Hou je smoel, hondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Jammer dat niemand met je wil spelen he.
Zo zo. Je topic opslot en je wordt gelijk agressief. Heb je al een leven?quote:
Nee, een leven was te duur.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zo zo. Je topic opslot en je wordt gelijk agressief. Heb je al een leven?
De linkse, in mijn FB een foto.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:18 schreef Jerruh het volgende:
ja en nu kan het weer, hier is her ook geen speeltuin he!
r2cksson, welke draaitafel zit er in je icon trouwens?.
Die gevolgd wordt doorquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
[..]
*iets over concentratiekamp mompelt.
Niets tegen een gezellige homofoob, maar dit vind ik behoorlijk onsmakelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 00:48 schreef Graveland het volgende:
[..]
Fascinerend toch, dat iemand compleet tegennatuurlijk gedrag aan 't vertonen is ook nog goodwill aan 't kweken is (of iig poging daartoe onderneemt)
merciquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef milkingmonkey het volgende:
Waarom wordt een pro-U2 draadje meteen gesloten terwijl meerdere ani U2 draadjes open blijven (en steeds weer nieuwe worden gepost?)
Het gaat over:
U2 Klaagtopics
geld ook voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:29 schreef BaggerUser het volgende:
ik wil graag mn topiques op slot hebben, ik ging iets te ver![]()
Wat fijn dat je het voor mij opneemt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:45 schreef Loedertje het volgende:
Ruim 100 views in zeer korte tijd EN al 19 reacties, waarom dan in godsnaam dichtgooien??
Bagger.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:45 schreef Loedertje het volgende:
Ruim 100 views in zeer korte tijd EN al 19 reacties, waarom dan in godsnaam dichtgooien??
Bagger.
Ja daahaag, neem het helemaal niet voor je opquote:
Als jij de suggestie om een nachtmod in te stellen wilt plaatsen in FB, be my guest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja daahaag, neem het helemaal niet voor je op
Krijg intussen uitslag van al die kutslotjes over het hele forum bij topics die potentie hebben.
Iets voor FB misschien?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:50 schreef 0 het volgende:
[..]
Als jij de suggestie om een nachtmod in te stellen wilt plaatsen in FB, be my guest.
Omdat het op dat moment niets anders was dan een stortvloed aan "<vul bandnaam in> en kots er op" topics. Zoals je kunt zien heb ik die (op 2 na) allemaal gesloten omdat het feitelijk niets anders was dan een berg lemmings.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef milkingmonkey het volgende:
Waarom wordt een pro-U2 draadje meteen gesloten terwijl meerdere anti U2 draadjes open blijven (en steeds weer nieuwe worden gepost?)
Het gaat over:
U2 Klaagtopics
Ok, Ik zie het alquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat het op dat moment niets anders was dan een stortvloed aan "<vul bandnaam in> en kots er op" topics. Zoals je kunt zien heb ik die (op 2 na) allemaal gesloten omdat het feitelijk niets anders was dan een berg lemmings.
wat daar vies aan is ontgaat mij even....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef static het volgende:
Mag er een verbod komen op dit soort smerige topics? Operatiewond scheurt open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |