dat topic dus, je zegt het zelf in je post hier in FB-topic van KLB...quote:Buzzer, waarom gooi je deze dicht?
Het is trouwens een schande!
En ook nog vanuit de veronderstelling dat ik onder onvloed zou zijn.
Waar baseer je dat op?
Ik verwacht het topic weer open.
Homo's die dreigen zijn zo zielig..quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:33 schreef Jerruh het volgende:
en als je blijft mekkeren kan je opzouten.
Nikky, mosterd na de maaltijd. Ik had het over het verkeerde topic.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:39 schreef nikky het volgende:
Bans worden niet besproken op FOK! Ook niet door een zogenaamde derde partij.
Klagen over FOK! en het beleid kan in FB en niet in klaagbaak.
ik dreig niet en ik ben biquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Homo's die dreigen zijn zo zielig..![]()
Maar je hebt gelijk, ik zat fout qua topic.
Ik bedoelde deze: Ik dacht dat het vroeger 'douchekop heette...
Die klootzakken van de Karwei die een doodordinaire douchekop een 'XZR2005X Supershower' noemen is geen klaagtopic waardig?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
daarom is dat topic in mijn ogen een slotje waardig.
niet als je het ZO zegt dat het lijkt alsof je een bad trip hebt, snap je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die klootzakken van de Karwei die een doodordinaire douchekop een 'XZR2005X Supershower' noemen is geen klaagtopic waardig?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Buzzer, waarom gooi je deze dicht?
Het is trouwens een schande!
En ook nog vanuit de veronderstelling dat ik onder onvloed zou zijn.
Waar baseer je dat op?
Ik verwacht het topic weer open.
Ah oke, dan ga ik die andere even lezen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nikky, mosterd na de maaltijd. Ik had het over het verkeerde topic.
Dat topic over Loeder en Kasta was terecht gesloten.
En?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:54 schreef nikky het volgende:
Ah oke, dan ga ik die andere even lezen..
is ook in R&Pquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:02 schreef Casperrrr het volgende:
whahahahaha hele levensverhaal en gelijk dat hangslot erop
Duik eens in de psyche van een man
ehm, dankje, als je een normale post had gedaan dan had ik het je uitgelegdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:33 schreef Oldbie het volgende:
Allejezus Jerruh, als je dit: Niet impulsief reageren weet te sluiten dan kan je half klaagbaak wel op slot gooien.
Wat zeg ik? Pleur dan heel klaagbaak maar op slot.
Hitler
Nee, maar wel dezelfde machtsgeilheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
en hitler? i dont have such a moustache, dude...
sadamquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, maar wel dezelfde machtsgeilheid.
Je hoeft mijn topic niet weer open te doen, flikker maar op. Ik hoef geen liefdadigheid van een dictator.
Waar haal je die andere drie vandaan? Heb ik die genoemd? Of heb je die zelf zo goed geleerd omdat je ze als voorbeeld wilde hebben?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sadam
hitler
stalin
jerruh
mooi rijtje heb je op de basisschool geleerd dan!.
en ik was al zo vriendelijk voor users...
Ik moet toch ergens vermaken. Als het niet in mijn eigen topic mag dan doe ik het ergens andersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:09 schreef dwerg het volgende:
Of je maakt je erg druk om een simpel topic.
Jammer dat niemand met je wil spelen hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens vermaken. Als het niet in mijn eigen topic mag dan doe ik het ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |