Zo zou ik t ook niet echt willen noemenquote:
Ik heb je voormalige jeugdpull net verkocht voor 505k (18jr uitstekend def uitstekend vorm TSI 1570).quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:49 schreef komrad het volgende:
ik bne er dus uit maar wel boven de 1000 supporters
Bij mij doet ie het ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:01 schreef ASSpirine het volgende:
hattrick doet het niet bij mij
En er loopt een speler af die ik wil hebben
Deze ga ik maar eens te koop zetten...quote:Mohd Hussein bin Ithnin (53259241)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Ik kan ook antwoorden hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:04 schreef Jonks het volgende:
JJ, wat voor spelers train jij? Welke van die train je kort (minder dan 2 skillstijgingen) en welke train je lang?
Train je vleugel als hoofdstat of als bijstat? Is het mogelijk een beetje te skilltraden en winst te maken op die beestjes?
En vervolg vraag.. hoeveel winst maak je op je 4 100%'s posities? Heb je een paar voorbeelden van speler die je hebt gekocht en getraind en hoeveel winst daar na 1 of 2 seizoenen op zat?
is 722k niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef Jonks het volgende:
100% posities zijn je vleugels op het midden, 50% zijn je Wingbacks.
722k voor een speler die je 2 seizoen traint vind ik schrikbarend... heb je geen leuker voorbeeldje?
B.v. een snelle winger, gekocht als 18 jaar begin seizoen met goed positiespel, goed vleugel matig passen, en nu als 20 jarige briliant ofzo?
Train idd als hoofdstat en er valt zeker winst op te maken, kheb 2 jongens met goed vleugel en goed passen gekocht voor 150k, 1 seizoen later verkocht voor 750k op formidabelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:04 schreef Jonks het volgende:
JJ, wat voor spelers train jij? Welke van die train je kort (minder dan 2 skillstijgingen) en welke train je lang?
Train je vleugel als hoofdstat of als bijstat? Is het mogelijk een beetje te skilltraden en winst te maken op die beestjes?
En vervolg vraag.. hoeveel winst maak je op je 4 100%'s posities? Heb je een paar voorbeelden van speler die je hebt gekocht en getraind en hoeveel winst daar na 1 of 2 seizoenen op zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |