was wel 2e gesprek.quote:
das kut, naja dat heb ik over 1,5 maand ook ivm vakantiequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:59 schreef The_Hives het volgende:
ik kan trouwens niet mn vorm update voor zondag mee laten tellen. Heb straks 5 dagen geen internet tot mn beschikking. Moet dus nu mn team instellen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das kut, naja dat heb ik over 1,5 maand ook ivm vakantiedan moet ik voor 3 weken de opstelling bepalen
Je hebt er wel iets aan maar niet met 350 spelers, denk aan 20.000+ voordat het echt accuraat wordt. Zelfs nog meer. Alsje een beetje kunt programmeren kun je vast iets verzinnen dat het importeren sneller maakt (maar let op de regels van hattrick).quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:46 schreef ASSpirine het volgende:
Vraagje:
Gebruiken jullie in je database alleen stats van je eigen spelers?
Of ook van spelers van de TL?
Momenteel heb ik 350 spelers vande TL in mijn database gezet, bijna allemaal zijn 17-jarigen die net zijn gepulled
Heb ik hier iets aan?
of zou ik alleen maar van mijn eigen spelers moeten doen?
iddquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef The_Hives het volgende:
[..], en dan zeur ik over een weekendje rocken
![]()
Hoezo regels van hattrick?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:23 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je hebt er wel iets aan maar niet met 350 spelers, denk aan 20.000+ voordat het echt accuraat wordt. Zelfs nog meer. Alsje een beetje kunt programmeren kun je vast iets verzinnen dat het importeren sneller maakt (maar let op de regels van hattrick).
Dat betekend dus, geen oefenwedstrijden...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das kut, naja dat heb ik over 1,5 maand ook ivm vakantiedan moet ik voor 3 weken de opstelling bepalen
das nog niet eens het ergste van alles. Gewoon 3 weken GEEN hattrickquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat betekend dus, geen oefenwedstrijden...
Geen vervangers na blessures...
Geen jeugdpulls...
OMG
Veel feds houden ook databases bij van spelers die gestegen zijn, misschien ook de wingerfed. Voor meer tips over skilltrading kijk eens op mijn site ( http://www.kielp.com/gijsh/httips ).quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoezo regels van hattrick?
Programmeren kan ik niet
enne, huh
20.000
omg, kan dus nog eventjes door blijven doen.
Heb ik al gelezenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Veel feds houden ook databases bij van spelers die gestegen zijn, misschien ook de wingerfed. Voor meer tips over skilltrading kijk eens op mijn site ( http://www.kielp.com/gijsh/httips ).
Zoek een internetcaféquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das nog niet eens het ergste van alles. Gewoon 3 weken GEEN hattrick
mja ik hoop er dan een te vinden. Ik moet sowieso elke week een oefenpotje hebben en een YPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |