Als je gelezen had kun je zien dat ik niet aan mijn lul ben geopereerdquote:
Ja, heb ik er inmiddels zelf wel overheen geplakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:41 schreef foton het volgende:
Pleistertje?
Wat heb je dan gehad dat je een operatiewond van 1,5 cm in je gezicht hebt?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:39 schreef longinus het volgende:
......aangezien het in het gezicht is.....
Er is een Moedervlek? weggehaald om eventuele kans op huidkanker uit te sluiten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:47 schreef Faat het volgende:
[..]
Wat heb je dan gehad dat je een operatiewond van 1,5 cm in je gezicht hebt?!![]()
Nee, mijn buik is nog heelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:49 schreef Adfundum het volgende:
zolang er maar geen Alien uitkruipt...
Idd. Neppy, die bedoelde ik! Dat andere wist ik niet, maar snap ik geloof ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:44 schreef Tique het volgende:
foton, je bedoelt zeker Nelly, maar dat was omdat een maat van hem in de cel zat!
Dokter zei: uitspoelen met alcohol, wiskey of zo. Maar ik drink alleen maar bierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Ori het volgende:
Zout op gooien. Dan trekt de wond dicht.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Ori het volgende:
Ik heb nog wel een flessie Johnnie staan....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef longinus het volgende:
[..]
Dokter zei: uitspoelen met alcohol, wiskey of zo. Maar ik drink alleen maar bier![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Ori het volgende:
Lekker, maar dat is 2,5 uur rijdenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:53 schreef root1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een flessie Johnnie staan....
Ow, kom jij uit zo'n buurt...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef longinus het volgende:
[..]
Lekker, maar dat is 2,5 uur rijden![]()
Mischien dwingt het litteken wel respekt af, zeg ik gewoon dat ik gevochten heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |