Anders lees je even terug, daar stond het al uitgegeld. Je bent best vermoeiend.quote:
Ik heb van alles geprobeerd en het lukte niet zoals je ziet. En als het zo precies en nauwkeurig moet zoals jij zegt, dan word de kans toch alleen maar kleiner dat ik idd die koplamp kapot gemaak heb, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je bent precies even hard weggereden en dat blikje lag op de mm nauwkeurig natuurlijk. Geloof je het zelf?
De omstandigheden waren niet exact hetzelfde, al had je het 13 keer geprobeerd of 14 keer. Je hebt de basisschool echt niet afgemaakt volgens mij.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Filmpje niet gezien ofzo? In het filmpje probeerde ik het 8 keer en buiten het filmpje om ook nog....
Dit wordt nu echt zinloos, heb verder nog niks gehoord dus je kan met een gerust hart gaan slapen bossche bol
Heb je het filmpje wel gezien ? die gast heeft het best vaak geprobeerd en lukte niet. Ach laat deze gozer tochquote:Op zondag 24 juli 2005 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De omstandigheden waren niet exact hetzelfde, al had je het 13 keer geprobeerd of 14 keer. Je hebt de basisschool echt niet afgemaakt volgens mij.
Hee gast, kan best zijn dat jij zo hoogbegaafd bent hoor, althans, dat jij dat van jezelf denkt, heel leuk enzo, gefeliciteerd, maar als ik dan kijk naar jouw manier van posten in dit topic en naar je posts in het verleden zoals deze:quote:Op zondag 24 juli 2005 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij heb ik al drie keer gezegd dat ik het filmpje heb gezien. Hij heeft het een paar keer geprobeerd. Dat het niet lukte zegt verder helemaal niets. Als je dat niet begrijpt dan ben je echt heel erg dom. Dan zouden deze incidenten namen schering en inslag zijn en dat zijn ze niet.
dan kan ik je toch niet echt zo intelligent noemen als je zelf zegt....quote:Op zondag 24 juli 2005 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand die het ergens niet mee eens is wordt hier vooral gezien als lastig, vervelend en irritant. Het liefst pleurt men er zo snel mogelijk een slotje op of probeert men er een slowchat van te maken, want tot debat en discussie is men niet in staat.
Neehee, ik snap er helemaal niets van, ik ben zo dom joh, niet te filmen, jij snapt er in elk geval wel heel veel van he?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat heeft dat met dit topic te maken, stalkertje?Je snapt er hier in elk geval niets van, met je koplampen slopen in de topictitel.
jij ging aan je 14 jaar motor rijden op het circuit?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voor het circuit heb je geen rijbewijs nodig
Waarom begin je nu met persoonlijk aanvallen? Beetje uitgeluld wat het topic betreft?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik werk. Het is vandaag zondag, misschien een dag waarop afwassertjes werken, maar iemand met een fatsoenlijke baan werkt doorgaans niet op zondag.
Ga nu maar met je brommertje spelen, onbenullig afwassertje.
Dan ook nog zelfs als afwasser je werk niet goed doen.
Hahaha, wat ben jij een stumperdje zeg. Beeldbuisheld.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, ik wil nog iets kwijt, ik ga niet meer hier verder in discussie met je, als je behoefte hebt om mij een grote bek te geven kunnen we wel een keertje ergens afspreken en de discussie daar verder voortzetten... lijkt je dat wat? Zo nee, opzouten
15 ongeveerquote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jij ging aan je 14 jaar motor rijden op het circuit?![]()
Dit is een nee neem ik aan?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben jij een stumperdje zeg. Beeldbuisheld.
Kom maar langs op je stoere brommer hoor.quote:
Anders lees je je vorige post even.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom begin je nu met persoonlijk aanvallen? Beetje uitgeluld wat het topic betreft?
En ach, het is maar hoeveel waarde je aan je werk hecht.... sommige mensen hebben een leven weet je. Het is trouwens gewoon vakantiewerk hoor, maar goed, daar ben jij te intelligent voor natuurlijk*proest*
Ik moet benzine aan JOU gaan verspillen?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kom maar langs op je stoere brommer hoor.
Jij was al ruim daarvoor begonnen met je ''afwassertje'' en ''niveau''quote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Anders lees je je vorige post even.Pot-ketel-pikzwart.
die helm hoefde jij niet af te doen op het einde van het filmpje, met je lelijke kopquote:
Jij wilde de discussie niet meer voortzetten hier, maar je wilde hem wel elders voortzetten. Dit is dus een nee?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik moet benzine aan JOU gaan verspillen?
Goed lezen, bassischool niet afgemaakt ofzo? Ik zei, als JIJ de behoefte hebt om mij een grote bek te komen geven.
Jouw rotkop lijkt wel wat op die retard op dat plaatje inderdaad. Gecondoleerd.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar doe je dat wel vaker? Ruzie maken op het internet vanuit je bureaustoeltje achter je beeldschermpje met de broek de knieeen? Mijn hobby is het niet.
[afbeelding]
Een motorrijbewijs is duurder dan een autorijbewijs.... dus als dat het geval was had ik wel een koekblik bewijs gehaald..... never nooit dus, ook al kreeg ik geld toe, ik vertik het om een koekblik te zittenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
die helm hoefde jij niet af te doen op het einde van het filmpje, met je lelijke kop![]()
typisch zo'n pauper motorrijderkop, te weinig geld voor een auto, nou dan maar zo'n tweewieler
zielig
Ja, hier ziet niemand hoe groot je lul is hoor. Lekker anoniem vanachter je schermpje, dus daarom wil ik hier niet meer discussieren met paupertjes en IRL welquote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij wilde de discussie niet meer voortzetten hier, maar je wilde hem wel elders voortzetten. Dit is dus een nee?
Lafbek ben je hoor.Had ik niet gedacht van zo'n wannabe-motorbikkel.
Uhquote:Op zondag 24 juli 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is benzine te duur voor je trouwens?
Maar je durft niet deze kant op te komen. Je spreekt jezelf wel tegen hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, hier ziet niemand hoe groot je lul is hoor. Lekker anoniem vanachter je schermpje, dus daarom wil ik hier niet meer discussieren met paupertjes en IRL wel
Wie heeft het over durven?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar je durft niet deze kant op te komen. Je spreekt jezelf wel tegen hoor.
Ben je nu ook al dement aan het worden?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie heeft het over durven?
Jij wilt toch zo graag discussieren? Moet ik dan naar JOU komen? In t begin al gezegd dat ik het een KLB topic vind zonder doel om te gaan dicussieren er over...
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, hier ziet niemand hoe groot je lul is hoor. Lekker anoniem vanachter je schermpje, dus daarom wil ik hier niet meer discussieren met paupertjes en IRL wel
O maar natuurlijk, meneer weet niet wat IRL is..... je weet wel, buiten je huis?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ben je nu ook al dement aan het worden?
[..]
Je wilt het "buiten" verder doorspreken, maar je durft niet te komen. Je bent gewoon een mietje.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
O maar natuurlijk, meneer weet niet wat IRL is..... je weet wel, buiten je huis?
Ja, wat is het nou?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Humor heb je ook al niet. Dit wordt nooit meer wat, eeuwige uitkeringstrekker dat je bent.
Jepquote:Op zondag 24 juli 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je wilt het "buiten" verder doorspreken, maar je durft niet te komen. Je bent gewoon een mietje.
Toen ik begon met auto rijden scheet jij je luiers nog vol, kneusje.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
En ondertussen ben ik nog steeds aan het discussieren met naar alle waarschijnlijkheid een pubertje van 16 met een vEt lAuWe ScOoTaH, dus
Nu heb je een afwasbaantje, maar dat wordt binnenkort vast overgenomen door een of andere Pool of Afrikaan die wel in staat is dat werk goed uit te voeren.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou?Afwassertje of uitkeringstrekker?
Bij jou ging het 20 jaar geleden al mis.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Goh, aardig kansloos dan om met een 20 jarig pubertje in discussie te gaan
Daar is het ook mis gegaan, vrees ik..
Ja, en dan word ik uitkeringstrekkerquote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nu heb je een afwasbaantje, maar dat wordt binnenkort vast overgenomen door een of andere Pool of Afrikaan die wel in staat is dat werk goed uit te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |