerst het spel een beetje onder de knie krijgen en dan ga ik me daar wel mee bezig houden.
Doe jij nou de fokcup met komrad? Want hij wist daar nog niets van alleen ik hoorde dat jij dat met komrad zou gaan doen?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef pekel het volgende:
Heb een een kutweekend, en nu ook nog een kut begin met Hattrick.
4-1 verloren, 30-jarige verdediger voor 3 weken eruit, en een rode kaart.
Geeft ook niet, maar als jij of komrad het niet kan doen vanwege tijdgebrek wil ik het wel doen (of helpen). Bijv. site met de stand wil ik wel bijhoudenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:26 schreef pekel het volgende:
Ik weet er ook nog niets van.. Heb nu geen tijd voor discussie, zit tijdens vele gesprekken te Fok!ken. Misschien dat komrad later vanaaf online is, kan ik wel ff met hem erover praten.
.
Heb er nu iig ff geen zin in, en ik heb m'n redenen ervoor..
quote:Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
Ik begrijp dat mijn team slecht is (ik begin nog maar net) maar wat betekenen de waarden tussen haakjes?quote:Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 87
LoddarStats 6.05
quote:Middenveld: zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
Feli!quote:Op zondag 29 mei 2005 23:35 schreef Oldbie het volgende:
Ook is mijn teamgeest geïrriteerd doordat ik twee spelers heb gekocht die niet goed bij mijn begon. Hoe komt dit weer goed?
Verder ben ik uiteraard erg blij met mijn overwinning![]()
![]()
Op naar de kampioenschap
Tussen haakjes staat het subniveau. Dus je haalt bijv. een waardeloos middenveld en dat is dan een zeer laag, laag, hoog of een zeer hoog waardeloos middenveld. Hatstats is een soort van rating van hoe goed je team is, LoddarStats ken ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:35 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie heeft zijn eerste competitiewedstrijd met 3-0 gewonnen![]()
![]()
Toch zijn er dingen die ik niet snap. Ik zie naast mijn wedstrijdverslag een aantal dingen staan:
[..]
Ik begrijp dat mijn team slecht is (ik begin nog maar net) maar wat betekenen de waarden tussen haakjes?
Verder, wat is HatStats en LoddarStats?
Ook is mijn teamgeest geïrriteerd doordat ik twee spelers heb gekocht die niet goed bij mijn begon. Hoe komt dit weer goed?
Verder ben ik uiteraard erg blij met mijn overwinning![]()
![]()
Op naar het kampioenschap
zie mijn laatste daytrade..quote:Op maandag 30 mei 2005 00:15 schreef One_conundrum het volgende:
Vriend van me verdiende afelopen week 500k aan een 17jarige goed verdedigen...
Wie is de nieuwe bondscoach geworden dan? of is degene die er al zat blijven zitten?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:17 schreef Grumpey het volgende:
Ik ga mezelf nog wel eens kandidaat stellen voor U-20, maar lijkt me taktischer dat te doen wanneer ik in de IV zit of de beker gewonnen heb![]()
Nietquote:Op maandag 30 mei 2005 12:06 schreef Grumpey het volgende:
5-3-2 maakt je over het algemeen niet sterker hoor, maar succes...
ben trouwens 3e in de race om het bondscoachschap geworden!
Sd Jammer dat je er mee stopt. Je heb het altijd goed gedaan en daar wil ik je voor bedanken. Hoop dat er iemand is die de op van je wil overnemen maar denk dat dat wel goed gaat komen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef sir_dalord het volgende:
verhaal...
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Dat heb je he... als je geen supporter bent
Ook hoi Komrad!!! Pekel wist van niks over de Fokcup. Hij heeft even een weekje geen tijd (legt ie nog wel uit) en daarna kunnen jullie aan de slag, als het kan zou ik graag de site bijhoudenquote:Op maandag 30 mei 2005 18:11 schreef komrad het volgende:
@ sirda: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
@ jonks, grumpey, lekkere trade
en de rest, hoi maar weer
Beter een WO dan WoW..quote:Op zondag 29 mei 2005 23:06 schreef ASSpirine het volgende:
Dit is om ziek van te worden...
Ik moet 4 wekenlang met een wo doen...
Dat is al erg genoeg
Maar mijn tegenstander van vanavond heeft over 2 weken een wedstrijd tegen de andere, derde en laatste actieve deelnemer van onze poule...
Dit betekend dus dat hij 8 wekenlang een wo na elkaar heeft
Van zoiets raak je je interesse kwijt in hattrick, gevolg, niet meer inloggen en opnieuw een wo...
Dat allemaal om dat kutspel?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef sir_dalord het volgende:
Velen hebben wellicht gemerkt dat ik de laatste weken weinig tot niet aanwezig was of irc en op het forum. Dat heeft te maken, zoals velen wel weten, door een nieuw spel dat mij in zijn greep houdt.
Hierbij heb ik wat dingen laten verslonzen die hoognodig ge-update moesten worden.
Sinds kort was ik weer voorzichtig begonnen met wat dingen te updaten, waaronder de OP, al ging dat niet zo snel als gedacht.
Mijn afwezigheid werd niet door iedereen gewaardeerd, gezien de reacties op zowel irc als het forum. Hoewel ik er bij het begin wel om kon lachen, vind ik dat het aantal beledigingen jegens mij wat vervelender zijn geworden. Zo vervelend zelfs, dat ik het er bij het begin mee in mijn maag zat. En daar heb ik geen zin in.
Daarom heb ik besloten te stoppen met alle activiteiten die ik voor de fokfederatie deed.
Ik maak nog de dingen af waarmee ik bezig was, maar daarna stop ik als vrijwilliger. Ik deed het voor mijn plezier en zodra dat plezier door andere wordt vergald, zie ik geen reden meer om door te gaan. Hoewel ik niet zoveel deed als jd, heb ik toch wel een aantal keren wat tijd opge-offerd. Daarom vind ik het des te jammer.
Ik blijf uiteraard op fok en in de federatie, ik stop gewoon met de dingen die ik deed.
Het zit echt heel diep he, wil je er over praten?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef maniack28 het volgende:
bovendien is het natuurlijk niet leuk als 3 tot 4 heel actieve fokkers opeens niet meer komen omdat ze een ander spelletje spelen....
Over een paar jaar staat er in de schoolboeken Nederlands een nieuwe vergelijking: "de JD-vergelijking". Echt zo'n typische JD vergelijking..quote:Op maandag 30 mei 2005 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik stop niet ....
ik leg alleen wat onrendabele functies neer...
De site leeft niet, dus die dump ik... zonde van de tijd... net zoiets als je tuin elke dag watergeven maar je was vergeten dat je hem al een jaar geleden had geasfalteerd.
De awards zijn in vriendelijke en goede handen.
En ik ben nog steeds verliefd op Hattrick... Dus mij krijg je niet weg... En ook niet op irc...
Dusse... Ik ben en blijf een diehard HT-er...
Als DAT maar FF duidelijk IS!
Hoe doe je dit wilik ookquote:Op maandag 30 mei 2005 19:50 schreef Lortnoc het volgende:
Date From To Price TSI then
30-05-2005 Paralympic Tricy kihoteam 612 000 ¤ 360
26-05-2005 Foxxx United Paralympic Tricy 51 000 ¤ 350
2 van mijn 3 spitsen zijn snel en ik vind et wel lekker. Als ze in het wedstrijdverslag voorkomen dan is het vanwege een loopactie of een versnelling zoals:quote:Op maandag 30 mei 2005 15:34 schreef Jonks het volgende:
@ pvrens
tja ik wil ook niet teveel geld uitgeven.. 1e reden is omdat ik bang ben dat het na 1 seizoen een stuk minder waard geworden is (Grumpey's Zhu Dodo was een goede koop voor 2.3 mln destijds maar staat nu als uitmuntend + zwak passen voor 1.6 mln op de lijst... dat doet pijn :x)
2e reden.. ik wil het geld besteden aan toffe trainees
@ Joralf, yeah koppen is tof maar dan moet je toch minimaal 2 andere mensen in je team hebben met koppen en ik heb dat momenteel niet.. ik wilde meer iets weten over snelle, onvoorspelbare of technische spitsen..
Als iemand graag technisch gebruikt omdat veel mensen wel een koppende def hebben en technisch bijna altijd een gratis kans krijgt dan.. dan ga ik voor zo een b.v.
maar hoe zit het met onvoorspelbaar, die krijgen op 2 manieren toffe kansen, passing + scoring.. gebeuren er dan vaak dingen (in 1 op de 3 wedstrijden wel iets b.v. ?)?
wat zijn de ervaringen!
quote:In de 18e minuut snelde Olavi Wahlstedt langs de verdedigers ...
dus tja ik vind et wel lekker om snelle spitsen te hebben, maar das mijn mening natuurlijk. Er zullen ook vast wel mensen zijn die een andere specialiteit fijner vindenquote:Olavi Wahlstedt kreeg een staande ovatie toen hij in de 18e minuut door de centrale verdediging van de gasten glipte en de gelijkmaker liet noteren: 1 - 1
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:25 schreef maniack28 het volgende:
Herhaling awards!!!
Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie
TimmyASD met sporting amsterdam (afgelopen 3 seizoenen 3x gepromoveerd, nu rechtstreeks van VI naar V)
Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde
Houten 3 eindigde als nummer 3 in IX.294 (seizoen 14). 2x achter elkaar 3e in IX en hij had dit seizoen 2 doelpunten tekort om te promoveren)
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen
Jonks met Fc Der Freddy (enorme progressie qua trainees)
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
De Hovenier met sys rq (Hij dacht dat hij 1e was geworden, ondanks dat hij de laatste wedstrijd tegen de nummer 2 had verloren. Echter was de stand nog niet geupdate en na die update bleek dat hij alsnog 2e was geworden, zie ook [Hattrick] Deel 67: Kampioenen Ole Ole!)
Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden
Blank vote
WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick (met een dikkenatuurlijk)
sirdalord
Het heet niet voor niets WoW^ met een dikke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |