is toch geen gevoelig onderwerp?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:15 schreef Grumpey het volgende:
goed , laat maar.....
het meer dan 1 reserve voor 1 linie hebben blijkt een gevoelig onderwerp, maar goed, ik verdien veel geld ermee en dus ben ik eigenlijk wel blij dat niemand het ook doet aangezien ik daar onder andere mijn grote winst aan te danken heb.
doe het dus vooral niet mensen
werk aan je conditie johquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:28 schreef TearSong het volgende:
Ziet er goed uit idd. die avatars!
Net m'n meest vreemde friendly tot nu toe gehad. Eerste helft 40% balbezit, 2 helft 18% balbezittoch nog gewonnen met 1-2
ben ook benieuwd vanavond. Omdat ik toch wil trainen heb ik niet mijn beste team opgesteld dus waarschijnlijk haal ik ronde 3 niet eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ziet er goed uit! ben erg benieuwd hoe het vanavond in de cup gaat, hopelijk kan ik weer voor een verrassing zorgen. ik heb nu iig de penaltynemmers geselecteerd...
ja dat is blijkbaar nodig. Al zit het gros van de spelers op excellent of solid, een aantal op inadequate maar dat zijn er niet veel. Heb voorheen ook nooit problemen gehad ermee, vandaar dat ik zo verrast was over deze wedstrijd.quote:
Ik heb 1 reservekeeper die tevens ook clown is. Daarnaast kan mijn coach ook goed voetballen en hangt ie tegen 1e aan (middenveld). Dan heb ik 1 waailap spits en 1 waailap wingerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
is toch geen gevoelig onderwerp?![]()
Alleen IS het gewoon niet verstandig om A spelers tijdens je oefenwedstrijden op te stellen.
Grote winst? welke grote winst maak je ermee dan? Al mijn reserves hebben als hoofdstat minimaal goed maar zoveel kost dat niet hoor? Het zijn trouwens ook allemaal spelers die eerst A spelers waren maar niet snel genoeg meegroeiden met het niveau.
Maar nu wil ik dus weten. Jij stelt dus ook echt je A spelers op in oefenwedstrijden behalve je trainees??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |