abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29430026
De meerderheid van fok LIJKT het te zijn (hoogstwaarschijnlijk bij lange na niet zo). Stelletje mietjes, zeg dan gewoon dat jullie de racist uit willen hangen. Telkens maar verkapte "kijk-mij-allochtoontjes-niet-lief-vinden" posts plaatsen op de FP/ het forum. Het lijkt wel alsof je volgens jullie (de "rechtsen") óf alle schuld aan de allochtonen geeft (zgn. rechts) óf dat je een allochtonenknuffelaar bent (zgn. links). Tief toch op zeg. Er bestaat een community voor mensen als, genaamd Stormfront. Tief even daarheen ofzo.

Btw Fok, het is wat handiger als r@b een kloon (of drie) aanmaakt, zo valt het niet op dat hij mensen opzet tot haat.
pi_29430074
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:14 schreef milkingmonkey het volgende:
De meerderheid van fok LIJKT het te zijn (hoogstwaarschijnlijk bij lange na niet zo). Stelletje mietjes, zeg dan gewoon dat jullie de racist uit willen hangen. Telkens maar verkapte "kijk-mij-allochtoontjes-niet-lief-vinden" posts plaatsen op de FP/ het forum. Het lijkt wel alsof je volgens jullie (de "rechtsen") óf alle schuld aan de allochtonen geeft (zgn. rechts) óf dat je een allochtonenknuffelaar bent (zgn. links). Tief toch op zeg. Er bestaat een community voor mensen als, genaamd Stormfront. Tief even daarheen ofzo.

Btw Fok, het is wat handiger als r@b een kloon (of drie) aanmaakt, zo valt het niet op dat hij mensen opzet tot haat.
ehhe R@B, ons eigen propaganda-paard
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:17:44 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_29430087
Scheer je weg, jij allochtonenknuffelaar!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_29430107
verkapt "kijk-mij-de-zielige-allochtoon-uit-hangen" topique
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_29430114
dit soort topics zijn hopeloos op fok
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29430136
je hebt wel gelijk hoor TS, daar niet van
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29430146
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:18 schreef Bennie_K het volgende:
dit soort topics zijn hopeloos op fok
idd, wat bezielde me
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:20:44 #8
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_29430151
Jij linkse bomenknuffelaar!!!

Ach, het klopt gedeeltelijk wat je zegt, maar ik denk dat t gehalte 'links-rechts' hier op FOK ongeveer gelijk ligt hoor... Ik kom nl ook wel eens mensen tegen hier mét verstand...

Sommige 'rechtsere mensen' kunnen ook mijn goedkeuring wel wegdragen, omdat ze laten zien dat ze geen simpele'kijk mij eens iets tegen mensen met een kleurtje hebben meelopers' zijn.
Het wordt pas irritant wanneer dat wel zo blijkt te zijn, wanneer mensen gaan generaliseren en stigmatiseren en zo andere mensen de schuld geven van hun eigen onwetendheid...

Vergeet ook niet dat er een behoorlijk aantal gefrustreerde pubertjes post op FOK...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:21:12 #9
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29430207
quote:
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten.
Gastslotje dus
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')