dat topic dus, je zegt het zelf in je post hier in FB-topic van KLB...quote:Buzzer, waarom gooi je deze dicht?
Het is trouwens een schande!
En ook nog vanuit de veronderstelling dat ik onder onvloed zou zijn.
Waar baseer je dat op?
Ik verwacht het topic weer open.
Homo's die dreigen zijn zo zielig..quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:33 schreef Jerruh het volgende:
en als je blijft mekkeren kan je opzouten.
Nikky, mosterd na de maaltijd. Ik had het over het verkeerde topic.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:39 schreef nikky het volgende:
Bans worden niet besproken op FOK! Ook niet door een zogenaamde derde partij.
Klagen over FOK! en het beleid kan in FB en niet in klaagbaak.
ik dreig niet en ik ben biquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Homo's die dreigen zijn zo zielig..![]()
Maar je hebt gelijk, ik zat fout qua topic.
Ik bedoelde deze: Ik dacht dat het vroeger 'douchekop heette...
Die klootzakken van de Karwei die een doodordinaire douchekop een 'XZR2005X Supershower' noemen is geen klaagtopic waardig?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
daarom is dat topic in mijn ogen een slotje waardig.
niet als je het ZO zegt dat het lijkt alsof je een bad trip hebt, snap je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die klootzakken van de Karwei die een doodordinaire douchekop een 'XZR2005X Supershower' noemen is geen klaagtopic waardig?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Buzzer, waarom gooi je deze dicht?
Het is trouwens een schande!
En ook nog vanuit de veronderstelling dat ik onder onvloed zou zijn.
Waar baseer je dat op?
Ik verwacht het topic weer open.
Ah oke, dan ga ik die andere even lezen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nikky, mosterd na de maaltijd. Ik had het over het verkeerde topic.
Dat topic over Loeder en Kasta was terecht gesloten.
En?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:54 schreef nikky het volgende:
Ah oke, dan ga ik die andere even lezen..
is ook in R&Pquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:02 schreef Casperrrr het volgende:
whahahahaha hele levensverhaal en gelijk dat hangslot erop
Duik eens in de psyche van een man
ehm, dankje, als je een normale post had gedaan dan had ik het je uitgelegdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:33 schreef Oldbie het volgende:
Allejezus Jerruh, als je dit: Niet impulsief reageren weet te sluiten dan kan je half klaagbaak wel op slot gooien.
Wat zeg ik? Pleur dan heel klaagbaak maar op slot.
Hitler
Nee, maar wel dezelfde machtsgeilheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
en hitler? i dont have such a moustache, dude...
sadamquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, maar wel dezelfde machtsgeilheid.
Je hoeft mijn topic niet weer open te doen, flikker maar op. Ik hoef geen liefdadigheid van een dictator.
Waar haal je die andere drie vandaan? Heb ik die genoemd? Of heb je die zelf zo goed geleerd omdat je ze als voorbeeld wilde hebben?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sadam
hitler
stalin
jerruh
mooi rijtje heb je op de basisschool geleerd dan!.
en ik was al zo vriendelijk voor users...
Ik moet toch ergens vermaken. Als het niet in mijn eigen topic mag dan doe ik het ergens andersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:09 schreef dwerg het volgende:
Of je maakt je erg druk om een simpel topic.
Jammer dat niemand met je wil spelen hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens vermaken. Als het niet in mijn eigen topic mag dan doe ik het ergens anders
Hou je smoel, hondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Jammer dat niemand met je wil spelen he.
Zo zo. Je topic opslot en je wordt gelijk agressief. Heb je al een leven?quote:
Nee, een leven was te duur.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zo zo. Je topic opslot en je wordt gelijk agressief. Heb je al een leven?
De linkse, in mijn FB een foto.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:18 schreef Jerruh het volgende:
ja en nu kan het weer, hier is her ook geen speeltuin he!
r2cksson, welke draaitafel zit er in je icon trouwens?.
Die gevolgd wordt doorquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
[..]
*iets over concentratiekamp mompelt.
Niets tegen een gezellige homofoob, maar dit vind ik behoorlijk onsmakelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 00:48 schreef Graveland het volgende:
[..]
Fascinerend toch, dat iemand compleet tegennatuurlijk gedrag aan 't vertonen is ook nog goodwill aan 't kweken is (of iig poging daartoe onderneemt)
merciquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef milkingmonkey het volgende:
Waarom wordt een pro-U2 draadje meteen gesloten terwijl meerdere ani U2 draadjes open blijven (en steeds weer nieuwe worden gepost?)
Het gaat over:
U2 Klaagtopics
geld ook voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:29 schreef BaggerUser het volgende:
ik wil graag mn topiques op slot hebben, ik ging iets te ver![]()
Wat fijn dat je het voor mij opneemt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:45 schreef Loedertje het volgende:
Ruim 100 views in zeer korte tijd EN al 19 reacties, waarom dan in godsnaam dichtgooien??
Bagger.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:45 schreef Loedertje het volgende:
Ruim 100 views in zeer korte tijd EN al 19 reacties, waarom dan in godsnaam dichtgooien??
Bagger.
Ja daahaag, neem het helemaal niet voor je opquote:
Als jij de suggestie om een nachtmod in te stellen wilt plaatsen in FB, be my guest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja daahaag, neem het helemaal niet voor je op
Krijg intussen uitslag van al die kutslotjes over het hele forum bij topics die potentie hebben.
Iets voor FB misschien?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:50 schreef 0 het volgende:
[..]
Als jij de suggestie om een nachtmod in te stellen wilt plaatsen in FB, be my guest.
Omdat het op dat moment niets anders was dan een stortvloed aan "<vul bandnaam in> en kots er op" topics. Zoals je kunt zien heb ik die (op 2 na) allemaal gesloten omdat het feitelijk niets anders was dan een berg lemmings.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef milkingmonkey het volgende:
Waarom wordt een pro-U2 draadje meteen gesloten terwijl meerdere anti U2 draadjes open blijven (en steeds weer nieuwe worden gepost?)
Het gaat over:
U2 Klaagtopics
Ok, Ik zie het alquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat het op dat moment niets anders was dan een stortvloed aan "<vul bandnaam in> en kots er op" topics. Zoals je kunt zien heb ik die (op 2 na) allemaal gesloten omdat het feitelijk niets anders was dan een berg lemmings.
wat daar vies aan is ontgaat mij even....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef static het volgende:
Mag er een verbod komen op dit soort smerige topics? Operatiewond scheurt open
Volgens Lucille wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:31 schreef milkingmonkey het volgende:
Lezen KLB mods uberhaupt wel hier?
alles verwijderdquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Razor21 het volgende:
Al die Talpa huilies hier in klaagbaak
Kunnen jullie even naar die posts van Kaas kijken topicvervuiler
muwhahaaaaaquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef dwerg het volgende:
[..]
Volgens Lucille wel.
Dat mailde ze.
En als de KLB-mods er niet zijn, dan is er altijd wel een andere mod die meeleest.
Dat mailde ze ook.
Okee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:03 schreef Jerruh het volgende:
jerre is druk, gurgeh is druk.
maar komt goed.
Aangepast en naar GAM gezwiept.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Razor21 het volgende:
Wie o Wie wil mijn topic titel wijzigen :
Post hier plaatjes / ervaringen oude pc games
Moet worden :
Post hier plaatjes / ervaringen oude pc games
Alvast bedankt![]()
![]()
Ben ik het helemaal mee eens ik tel nu 10 talpa topicsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik stem voor 1 cerntraal talpa topic.
of beter nog; een KLB-TALPA subforum.
lijkt me een goed plan.
doe er je voordeel mee.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens ik tel nu 10 talpa topics
Ik gooi er een paar dicht. Dit slaat echt nergens meer op zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens ik tel nu 10 talpa topics
Zeikwijfquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij deze deel u, de moderators mee, dat ik dit topic over het randje en dus te ver vind gaan:
Kanker!
![]()
Is op slot nuquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij deze deel u, de moderators mee, dat ik dit topic over het randje en dus te ver vind gaan:
Kanker!
![]()
ywquote:
Ik verwijder zat van dergelijke posts, afhankelijk van context e.d. Het is hier niet de EO speeltuin, dus ik ben niet van plan om blindelings alle dergelijke verwensingen maar weg te halen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje erg ver gaan, van die posts van ''krijg kanker''En er lijkt niets tegen gedaan te worden...
Is wat anders dan het iemand toewensenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:48 schreef Oldbie het volgende:
Hij is toch op slot? Dan is er toch iets aan gedaan?
Wat moeten ze nog meer doen dan?
Jij bent ook niet al te subtiel met je anti rookcampagne, vertellen dat je KANKER krijgt enzo.![]()
Ja, braaf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is wat anders dan het iemand toewensen
Wat zegt zijn avatar en ondertitel dan wel? dat er wel wat aan gedaan wordt? of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij zegt je avatar en je ondertitel al genoeg. Ik zit trouwens.
En wat zeggen mijn avatar en ondertitel dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij zegt je avatar en je ondertitel al genoeg. Ik zit trouwens.
dat je een nazi bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wat zeggen mijn avatar en ondertitel dan?
De EO is weer het andere uiterste, aan dit soort gekke topics moet wel degelijk iets gedaan worden vind ik en vinden jullie kennelijk ook want hij is op slot.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik verwijder zat van dergelijke posts, afhankelijk van context e.d. Het is hier niet de EO speeltuin, dus ik ben niet van plan om blindelings alle dergelijke verwensingen maar weg te halen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:22 schreef RonaldV het volgende:
De PvdA walm van multicultiralisme in het onderwijs
Graag even een blik hier werpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |