ik heb mijn stadion volquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:37 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben een publiekstrekker! 22741 man in het stadion. Ik speel 343 tegen iemand die 442 speelt en ik sta al 1-0 voor
Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheimquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:48 schreef DionysuZ het volgende:
whehe, ben de wedstrijd van n vriend van me ook aant volgen, heeft die tegenstander van em zo'n speler:
Othmar Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim
heet ie. wat n naam
Ja, omdat ik ze gemaakt hebquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Schitterend
Je bent een waardig opvolger!
Mijn complimenten...
Zie je wel dat alles goed komt met die awards, Jorrie?
Kijk daar doen we het voor en ik sta ook nog 3-0 voor.quote:01-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 54 768 ¤ aan entreegeld.
Wel 3-0 achter, met pic weliswaar tegen een V ploegje, dus als ik verlies met 6-0 is dat niet slechtquote:01-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 94 711 ¤ aan entreegeld.
quote:01-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 121 284 ¤ aan entreegeld.
aangenomen op grond van positieve discriminatie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
o ja, komrad: vraag eens hoe het met solliciteren gaat![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
aangenomen op grond van positieve discriminatie?
mag ik alle stemmers danken voor deze geweldige awardquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef maniack28 het volgende:
En de awardwinnars zijn *trommelgeroffel*
Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie is gewonnen door: Grumpey
[afbeelding]
CSKA Moscow-award: Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen is gewonnen door: Verbal Kint![]()
[afbeelding]
Dirk Kuijt-award: Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie en de Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde zijn gewonnen door: Mangoworks![]()
[afbeelding]
Rinus Michels-award: Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie is gewonnen door: Johan Derksen![]()
[afbeelding]
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen is gewonnen door: Jonks![]()
[afbeelding]
Heurelho da Silva Gomes-award: Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie is gewonnen door: Tearsong![]()
[afbeelding]
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen is gewonnen door: De Hovenier![]()
[afbeelding]
Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden is gewonnen door: Komrad![]()
[afbeelding]
WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick is gewonnen door: sirdalord![]()
[afbeelding]
Ik hoop trouwens dat nu dat gezeik over WoW afgelopen is. Ik respecteer het als sirdalord dat graag wil spelen, maar ik hoop dat hij (en ook qyn en madkow) weer wat vaker te vinden zijn op het forum/irc
Overige avatars voor degene die veel taken verrichten bij Fok!
Hives
[afbeelding]
Lortnoc
[afbeelding]
Madkow
[afbeelding]
Veel plezier met je avatar, mocht je zelf nog aanpassingen willen doen ofzow dan moet je me ff aanspreken op IRC of even htmailen![]()
Arme Neilpadquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:01 schreef neilpad het volgende:
Ik heb een flinke klap opgelopen op weg naar de Dirk Kuyt awardmijn reusachtig spits ligt er dus 6 weken uit na het optreden van vanavond.
Overigens wel gewonnen met 0-6 maar toch, me beste verdediger ligt er sinds vorige week ook al 6 weken uit, het seizoen gaat weer door zoals het geïndigd was. (Alleen win ik me competitie wedstrijden nu wel)
was wel 2e gesprek.quote:
das kut, naja dat heb ik over 1,5 maand ook ivm vakantiequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:59 schreef The_Hives het volgende:
ik kan trouwens niet mn vorm update voor zondag mee laten tellen. Heb straks 5 dagen geen internet tot mn beschikking. Moet dus nu mn team instellen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das kut, naja dat heb ik over 1,5 maand ook ivm vakantiedan moet ik voor 3 weken de opstelling bepalen
Je hebt er wel iets aan maar niet met 350 spelers, denk aan 20.000+ voordat het echt accuraat wordt. Zelfs nog meer. Alsje een beetje kunt programmeren kun je vast iets verzinnen dat het importeren sneller maakt (maar let op de regels van hattrick).quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:46 schreef ASSpirine het volgende:
Vraagje:
Gebruiken jullie in je database alleen stats van je eigen spelers?
Of ook van spelers van de TL?
Momenteel heb ik 350 spelers vande TL in mijn database gezet, bijna allemaal zijn 17-jarigen die net zijn gepulled
Heb ik hier iets aan?
of zou ik alleen maar van mijn eigen spelers moeten doen?
iddquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef The_Hives het volgende:
[..], en dan zeur ik over een weekendje rocken
![]()
Hoezo regels van hattrick?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:23 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je hebt er wel iets aan maar niet met 350 spelers, denk aan 20.000+ voordat het echt accuraat wordt. Zelfs nog meer. Alsje een beetje kunt programmeren kun je vast iets verzinnen dat het importeren sneller maakt (maar let op de regels van hattrick).
Dat betekend dus, geen oefenwedstrijden...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das kut, naja dat heb ik over 1,5 maand ook ivm vakantiedan moet ik voor 3 weken de opstelling bepalen
das nog niet eens het ergste van alles. Gewoon 3 weken GEEN hattrickquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat betekend dus, geen oefenwedstrijden...
Geen vervangers na blessures...
Geen jeugdpulls...
OMG
Veel feds houden ook databases bij van spelers die gestegen zijn, misschien ook de wingerfed. Voor meer tips over skilltrading kijk eens op mijn site ( http://www.kielp.com/gijsh/httips ).quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoezo regels van hattrick?
Programmeren kan ik niet
enne, huh
20.000
omg, kan dus nog eventjes door blijven doen.
Heb ik al gelezenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Veel feds houden ook databases bij van spelers die gestegen zijn, misschien ook de wingerfed. Voor meer tips over skilltrading kijk eens op mijn site ( http://www.kielp.com/gijsh/httips ).
Zoek een internetcaféquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das nog niet eens het ergste van alles. Gewoon 3 weken GEEN hattrick
mja ik hoop er dan een te vinden. Ik moet sowieso elke week een oefenpotje hebben en een YPquote:
Zo zou ik t ook niet echt willen noemenquote:
Ik heb je voormalige jeugdpull net verkocht voor 505k (18jr uitstekend def uitstekend vorm TSI 1570).quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:49 schreef komrad het volgende:
ik bne er dus uit maar wel boven de 1000 supporters
Bij mij doet ie het ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:01 schreef ASSpirine het volgende:
hattrick doet het niet bij mij
En er loopt een speler af die ik wil hebben
Deze ga ik maar eens te koop zetten...quote:Mohd Hussein bin Ithnin (53259241)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Ik kan ook antwoorden hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:04 schreef Jonks het volgende:
JJ, wat voor spelers train jij? Welke van die train je kort (minder dan 2 skillstijgingen) en welke train je lang?
Train je vleugel als hoofdstat of als bijstat? Is het mogelijk een beetje te skilltraden en winst te maken op die beestjes?
En vervolg vraag.. hoeveel winst maak je op je 4 100%'s posities? Heb je een paar voorbeelden van speler die je hebt gekocht en getraind en hoeveel winst daar na 1 of 2 seizoenen op zat?
is 722k niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef Jonks het volgende:
100% posities zijn je vleugels op het midden, 50% zijn je Wingbacks.
722k voor een speler die je 2 seizoen traint vind ik schrikbarend... heb je geen leuker voorbeeldje?
B.v. een snelle winger, gekocht als 18 jaar begin seizoen met goed positiespel, goed vleugel matig passen, en nu als 20 jarige briliant ofzo?
Train idd als hoofdstat en er valt zeker winst op te maken, kheb 2 jongens met goed vleugel en goed passen gekocht voor 150k, 1 seizoen later verkocht voor 750k op formidabelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:04 schreef Jonks het volgende:
JJ, wat voor spelers train jij? Welke van die train je kort (minder dan 2 skillstijgingen) en welke train je lang?
Train je vleugel als hoofdstat of als bijstat? Is het mogelijk een beetje te skilltraden en winst te maken op die beestjes?
En vervolg vraag.. hoeveel winst maak je op je 4 100%'s posities? Heb je een paar voorbeelden van speler die je hebt gekocht en getraind en hoeveel winst daar na 1 of 2 seizoenen op zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |