hoe heet het nu?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:28 schreef Xenomaniac het volgende:
..maar tegenwoordig noemen ze het anders, prima'
Uitstekende reclame, geeft perfect de tijdgeest weer.
Hebben jullie ook een 'lof'-forum?![]()
Je weet togggggggggggquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef XiChico het volgende:
jaja die junk ik zei jaja is goed ik weet ik ken je moeder ja je moeder jaaja kenker
Heb haar nog een krantenwijk bezorgdquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef XiChico het volgende:
jaja die junk ik zei jaja is goed ik weet ik ken je moeder ja je moeder jaaja kenker
Ah, een vrouwenaanbieding. Keer wat anders bij de bouwmarktquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef jogy het volgende:
Diep vibrerende massagekop ...
De accu-boormachine was geen succes, dus, tja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ah, een vrouwenaanbieding. Keer wat anders bij de bouwmarkt
Weet ik veel, ik kon het niet volgen..quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:33 schreef Wiehoe het volgende:
hoe heet het nu?
De bouwmarkt trekt nu al zichbaar meer klanten onder de vrouwelijke bevolking.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:47 schreef Nympholientje het volgende:
er is niets mis met een vibrerende massagestraal
Het heette vroegah toch gewoon douchekop?quote:
Het is gewoon een massagestaaf waar water uit komt, sjees.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Het heette vroegah toch gewoon douchekop?
Of ben ik nou gek?
denk het ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
De TS is zeker onder invloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |