Neem een kloon voor de niet boeiende topicsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:47 schreef Oldbie het volgende:
Soms, niet al te vaak, reageer ik impulsief in een topic.
Niets verkeerds aan, zou je zeggen. Was het niet dat het een totaal niet interessant topic betreft en dat hij dus net zolang in je "My Active Topics" blijft todat hij op slot gaat of uitsterft.
Heel erg vervelend dus![]()
Hoe leer ik dit af?
Dit is al een kloonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:48 schreef 0 het volgende:
[..]
Neem een kloon voor de niet boeiende topics
Een meet organiseren met R2cksson, VAC en Kasta.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:47 schreef Oldbie het volgende:
Soms, niet al te vaak, reageer ik impulsief in een topic.
Niets verkeerds aan, zou je zeggen. Was het niet dat het een totaal niet interessant topic betreft en dat hij dus net zolang in je "My Active Topics" blijft todat hij op slot gaat of uitsterft.
Heel erg vervelend dus![]()
Hoe leer ik dit af?
Fuck offquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Een meet organiseren met R2cksson, VAC en Kasta.
Ja, dat zou hun reactie waarschijnlijk ook zijn. Maar áls het je lukt, zorgen zij er wel voor dat je geen topics meer durft te openen, dunkt me.quote:
Het ging mij niet om het openen van topics, maar het reageren IN topics.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja, dat zou hun reactie waarschijnlijk ook zijn. Maar áls het je lukt, zorgen zij er wel voor dat je geen topics meer durft te openen, dunkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |