Alsof jij een gezond gesprek zou herkennenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Voeding voor een gezond gesprek is er niet he?r
Kasta was een slechte kutmod, vandaar de banquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom zijn zij 'gebanned' ?
omdat ze stout warenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Loserigheid enz.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Homo-met-vriendin-waarmee-hij-het-geen-idee-heeft-hoe-behoorlijk-aan-te-pakken. c:)quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:32 schreef Verbal het volgende:
Alsof jij een gezond gesprek zou herkennen
Probeer eens stoepkrijten ofzo. Ik denk dat dat al een vrij hoge creatieve uitdaging voor je is. Tekstueel is het namelijk knudde.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Homo-met-vriendin-waarmee-hij-het-geen-idee-heeft-hoe-behoorlijk-aan-te-pakken. c:)
Ow god, heb je hem ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef Verbal het volgende:
Probeer eens stoepkrijten ofzo. Ik denk dat dat al een vrij hoge creatieve uitdaging voor je is. Tekstueel is het namelijk knudde.
V.
OOhh serieus.. het is me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat Loeder gebanned is!
En Kasta!
Voeding voor een gezond gesprek is er niet he?
Joh! Open er een topic over.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Het valt me wel op dat Fok! steeds rechtser wordt en dat elke symphatie voor andersdenkenden meteen wordt weggehaald.
waar slaat het op dat je altijd een "V" onder je bericht plaatst ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Probeer eens stoepkrijten ofzo. Ik denk dat dat al een vrij hoge creatieve uitdaging voor je is. Tekstueel is het namelijk knudde.
V.
V.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:19 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
waar slaat het op dat je altijd een "V" onder je bericht plaatst ?![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:30 schreef crossover het volgende:
en JohnHancock moet terug!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |