Dan boycot ik vanaf nu bavariaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef WaStEd het volgende:
schuld van Bavaria.. die heeft hem weer uit z'n graf getrokken
Geef mij maar Eddy Wallyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef NightH4wk het volgende:
Pff, waarom moet die kerel nou gaan surfen op deze hype en gelijk dat nummer gaan verkrachten. En hij komt ook nog uit Brabant.
Hij had er in 1988 al een hit mee schijnt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef NightH4wk het volgende:
Pff, waarom moet die kerel nou gaan surfen op deze hype en gelijk dat nummer gaan verkrachten. En hij komt ook nog uit Brabant.
Wat een mafkees.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hij had er in 1988 al een hit mee schijnt.
Whahaha.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik hoop dat ie Froger, Joling en Gorden meeneemt op zijn Afganistan tour.
Als 'onze jongens' dit land echt een plezier willen doen zetten ze ze af in een groot mijnenveld!![]()
Nederlands elftal is nog kleiner, en dat zijn al 'onze jongens'quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef SecretWeapons het volgende:
Oja, ben ik de enige die zich ook zo kapot ergert aan dat ge-'onze jongens'![]()
Komop nou... ze zitten daar met 150 man, het klinkt zo net of zit er een legerdivisie van 500.000
je weet dat je dat kan verwachten bij shownieuws op sbs 6quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:46 schreef Annemiek78 het volgende:
Heb het toevallig gisterochtend gezien bij hh shownieuws dat ie inentingen ging halen voor Afgahnistan. Leuk voor hem.. maar moet dat allemaal op mijn TV?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |