Als je naar de ondertitel van TT kijkt....quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Heb je een minderwaardigheidscomplex omdat ze mooier zijn dan jij?
Groetjes,
Koewam.
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef Darklight het volgende:
Zag vandaag een gozer lopen met een roze broek, dat is pas erg eng!![]()
Jij bent 'n homo, dit gaat over mannen.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef andromeda1968 het volgende:
Waar een mens zich niet allemaal druk om kan maken... Get a live!
Paupers zullen nooit het nut van een roze polo begrijpen....quote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef Graveland het volgende:
[..]
Jij bent 'n homo, dit gaat over mannen.
Hoewel...je past er wel tussen nietwaar?
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef andromeda1968 het volgende:
Get a live!
En wat is het nut dan van een roze polo volgens jou?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Paupers zullen nooit het nut van een roze polo begrijpen....
Het begint met een "V" en eindigt met "rouwen".quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat is het nut dan van een roze polo volgens jou?
Roze, ach...ik draag 't niet..maar veel doet 't me niet..quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Paupers zullen nooit het nut van een roze polo begrijpen....
Ja! Maar ik draag geen roze.quote:
So far so good.quote:dit gaat over mannen.
Inderdaad, precies in het midden, eentje van voren en eentje vanachteren.quote:Hoewel...je past er wel tussen nietwaar?
*iets over concentratiekamp mompelt.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:40 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja! Maar ik draag geen roze.
[..]
So far so good.
[..]
Inderdaad, precies in het midden, eentje van voren en eentje vanachteren.
Mannen kunnen dus geen roze polo's dragen omdat je dan gelijk als homo wordt afgestempeld?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het begint met een "V" en eindigt met "rouwen".
Slap!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
[..]
*iets over concentratiekamp mompelt.
Fascinerend toch hoe Godwin's Law iedere keer weer van toepassing isquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
*iets over concentratiekamp mompelt.
Fascinerend toch, dat iemand compleet tegennatuurlijk gedrag aan 't vertonen is ook nog goodwill aan 't kweken is (of iig poging daartoe onderneemt)quote:Op zondag 31 juli 2005 00:46 schreef Prior het volgende:
[..]
Fascinerend toch hoe Godwin's Law iedere keer weer van toepassing is
Waar slaat dat op vieze gore stinkerd van een plantsoenwijf!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Heb je een minderwaardigheidscomplex omdat ze mooier zijn dan jij?
Groetjes,
Koewam.
Touché.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:48 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op vieze gore stinkerd van een plantsoenwijf!
Wat je ook draagt slet. karakter zegt meer dan je lief is. maar jij doet je zo toch voor als een hoer dus je bent ook niet meer waard!
Indirect JA!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:48 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op vieze gore stinkerd van een plantsoenwijf!
Wat je ook draagt slet. karakter zegt meer dan je lief is. maar jij doet je zo toch voor als een hoer dus je bent ook niet meer waard!
Voor sommigen hier blijkbaar wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:51 schreef SwOoSh het volgende:
kut man, heb ik net roze vest gekocht....ben ik nu ook een homo
Ja, nu ben je zoooo fukking gay! Net zo gay als Mohammed B.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:51 schreef SwOoSh het volgende:
kut man, heb ik net roze vest gekocht....ben ik nu ook een homo
Omdat die te heet gewassen isquote:Op zondag 31 juli 2005 00:54 schreef Henk-B het volgende:
Waarom heet Roze maandag eigenlijk Roze maandag ?
tokkiieeee ik krijg nog wat van jequote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef Tokay het volgende:
Wat een zeurtopic!
Omdat ze teveel wit bij het rood hebben gedaan....quote:Op zondag 31 juli 2005 00:54 schreef Henk-B het volgende:
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:54 schreef Henk-B het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:21 schreef Henk-B het volgende:
Bah wat een stelletje mietjes
Met die verwijfde blauwe shirtjes/polo's/truien aan!!!
En dan nog een oorbel om het af te maken!
stelletje kutten vind ik het !!!!
Eensch.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:05 schreef Sturmvogel het volgende:
Welke psychopaat haalt het nou in z'n geschifte, zieke, verneukte Syndroom van Down-kuttekop om een shirt te gaan dragen van een kleur die doorgaans geassocieerd wordt met vrouwen?![]()
Het begon als babykleur, toen vrouwenkleur, en ik ben bang dat jullie nu aan de beurt zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:05 schreef Sturmvogel het volgende:
Welke psychopaat haalt het nou in z'n geschifte, zieke, verneukte Syndroom van Down-kuttekop om een shirt te gaan dragen van een kleur die doorgaans geassocieerd wordt met vrouwen?![]()
Ik wacht nog op een reactie.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:06 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Als het Blauwe maandag werd genoemd dan kregen we:....
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:07 schreef Graveland het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een reactie.
Of weet je wel dat je 'n untermensch bent?
Oeh, wat grappig.quote:
Dat komt dan ook omdat je grappig bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |