abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29791024
De vraag is eigenlijk simpel:

Wáár leg je de grens?

1. Waneer passeert "Informeren" een grens die het publiceren van de informatie laat overgaan in "Klokkenluiden" ?

2. Wáárom ligt de grens daar?

3. Waneer passeert "Klokkenluiden" een grens die het publiceren van de informatie laat overgaan in "aanzetten tot" ?

4. Wáárom ligt die grens daar?

In <gratis cola> vind je een leuk voorbeeld.

Het werd geopend naar aanleiding van het plotselinge, onverwachte en niet beargumenteerde slotje op <gratis cola>

[ Bericht 8% gewijzigd door _-rally-_ op 19-08-2005 20:14:41 ]
◢◤
pi_29791859
Hier op Fok! ligt de grens daar waar je de informatie niet gebracht wordt als waarschuwing, maar met het doel er gebruik van te maken.

En dat wordt niet objectief, maar subjectief beoordeeld: van iemand die al regelmatig 'kijk, zo kun je frauderen, oplichten en bedriegen' topics heeft gestart accepteren de mods dit soort topics ook niet meer wanneer 'ie probeert het anders onder woorden te brengen, omdat voor de goede verstaander duidelijk is dat 'ie nog steeds aanzet tot fraude, bedrog en diefstal.

Vergelijk het met een hacker: voor iemand die een bank na een kraak waarschuwt en pas de publiciteit zoekt wanneer het lek gedicht is, is alle ruimte. Voor één die het lek eerst publiceert is die ruimte er niet.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_29791939
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef _-rally-_ het volgende:
Hier op Fok! ligt de grens daar waar je de informatie niet gebracht wordt als waarschuwing, maar met het doel er gebruik van te maken.
Waar houd "waarschuwing" op, en waarom gaat ie dan over in "met het doel er gebruik van te maken" ?

wat is er gebeurd met Informeren, aan de kaak stellen, Klokkenluiden, en Aanzetten tot ?
◢◤
pi_29792003
en waarom heb je mijn OP gewijzigd en op slot gezet ?

Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.

Waarom mogen de andere users de rest niet weten ?
◢◤
pi_29792139
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef Oversight het volgende:
en waarom heb je mijn OP gewijzigd en op slot gezet ?

Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.

Waarom mogen de andere users de rest niet weten ?
Dat slotje komt er automatisch, om te voorkomen dat een user een mod-wijziging aanpast, waardoor het lijkt alsof er iets door een mod geplaatst is, wat niet zo is.

Maar maak je geen zorgen: je hebt inmiddels aandacht van genoeg mods.

En voor de rest: de topics waar je naar verwees worden hier niet geaccepteerd en dus wil ik ook die verwijzing niet zien. Wil je daarover discussiëren, leef je uit in het WGR FB topic of in FB.

Voor de rest: je maakt ook van dit topic weer een discussie over moderaties en daarvoor moet je echt in WGR FB zijn, of direct bij de mods.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_29792221
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef _-rally-_ het volgende:
Héé, een toevoeging zónder dat erbij staat dat je hebt ge-edit.

Nu lijkt het net alssof ik de rest van je reactie negeerde....

Cool !
quote:
En dat wordt niet objectief, maar subjectief beoordeeld: van iemand die al regelmatig 'kijk, zo kun je frauderen, oplichten en bedriegen' topics heeft gestart accepteren de mods dit soort topics ook niet meer wanneer 'ie probeert het anders onder woorden te brengen, omdat voor de goede verstaander duidelijk is dat 'ie nog steeds aanzet tot fraude, bedrog en diefstal.
Dát lijkt mee een beetje kip of het ei verhaal.....

Wat was er eerder, jullie heksenjacht op Overzichie omdat ik 26 delen gratis treinreizen heb gepubliceerd, of jullie volslagen misplaatste houding ten opzichte van informatieve topics?

Als je het écht zou willen weten, waarom heb je het me dan nog nooit gewoon gevraagd?

Ik bijt niet hoor,..... per mail.
quote:
Vergelijk het met een hacker: voor iemand die een bank na een kraak waarschuwt en pas de publiciteit zoekt wanneer het lek gedicht is, is alle ruimte. Voor één die het lek eerst publiceert is die ruimte er niet.
...en laten nou álle betrokken partijen ALTIJD door mij zijn geinformeerd, RUIM vóórdat ik tot publicatie overging ?

Maar daar hebben jullie nooit naar gevraagd, of uberhaubt bij stilgestaan....
◢◤
pi_29792265
Deze gaat dus verder in WGR FB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')