abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 00:15:38 #51
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27469680
Vriend van me verdiende afelopen week 500k aan een 17jarige goed verdedigen...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_27470097
Mijn eerste wedstrijd in de 5e divisie met 2-1 gewonnen!

Lekker begin
Signature?
  maandag 30 mei 2005 @ 00:49:40 #53
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_27470425
Ik maak een bedankje aan mijn (eigenlijk iets te zwakke) spits. Sta je met de rust kansloos met 3-0 achter, ja hoor je voelt hem al aankomen. Hij schiet er 4 in, de laatste 2 minuten voor tijd
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  maandag 30 mei 2005 @ 08:33:05 #54
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27472698
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:35 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie heeft zijn eerste competitiewedstrijd met 3-0 gewonnen

Toch zijn er dingen die ik niet snap. Ik zie naast mijn wedstrijdverslag een aantal dingen staan:
[..]

Ik begrijp dat mijn team slecht is (ik begin nog maar net) maar wat betekenen de waarden tussen haakjes?
Verder, wat is HatStats en LoddarStats?

Ook is mijn teamgeest geïrriteerd doordat ik twee spelers heb gekocht die niet goed bij mijn begon. Hoe komt dit weer goed?

Verder ben ik uiteraard erg blij met mijn overwinning
Op naar het kampioenschap
Tussen haakjes staat het subniveau. Dus je haalt bijv. een waardeloos middenveld en dat is dan een zeer laag, laag, hoog of een zeer hoog waardeloos middenveld. Hatstats is een soort van rating van hoe goed je team is, LoddarStats ken ik niet.

Je teamgeest gaat volgens mij gewoon weer terug naar bedaard. Met PIC (play it easy) haal je minder hoog middenveld en gaat je teamgeest omhoog. Met MOTS (Match of the season) haal je een hoger middenveld maar gaat je teamgeest omlaag. Volgens mij zal in alle gevallen de teamgeest weer terugvallen naar bedaard (natuurlijk na een bepaalde tijd, afhankelijk van hoe hoog of laag die is).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_27475390
hm gaat snel met de topics, door me examens ben ik wat minder ermee bezig maar vanaf woensdag heb ik zomervakantie dusss:P gister 2-1 verloren, was ingecalculeerd, kheb gecounterd en PIC in een 4-4-2, kwam nog bijna tot een gelijkspel:P

hopelijk woensdag door in de beker en dan zondag weer PIC want die kerel haalde gister een redelijk(laag) middenveld, dus dat word em wss ook nie, iedereen suc6 woensdag alvast
Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
  maandag 30 mei 2005 @ 11:17:06 #56
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_27476166
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:15 schreef One_conundrum het volgende:
Vriend van me verdiende afelopen week 500k aan een 17jarige goed verdedigen...
zie mijn laatste daytrade..
  maandag 30 mei 2005 @ 11:32:08 #57
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27476683
Denk dat ik mijn tactiek in de huidige divisie totaal moet omgooien anders ben ik gedoemd te degraderen. Ga voor een 5-3-2. Misschien wordt het wat.
A.M.A.B
  maandag 30 mei 2005 @ 12:06:35 #58
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_27477771
5-3-2 maakt je over het algemeen niet sterker hoor, maar succes...
ben trouwens 3e in de race om het bondscoachschap geworden!

iedereen bedankt voor de steun!!!

(en sd, 297x is meer dan 41x en 3e is hoger dan 12e )
  maandag 30 mei 2005 @ 12:14:40 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27478005
haha

Gefeliciteerd Grumpey, volgend jaar misschien dan?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 30 mei 2005 @ 12:17:32 #60
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_27478100
Ik ga mezelf nog wel eens kandidaat stellen voor U-20, maar lijkt me taktischer dat te doen wanneer ik in de IV zit of de beker gewonnen heb
  maandag 30 mei 2005 @ 12:51:03 #61
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27479033
quote:
Op maandag 30 mei 2005 12:17 schreef Grumpey het volgende:

Ik ga mezelf nog wel eens kandidaat stellen voor U-20, maar lijkt me taktischer dat te doen wanneer ik in de IV zit of de beker gewonnen heb
Wie is de nieuwe bondscoach geworden dan? of is degene die er al zat blijven zitten?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 30 mei 2005 @ 13:32:45 #62
118778 Mokkaboon
aka Suriman
pi_27480223
boehoehoe kheb verloren van m'n directe rivaal voor directe degradatie!!! en wel met 3-8 verdomme!

zo slecht vond ik mijzelf nou ook weer niet...
Manager Suriman van The Brown Panters
pi_27480571
5-0 gewonnen (neehee, het was geen walkover). Goed begin dus, al maak ik me over de andere teams in de competitie meer zorgen...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 30 mei 2005 @ 13:52:27 #64
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27480762
quote:
Op maandag 30 mei 2005 12:06 schreef Grumpey het volgende:

5-3-2 maakt je over het algemeen niet sterker hoor, maar succes...
ben trouwens 3e in de race om het bondscoachschap geworden!
Niet

Ligt natuurlijk aan de spelers die je hebt. Vindt het lastig. Speelde net zoals mijn tegenstander 3-5-2, ervaring daarmee is uitstekend. Hij had wel veel betere spelers. Ik heb, geloof ik, 4 spelers met een TSI van boven de 1000. Hij bijna allemaal, maakt ook een verschil. Zal dus wel meer ervaring hebben...

Ach ja, blijf het proberen.
A.M.A.B
  maandag 30 mei 2005 @ 14:05:18 #65
118778 Mokkaboon
aka Suriman
pi_27481110
5-3-2 is een verdedigende opstelling... daar scoor je dus niet tot nauwelijks mee... daarnaast heb je maar 3 middenvelders...

heb je zo'n goede aanvallers dat je geen wings nodig hebt? anders blijf je maar met 1 aanvals rating zitten... (voor 3 inner mids)
Manager Suriman van The Brown Panters
pi_27481955
je kan met 3-5-2 ook ultra verdedigend spelen hoor. 2 van de 5 middenvelder mooi op verdedigend en je kan je vleugelspelers op verdedigend zetten en 1 of 2 spitsen op verdedigend. En dan heb je nog 5 middenvelders ook, daar zou ik dan eerder voor kiezen denk ik.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_27482474
Velen hebben wellicht gemerkt dat ik de laatste weken weinig tot niet aanwezig was of irc en op het forum. Dat heeft te maken, zoals velen wel weten, door een nieuw spel dat mij in zijn greep houdt.

Hierbij heb ik wat dingen laten verslonzen die hoognodig ge-update moesten worden.

Sinds kort was ik weer voorzichtig begonnen met wat dingen te updaten, waaronder de OP, al ging dat niet zo snel als gedacht.

Mijn afwezigheid werd niet door iedereen gewaardeerd, gezien de reacties op zowel irc als het forum. Hoewel ik er bij het begin wel om kon lachen, vind ik dat het aantal beledigingen jegens mij wat vervelender zijn geworden. Zo vervelend zelfs, dat ik het er bij het begin mee in mijn maag zat. En daar heb ik geen zin in.

Daarom heb ik besloten te stoppen met alle activiteiten die ik voor de fokfederatie deed.

Ik maak nog de dingen af waarmee ik bezig was, maar daarna stop ik als vrijwilliger. Ik deed het voor mijn plezier en zodra dat plezier door andere wordt vergald, zie ik geen reden meer om door te gaan. Hoewel ik niet zoveel deed als jd, heb ik toch wel een aantal keren wat tijd opge-offerd. Daarom vind ik het des te jammer.

Ik blijf uiteraard op fok en in de federatie, ik stop gewoon met de dingen die ik deed.

[ Bericht 0% gewijzigd door sir_dalord op 30-05-2005 15:00:43 ]
  maandag 30 mei 2005 @ 15:06:09 #68
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27482836
Nou ja..... sorry, maar dat slaat echt nergens op... als het door mij komt... dan spijt me dat enorm, want dat is niet de bedoeling geweest... Het is alleen mateloos irritant als mensen een taak hebben en die niet uitvoeren... bovendien is het natuurlijk niet leuk als 3 tot 4 heel actieve fokkers opeens niet meer komen omdat ze een ander spelletje spelen....

Ik zit zelf ook in 2 vrijwilligersverenigingen en ook daar gebeurd het regelmatig dat mensen afspraken maken (bijv. op een vergadering) en dat er de volgende vergadering nog geen flikker gebeurd is.... daar kan ik me dood aan irriteren. Fijn als je wat anders te doen heb, maar zeg dat dan gewoon. Geen probleem dat jullie WoW spelen, maar als je dan geen tijd meer hebt voor de OP en geen tijd meer voor andere activiteiten, stop er dan gewoon mee zodat andere mensen die wel tijd hebben die taak kunnen invullen. En ja, dat heb je nu gedaan, maar vanwege de verkeerde reden....
pi_27482985
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef sir_dalord het volgende:
verhaal...
Sd Jammer dat je er mee stopt. Je heb het altijd goed gedaan en daar wil ik je voor bedanken. Hoop dat er iemand is die de op van je wil overnemen maar denk dat dat wel goed gaat komen.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_27483287
@ sir dalord..

Ik schijn wat te missen, maar ik denk dat je vast een goede reden hebt om je zo fucked up te voelen.

@ ASSprine

mjah, ik denk dat ik me ga storten in het wondere wereldje dat drippling heet
Jonks is er toch heer en meester in hé?

Wat tips zou leuk zijn jonks

Momenteel heb ik al een kleine database opgebouwd
tot nu toe 2 tabellen (17-en 18 jarigen), ben van plan nog een 3de bij te voegen (19-jarigen)
Kheb alle stats ingegeven, + vorm, leiderschap en ervaring
maar dit is alleen maar leuk om te vergelijken

Nou nou nou de master.. ehe echt niet Ik doe wat aan day en skilltrading, en als dan bepaalde mannetjes mislukken eindigen ze op de bank waar ze dan na een aantal weken weer af mogen om in de etalage te gaan staan

Ik kan me voorstellen dat het een leuke truc is bij winfers, die stijgen lekker snel.. maar voor tips.. pff heb er niet zoveel.. zorg dat je een beetje handige zoekmethode voor jezelf aanwent dan kost het niet zo veel breindodende energie.

Succes

@Grumpey.. ja die winst is tof, maar kijk die van lortnoc eens.. 50k kopen 615k verkopen.. asociaal ;x

@ grumpey II

gefeliciteerd met je 300 stemmen, impressive!

@ all
42* nieuw record & rising.

Ik ben opzoek naar een ervaren spits, maximaal 25 jaar oud, die liefst 4.5 - 5 * en haalt.
Heeft iemand hele positieve ervaringen met bepaalde type spitsen (briljant + zwak passen of juist uitmuntend + veel passen of wat dan ook) dat die erg makkelijk scoren?

daarnaast zoek ik nog een beetje advies over de specialiteit, ik wil wel erg graag een speciality! Iemand positieve ervaringen?
Unpredictable of Technical kent iemand dat een beetje?
  maandag 30 mei 2005 @ 15:23:19 #71
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27483432
Neem een spits met koppen, is leuk
pi_27483533
Jonks, ik wil ook zo'n spits hebben misschien wel 2, maar daar zal het geld nog niet voor beschikbaar zijn denk ik.

SD: Jammer, maar ook wel weer begrijpelijk als de lol er zo vanaf gaat (daar doe je het neem ik aan voor)
"You got 99 problems and FC Kielp is one!"
pi_27483775
@ pvrens
tja ik wil ook niet teveel geld uitgeven.. 1e reden is omdat ik bang ben dat het na 1 seizoen een stuk minder waard geworden is (Grumpey's Zhu Dodo was een goede koop voor 2.3 mln destijds maar staat nu als uitmuntend + zwak passen voor 1.6 mln op de lijst... dat doet pijn :x)
2e reden.. ik wil het geld besteden aan toffe trainees

@ Joralf, yeah koppen is tof maar dan moet je toch minimaal 2 andere mensen in je team hebben met koppen en ik heb dat momenteel niet.. ik wilde meer iets weten over snelle, onvoorspelbare of technische spitsen..

Als iemand graag technisch gebruikt omdat veel mensen wel een koppende def hebben en technisch bijna altijd een gratis kans krijgt dan.. dan ga ik voor zo een b.v.
maar hoe zit het met onvoorspelbaar, die krijgen op 2 manieren toffe kansen, passing + scoring.. gebeuren er dan vaak dingen (in 1 op de 3 wedstrijden wel iets b.v. ?)?

wat zijn de ervaringen!
  maandag 30 mei 2005 @ 15:41:20 #74
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27484004
Ik let daar nooit zo op.... mijn ervaring is ook, dat ondanks dat mijn spitsen de beste stats van mijn team hebben, ze toch niet het meeste scoren. Terwijl ik er 2 met unpredicatble had en 1 met koppen. Ik heb nog nooit een spits gehad die meer dan 8 doelpuntne gescoord heeft in een seizoen, terwijl ik er toch 60 in heb liggen in totaal..
pi_27486379
Pfff nog net gewonnnen. 3-2
[14.gif]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')