quote:Op zondag 24 juli 2005 20:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij zit toch niet elke dag precies op dezelfde manier op de plee? Er zit vast ook niet altijd evenveel verteerd voedsel in je darmen en toch lukt het je telkens weer om te kakken?
Best een domme vergelijking. Ook een vergelijking die totaal niet opgaat. Het is wel te merken dat je niet bijster intelligent bent en dat je zelfs als afwasser al commentaar krijgt van je meerdere.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij zit toch niet elke dag precies op dezelfde manier op de plee? Er zit vast ook niet altijd evenveel verteerd voedsel in je darmen en toch lukt het je telkens weer om te kakken?
Jepquote:Op zondag 24 juli 2005 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee maar als je ook dat blikje ziet als je er tegenaan schopt zie je duidelijk dat je dat nooit door een koplamp krijgt.
Die vent heeft jou gewoon proberen te laten betalen klaar
Nee, jij bent heel erg intelligent bezig om al je energie in een topic te steken dat helemaal niet bedoeld was als discussie onderwerp. DAN ben je heel intelligent bezigquote:Op zondag 24 juli 2005 20:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Best een domme vergelijking. Ook een vergelijking die totaal niet opgaat. Het is wel te merken dat je niet bijster intelligent bent en dat je zelfs als afwasser al commentaar krijgt van je meerdere.
Verkapte"kij-mij-eens-een-audi-A8 hebben post"quote:Op zondag 24 juli 2005 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
Stoer zeg
Dappere motorrijders. Heerlijk als er weer eens een is onthoofd door een vangrail
Wat zou ik dan lachen in mijn Audi A8
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.
quote:Klaagbaak
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!
Zie jij het verschil, beste Kersenmaan?quote:Nieuws en Achtergronden
Discussieer hier diepgaander over de actualiteiten.
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:41 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapte"kij-mij-eens-een-audi-A8 hebben post"
Wat begrijp jij niet aan "forum"?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie jij het verschil, beste Kersenmaan?
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zit je trouwens met dat ''niveau'' hele tijd? Onderbouw eens even svp. Ik heb altijd gestudeerd maar ben er even een jaartje tussenuit geweest (ongewild), nu zou ik natuurlijk thuis gaan zitten en op jullie geld gaan teren maar dat doe ik niet, ik heb alle (tijdelijke) baantjes met beide handjes aangepakt om op die manier toch bezig te zijn. In augustus ga ik weer verder leren, wat is hier mis aan en wat zegt dit over mijn (of jou) niveau?
Wat begrijp jij niet aan motorrijders?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan "forum"?
En dat slaat op? Waar het om gaat is dat jij niet begrijpt wat een forum is.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan motorrijders?
Je komt gewoon niet zo heel slim over in dit topic. Ook dat topic waarin je op je op krijgt omdat je zelfs als afwasser faalt draagt niet echt positief bij aan dat gevoel.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
Stereotype motorrijder. Denken dat ze God zijn. Maar de vangrail is vaak sterker dan God
Dat is dan wederzijds.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je komt gewoon niet zo heel slim over in dit topic.
ik begrijp je nietquote:Op zondag 24 juli 2005 20:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan motorrijders?
Zodra ik de tuin uit rijd met mn motor kan de hele wereld in de stront zakkenDas nou t mooie.
Nou nee, afwassertje.quote:
Ik houd er niet van om achter mannen te gaan staan, dus daar begin ik al niet aan.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef bonke het volgende:
[..]
ik begrijp je niet
maar ik vind je wel stoer
als jij nou es achter me staat op een grindpad en ik geef flink veel gas zodat de grind je om de oren vliegt, wat doe jij dan ??
Dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat doen veel motorrijders niet meer nadat ze een vangrail van dichtbij hebben gezien
dat is een antwoord wat een motorrijder zoals jij waardig isquote:Op zondag 24 juli 2005 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik houd er niet van om achter mannen te gaan staan, dus daar begin ik al niet aan.
Ik hoop voor je dat je die nooit van dichtbij zietquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die nooit van dichtbij ziet
Aldus een automobilist met enige antipathie voor foute motorrijders![]()
is dat alles ??quote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[quote]als jij nou es achter me staat op een grindpad en ik geef flink veel gas zodat de grind je om de oren vliegt, wat doe jij dan ??[quote]
Zand uit je ogen vrijven en je middelvinger opsteken?
Ga jij nu maar je leren pakkie aantrekken en met je scooter naar je werk. Er is daar nog genoeg af te wassen.quote:
Nou, droom niet te veel. Die A8-rijder had dat blikje bij zich, tenminste, dat zegt Rietvaerder. Dus.....even lezen voor je begint te blaten, kindje.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
KinderenHet is wel bewezen dat die A8 lul zijn kosten op TS wilde verhalen.
Pak eens een blikje, stamp het plat en pleur heb tegen een raam![]()
Dan buikt het blikje door en is er niks met het raampje aan de hand.
Als er nou een blikje met 100km/h tegen zijn lamp was gekomen ok...
En dan nog iets..... Hoe kan die A8 lul weten dat zijn lamp kapot is als hij bij het volgende stoplicht TS al weer aanspreekt? Hij kan dus niet uitgestapt zijn om even rustig te kijken.
Hij wist dus al dat zijn lamp kapot was....Damn ik kan zo bij CSI.
Nee dat was al duidelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 21:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik sluit het niet uit.
Als ik merk dat er iets tegen mijn koplamp klapt, dan moet ik stoppen uitstappen kijken of er iets kapot is. Ik moet heel de voorkant checken want ja het kan overal tegenaan gekomen zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nou, droom niet te veel. Die A8-rijder had dat blikje bij zich, tenminste, dat zegt Rietvaerder. Dus.....even lezen voor je begint te blaten, kindje.
Niet alleen bij mij.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat het er bij jou niet ingaat is niet zo relevant in deze.
Vertelquote:Op zondag 24 juli 2005 21:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het filmpje is een andere situatie dan de situatie in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |