abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 18:02:51 #76
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27488305
Godver ik lees alles hier en toch loop ik achter!

Wat is Drippling?
Wat is Skilltrading?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 30 mei 2005 @ 18:05:11 #77
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27488348
Dat heb je he... als je geen supporter bent

Drippling is trainees laten stijgen zonder ze te laten spelen. Iedere speler krijg toch een beetje training ook als hij niet gespeeld heeft.
Skilltrading is een speler hoog inkopen en dan binnen 1 of 2 weken een niveau in skill te laten stijgen en dan met winst verkopen.

Geen dank
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_27488474
@ sirda: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

@ jonks, grumpey, lekkere trade

en de rest, hoi maar weer
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 30 mei 2005 @ 18:11:51 #79
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27488483
quote:
Op maandag 30 mei 2005 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Dat heb je he... als je geen supporter bent
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  maandag 30 mei 2005 @ 18:17:48 #80
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27488612
quote:
Op maandag 30 mei 2005 18:11 schreef komrad het volgende:
@ sirda: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

@ jonks, grumpey, lekkere trade

en de rest, hoi maar weer
Ook hoi Komrad!!! Pekel wist van niks over de Fokcup. Hij heeft even een weekje geen tijd (legt ie nog wel uit) en daarna kunnen jullie aan de slag, als het kan zou ik graag de site bijhouden ik hoor het wel!!!

Ps. Had je nou toch een virus gister?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_27488667
nee router was zo rot als weet ik veel. Ikweet ook van niets mbt pekel maar ik vind alles best, mits de oude kern er een beetje bij blijft, sirda, hives, JD, qyn, grumpey, madkow, sw enzo (sorry dat ik alle anderen nu even niet opschrijf, maar dat duurt te lang)
pi_27488758
SD> jammer dat het zo ver gekomen is dat je nu ermee stopt...mag hopen dat degenen die zich hierdoor aangesproken voelen begrijpen dat ze te ver gegaan zijn bij je.

wil trouwens best aan een OP werken (nieuwe maken welke wat overzichtelijker) is en bijhouden...
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_27488786
Ik vind dat het tijd is voor eea te bespreken, JD en SD

What happened?
pi_27488834
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:06 schreef ASSpirine het volgende:
Dit is om ziek van te worden...
Ik moet 4 wekenlang met een wo doen...
Dat is al erg genoeg

Maar mijn tegenstander van vanavond heeft over 2 weken een wedstrijd tegen de andere, derde en laatste actieve deelnemer van onze poule...

Dit betekend dus dat hij 8 wekenlang een wo na elkaar heeft
Van zoiets raak je je interesse kwijt in hattrick, gevolg, niet meer inloggen en opnieuw een wo...
Beter een WO dan WoW..
pi_27488859
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef sir_dalord het volgende:
Velen hebben wellicht gemerkt dat ik de laatste weken weinig tot niet aanwezig was of irc en op het forum. Dat heeft te maken, zoals velen wel weten, door een nieuw spel dat mij in zijn greep houdt.

Hierbij heb ik wat dingen laten verslonzen die hoognodig ge-update moesten worden.

Sinds kort was ik weer voorzichtig begonnen met wat dingen te updaten, waaronder de OP, al ging dat niet zo snel als gedacht.

Mijn afwezigheid werd niet door iedereen gewaardeerd, gezien de reacties op zowel irc als het forum. Hoewel ik er bij het begin wel om kon lachen, vind ik dat het aantal beledigingen jegens mij wat vervelender zijn geworden. Zo vervelend zelfs, dat ik het er bij het begin mee in mijn maag zat. En daar heb ik geen zin in.

Daarom heb ik besloten te stoppen met alle activiteiten die ik voor de fokfederatie deed.

Ik maak nog de dingen af waarmee ik bezig was, maar daarna stop ik als vrijwilliger. Ik deed het voor mijn plezier en zodra dat plezier door andere wordt vergald, zie ik geen reden meer om door te gaan. Hoewel ik niet zoveel deed als jd, heb ik toch wel een aantal keren wat tijd opge-offerd. Daarom vind ik het des te jammer.

Ik blijf uiteraard op fok en in de federatie, ik stop gewoon met de dingen die ik deed.
Dat allemaal om dat kutspel?
  maandag 30 mei 2005 @ 18:30:18 #86
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27488887
Wrijf het er nog ff in.. niemand heeft er baat bij als mensen zoals sirdalord stoppen met hun activiteiten Uddel....
pi_27488890
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef maniack28 het volgende:
bovendien is het natuurlijk niet leuk als 3 tot 4 heel actieve fokkers opeens niet meer komen omdat ze een ander spelletje spelen....
Het zit echt heel diep he, wil je er over praten?
Signature?
  maandag 30 mei 2005 @ 18:39:23 #88
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27489076
Ik stop niet ....
ik leg alleen wat onrendabele functies neer...
De site leeft niet, dus die dump ik... zonde van de tijd... net zoiets als je tuin elke dag watergeven maar je was vergeten dat je hem al een jaar geleden had geasfalteerd.
De awards zijn in vriendelijke en goede handen.

En ik ben nog steeds verliefd op Hattrick... Dus mij krijg je niet weg... En ook niet op irc...
Dusse... Ik ben en blijf een diehard HT-er...

Als DAT maar FF duidelijk IS!

Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_27489135
quote:
Op maandag 30 mei 2005 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik stop niet ....
ik leg alleen wat onrendabele functies neer...
De site leeft niet, dus die dump ik... zonde van de tijd... net zoiets als je tuin elke dag watergeven maar je was vergeten dat je hem al een jaar geleden had geasfalteerd.
De awards zijn in vriendelijke en goede handen.

En ik ben nog steeds verliefd op Hattrick... Dus mij krijg je niet weg... En ook niet op irc...
Dusse... Ik ben en blijf een diehard HT-er...

Als DAT maar FF duidelijk IS!

Over een paar jaar staat er in de schoolboeken Nederlands een nieuwe vergelijking: "de JD-vergelijking". Echt zo'n typische JD vergelijking..
  maandag 30 mei 2005 @ 18:48:32 #90
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27489269
pi_27490770
Laten we gewoon genieten van de momenten die we wel samen hebben

Dan ga ik wel hier van genieten:

Transfers for Jolmer Oosterveld

Date From To Price TSI then
30-05-2005 Paralympic Tricy kihoteam 612 000 ¤ 360
26-05-2005 Foxxx United Paralympic Tricy 51 000 ¤ 350

Jammer dat ik vorige week niet genoeg tijd had om meer van die vrolijke vriendjes te kopen, het kapitaal had ik er wel voor.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_27490851
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:50 schreef Lortnoc het volgende:

Date From To Price TSI then
30-05-2005 Paralympic Tricy kihoteam 612 000 ¤ 360
26-05-2005 Foxxx United Paralympic Tricy 51 000 ¤ 350
Hoe doe je dit wilik ook

doet irc via website het trouwens niet meer ?
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_27491093
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:34 schreef Jonks het volgende:
@ pvrens
tja ik wil ook niet teveel geld uitgeven.. 1e reden is omdat ik bang ben dat het na 1 seizoen een stuk minder waard geworden is (Grumpey's Zhu Dodo was een goede koop voor 2.3 mln destijds maar staat nu als uitmuntend + zwak passen voor 1.6 mln op de lijst... dat doet pijn :x)
2e reden.. ik wil het geld besteden aan toffe trainees

@ Joralf, yeah koppen is tof maar dan moet je toch minimaal 2 andere mensen in je team hebben met koppen en ik heb dat momenteel niet.. ik wilde meer iets weten over snelle, onvoorspelbare of technische spitsen..

Als iemand graag technisch gebruikt omdat veel mensen wel een koppende def hebben en technisch bijna altijd een gratis kans krijgt dan.. dan ga ik voor zo een b.v.
maar hoe zit het met onvoorspelbaar, die krijgen op 2 manieren toffe kansen, passing + scoring.. gebeuren er dan vaak dingen (in 1 op de 3 wedstrijden wel iets b.v. ?)?

wat zijn de ervaringen!
2 van mijn 3 spitsen zijn snel en ik vind et wel lekker. Als ze in het wedstrijdverslag voorkomen dan is het vanwege een loopactie of een versnelling zoals:
quote:
In de 18e minuut snelde Olavi Wahlstedt langs de verdedigers ...
quote:
Olavi Wahlstedt kreeg een staande ovatie toen hij in de 18e minuut door de centrale verdediging van de gasten glipte en de gelijkmaker liet noteren: 1 - 1
dus tja ik vind et wel lekker om snelle spitsen te hebben, maar das mijn mening natuurlijk. Er zullen ook vast wel mensen zijn die een andere specialiteit fijner vinden
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_27491165
Was dat een skill trade lortnoc?
Kan toch haast niet, TSI is maar 10 gestegen

Enne Jonks, kheb je transfergeschiedenis eens bekeken
Dat is echt ziek
Hoeveel geld heb je nu wel niet ter beschikking?
Ik zie je zoveel verkopen en inkopen, een kapitaal moet je wel hebben

zit ik nu ff met mijn -270 k
pi_27491312
Dat was idd een skilltrade ja, zonder te spelen.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_27491619
Ik ga als ik een nieuwe spits ga halen voor volgend seizoen een spits met koppen halen.
Als ik dan toch vleugels train baat het zeker om een koppende spits te hebben.
Had eens in 1 wedstrijd 3 goals gehad dankzij passes van de vleugels

iemand die geld heeft om een back te kopen?
150 k maar

Ilari Näränen
TSI = 1 360, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
  maandag 30 mei 2005 @ 20:25:29 #97
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27491827
Herhaling awards!!!

Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie

Grumpey met Grumpelix (fantastische trainees, 1e geworden in VI en gepromoveerd naar V)
TimmyASD met sporting amsterdam (afgelopen 3 seizoenen 3x gepromoveerd, nu rechtstreeks van VI naar V)
Jonks met Fc Der Freddy (enorm goede trainees gekocht en veel winst gemaakt, ook gepromoveerd naar VI)

Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde

Refused met Vitussa FC (gedegradeerd uit V, kwam 4 punten tekort)
mangoworks met SV Houten 3 (SV Houten 3 eindigde als nummer 3 in IX.294 (seizoen 13) en SV Houten 3 eindigde als nummer 3 in IX.294 (seizoen 14). 2x achter elkaar 3e in IX en hij had dit seizoen 2 doelpunten tekort om te promoveren)
Neilpad met Nielzsche's Fußball Mannschaft (gedegradeerd uit V)

Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen

Jonks met Fc Der Freddy (enorme progressie qua trainees)
Grumpey met Grumpelix (enorme progressie qua trainees)
Hives met Dapp're Strijders (ondanks dat hij het heel moeilijk had in VI is hij toch hard doorgegaan met trainen en heeft veel progressie gemaakt, hopelijk ga je dit seizoen promoveren!!!! )

Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

De Hovenier met sys rq (Hij dacht dat hij 1e was geworden, ondanks dat hij de laatste wedstrijd tegen de nummer 2 had verloren. Echter was de stand nog niet geupdate en na die update bleek dat hij alsnog 2e was geworden, zie ook [Hattrick] Deel 67: Kampioenen Ole Ole!)
Sirdalord met lycky bullballs (zijn grootste fout was Hattrick zo goed als vaarwel zeggen en te kiezen voor zoiets waardeloos als World of Warcraft)
Neilpad met Nielzsche's Fußball Mannschaft (Finale Fok!Cup: vv Emmen - Nielzsche's Fußball Mannschaft 2 - 1

Nielzsche verliest alleen maar omdat hij zijn centrale verdediger waar een middenvelder speelt, niet heeft gerepositioneerd en dus 2 sterren haalt ipv de gebruikelijke 5 op het middenveld. hierdoor verspeelt hij dus de Fok!Cup, aangezien het een close-call was qua wedstrijd/uitslag. )

Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden

Hives
Maniack28
Komrad

WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick (met een dikke natuurlijk)

sirdalord
qyn
Maniack28
pi_27492027
quote:
Op maandag 30 mei 2005 20:25 schreef maniack28 het volgende:
Herhaling awards!!!

Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie

TimmyASD met sporting amsterdam (afgelopen 3 seizoenen 3x gepromoveerd, nu rechtstreeks van VI naar V)

Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde

Houten 3 eindigde als nummer 3 in IX.294 (seizoen 14). 2x achter elkaar 3e in IX en hij had dit seizoen 2 doelpunten tekort om te promoveren)

Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen

Jonks met Fc Der Freddy (enorme progressie qua trainees)

Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

De Hovenier met sys rq (Hij dacht dat hij 1e was geworden, ondanks dat hij de laatste wedstrijd tegen de nummer 2 had verloren. Echter was de stand nog niet geupdate en na die update bleek dat hij alsnog 2e was geworden, zie ook [Hattrick] Deel 67: Kampioenen Ole Ole!)

Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden

Blank vote

WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick (met een dikke natuurlijk)

sirdalord
Het heet niet voor niets WoW ^ met een dikke
  maandag 30 mei 2005 @ 20:44:26 #99
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27492402
Jammer Grumpey, je bent derde geworden...

Trouwens gewoon 3 supp. erbij, en dat na een 6-1 nederlaag
  maandag 30 mei 2005 @ 20:50:06 #100
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_27492579
Lievies... Hoe is het??
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')