@ sir dalord..
Ik schijn wat te missen, maar ik denk dat je vast een goede reden hebt om je zo fucked up te voelen.
@ ASSprine
mjah, ik denk dat ik me ga storten in het wondere wereldje dat drippling heet
Jonks is er toch heer en meester in hé?
Wat tips zou leuk zijn jonks
Momenteel heb ik al een kleine database opgebouwd
tot nu toe 2 tabellen (17-en 18 jarigen), ben van plan nog een 3de bij te voegen (19-jarigen)
Kheb alle stats ingegeven, + vorm, leiderschap en ervaring
maar dit is alleen maar leuk om te vergelijken
Nou nou nou de master.. ehe echt niet
![]()
Ik doe wat aan day en skilltrading, en als dan bepaalde mannetjes mislukken eindigen ze op de bank waar ze dan na een aantal weken weer af mogen om in de etalage te gaan staan
![]()
Ik kan me voorstellen dat het een leuke truc is bij winfers, die stijgen lekker snel.. maar voor tips.. pff heb er niet zoveel.. zorg dat je een beetje handige zoekmethode voor jezelf aanwent dan kost het niet zo veel breindodende energie.
Succes
![]()
@Grumpey.. ja die winst is tof, maar kijk die van lortnoc eens.. 50k kopen 615k verkopen.. asociaal ;x
@ grumpey II
gefeliciteerd met je 300 stemmen, impressive!
@ all
![]()
42* nieuw record & rising.
Ik ben opzoek naar een ervaren spits, maximaal 25 jaar oud, die liefst 4.5 - 5 * en haalt.
Heeft iemand hele positieve ervaringen met bepaalde type spitsen (briljant + zwak passen of juist uitmuntend + veel passen of wat dan ook) dat die erg makkelijk scoren?
daarnaast zoek ik nog een beetje advies over de specialiteit, ik wil wel erg graag een speciality! Iemand positieve ervaringen?
Unpredictable of Technical kent iemand dat een beetje?